WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 02:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 16 2016, 21:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Ilgai nieko negirdėt :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 17 2016, 05:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
O ką čia girdėt. Tuomet buvo paleista ir pradėta toliau eksploatuoti. Rugsėjo mėnesį jau kuro siurblys pradėjo nebe rasoti ar lašėti, o bėgti ištisa srovele, ir aišku, kai kuro siurblys išbėga, tai ir mašina nesikuria - tai teko nuimti ir perrinkti. Po šito remonto kūrėsi vistiek sunkiai apie mėnesį, galiausiai atėjus šalčiams išvis nebesikūrė. Galvojau, kad kažką būsiu su siurbliu padirbęs ar ankstinimu, bet ne - patikrinau vieną vakarą žvakes. Viena gyva. Užsakiau komplektą naujų Bosch. Tuomet nuėjau prie savo naudotų žvakių krūvos ir atrinkau krūvą geresnių. Pakeičiau greitai dvi, kurias galima itin paprastai pakeist, ir mašina su trimis žvakėmis užsikūrė jau puikiai. Kitą rytą vairuotojai pikti, nes Xantia vistiek nesikuria. Pasiėmiau naujas žvakes ir pradėjau visas keisti, ogi tos, kurias susukau naudotas, atlaikė du ar tris užvedimus. Po šito akibrokšto išmečiau visas savo naudotas žvakes ir prisižadėjau daugiau gyvenime naudotų nesukti.
Dar teko kartą pakeisti visus tepalus ir filtrus, tiesiog atėjus laikui, kuris ateina maždaug kas metus.
O šiaip tai kaip čigono arklys - visi jojo, nieks nešėrė. Nes važinėjo/važinėja 3 vairuotojai, ir nei vienam neįdomu, kas ten dedasi iš techninės pusės. Tai kai tepalo trūksta, tai trūksta jau litro, nes lemputė pradeda mirksėti. Kai LHM trūksta, tai trūksta irgi litro, ir vairas staigesniam posūky pradeda sunkiau suktis. Dėžė nuo pirkimo antrą bėgį sunkiai jungė, taip ir po šiai dienai sunkiai jungia, bet neprogresuoja. Padėta tvarkinga dėžė taip ir stovi, niekas nenori keist.
Iki dirželio keitimo gal 4tūkst. km. Bandysiu tuos vairuotojus, kurie pastoviai važinėja su degančia kuro rezervo lempute, kažkaip įtikinti, kad nepakeitus dirželio - nevažiuos.
ABSas kolkas vis dar puikiai veikia, teko per šalčius ir pačiam išbandyti.
Ai, ir vėl numirė pernai žiemą keisti bagažinės amortikai. Tuomet dar vos vos laikė, buvo pakeisti gerais iš tamstos Saulyno, kurie laikė labai neblogai kiek daugiau, nei metus, ir atsisakė visiškai - dangtį vos pakeliu, o mama ar sesė nepakelia išvis. Užsakiau naujus itališkus po beveik 10eur, žiūrėsim kaip laikys :)
Stabiliai dapilinėjamas tepalas ir LHMas. Nedideliais kiekiais, bet tarp keitimų litras ar du sueina. Tepalas dingsta per kažkur, bet labiausiai per kažkurį diržo pusės riebokšlį. Stovint nevarva ir balučių nepalieka, tai kadangi diržo keitimas ant nosies, tai keičiant tiesiog viską iškart padarysim ir tiek.

Tiek ir žinių. Visgi naudojama jau praktiškai 3,5 metų ir veža viską ir visada.
Prisiminimai aišku yra, nes su ja Ispanijoj per kalnus beveik tūkstantį kilometrų traliuku (pirmąkart, ir dar nelegaliai) pertempiau ir išgelbėjau nuo mirties savo kabluką, bet didelių sentimentų kaip ir nėra.

Ai, dar rūdija pamažu vis labiau kairys galinis slenkstis-arka, na ten standartiškai atidarius duris, skardų sandūroje. O kitur stiprių rūdžių židinių kaip ir nematyt, tai visai smagu. Reiks po žiemos įlįst pažiūrėt, kaip laikosi tos vietos, kur buvo sugurinta avarijos metu.

Kažkaip įtariu, kad jai liko pabaigt šitą technikinę ir max dar viena. Mamukas jau taikosi iš manęs pavogti C5, kai jo jau nebenorėsiu, greičiausiai vasarą. Kolkas dar bandau įtikinti, kad jai visai nėra reikalo turėti po kapotu pusantro šimto arklių...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 17 2016, 08:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Mano pilkam breake ,matei gi kur stovi :) ,po žiemos irgi amortikai visai negyvi :roll: ,nors tarnavo puikiai 8 metus ,o čia dabar staigiai :?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 17 2016, 11:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kažkokia pikta šita žiema jiems :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 17 2016, 12:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Kažkokia pikta šita žiema jiems :)

Gal tas staigus šaltis ir po to atšilimas paveikė :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 17 2016, 12:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Pas mumi šitas atsitiko tuomet, kai lauke buvo -15C. Po atšilimo neatsigavo nei kiek :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 17 2016, 17:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Pas mumi šitas atsitiko tuomet, kai lauke buvo -15C. Po atšilimo neatsigavo nei kiek :D

Aš tai netikrinau ,nesenai atidarau ir :shock: čiut per galvą negavau :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 17 2016, 18:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Mane kartą jau pritvojo, išslydus pagaliui, už tai naujus ir užsakiau. Ne itin malonus reikalas, saugumo ir komforto atžvilgiu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2016, 02:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Važiavo šiandien brolis Tunelio gatve ir kelio vingyje lūžo traukės antgalis. Sustojo paragavęs bordiūro, išaręs žalią veją, gražiai ant šaligatvio.
Visi gyvi ir sveiki, mašinai irgi beveik nieko, net ratui nieko rimto. Padangoj geras guzas, bet parvažiavo dar su ta pačia atsargiai, tik teko vakare iš šlamšto krūvos iškasti dar tinkamą laikinam naudojimui antgalį. Teks turbūt važiuot geometrijos dabar patikrint ant stendo, suvedimą padaryt, ir ratų tiesumo pažiūrėt, montuojant padangą.
Tiksliai atsimenu, kad tą antgalį keičiau 2014tų rudenį. Kadangi krūvoj mėtėsi visa ledinė naudota traukė gauta už dyką iš kolegų, tai nusukau tą antgalį ir prisukau. Gal ir buvo pigus, gal ir ne, bet faktas, kad net dabar jį išmušus - jis neklibėjo, bet gražiai nusilankstęs ir nulūžęs. Dar viena detalė, kurios naudotos niekada nebedėsiu. Ir aišku, prieinam lygiai tos išvados, kad turbūt ne veltui pas Xantiją antrokę buvo pastorinti antgaliai... :roll:
Ačiū greta buvusiai degalinei Neste, kad leido laikinai palaikyti ir jų kieme pasitaisyti nelaimėlę. Tik iki jos dastumti vargas vargelis, kai vairas vairuoja tik vieną ratą, o kitą stabiliai spardyti reikia, kad daugmaž lygiagrečiai anam būtų. Kitaip stumk kiek nori - nė iš vietos.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2016, 09:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Važiavo šiandien brolis Tunelio gatve ir kelio vingyje lūžo traukės antgalis. Sustojo paragavęs bordiūro, išaręs žalią veją, gražiai ant šaligatvio.
Visi gyvi ir sveiki, mašinai irgi beveik nieko, net ratui nieko rimto. Padangoj geras guzas, bet parvažiavo dar su ta pačia atsargiai, tik teko vakare iš šlamšto krūvos iškasti dar tinkamą laikinam naudojimui antgalį. Teks turbūt važiuot geometrijos dabar patikrint ant stendo, suvedimą padaryt, ir ratų tiesumo pažiūrėt, montuojant padangą.
Tiksliai atsimenu, kad tą antgalį keičiau 2014tų rudenį. Kadangi krūvoj mėtėsi visa ledinė naudota traukė gauta už dyką iš kolegų, tai nusukau tą antgalį ir prisukau. Gal ir buvo pigus, gal ir ne, bet faktas, kad net dabar jį išmušus - jis neklibėjo, bet gražiai nusilankstęs ir nulūžęs. Dar viena detalė, kurios naudotos niekada nebedėsiu. Ir aišku, prieinam lygiai tos išvados, kad turbūt ne veltui pas Xantiją antrokę buvo pastorinti antgaliai... :roll:
Ačiū greta buvusiai degalinei Neste, kad leido laikinai palaikyti ir jų kieme pasitaisyti nelaimėlę. Tik iki jos dastumti vargas vargelis, kai vairas vairuoja tik vieną ratą, o kitą stabiliai spardyti reikia, kad daugmaž lygiagrečiai anam būtų. Kitaip stumk kiek nori - nė iš vietos.

Tai va ,aš irgi stebiuosi ,atvažiuoja -duokit antgalių gerų ,šarnyrų gerų naudotų ,na duodi :? ,sau niekaip nedėčiau naudotos geležies tokioj vietoj

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2016, 17:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Gera baika posūky. Nenorėčiau patirt :D

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2016, 18:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Važiavo šiandien brolis Tunelio gatve ir kelio vingyje lūžo traukės antgalis. Sustojo paragavęs bordiūro, išaręs žalią veją, gražiai ant šaligatvio.
Visi gyvi ir sveiki, mašinai irgi beveik nieko, net ratui nieko rimto. Padangoj geras guzas, bet parvažiavo dar su ta pačia atsargiai, tik teko vakare iš šlamšto krūvos iškasti dar tinkamą laikinam naudojimui antgalį. Teks turbūt važiuot geometrijos dabar patikrint ant stendo, suvedimą padaryt, ir ratų tiesumo pažiūrėt, montuojant padangą.
Tiksliai atsimenu, kad tą antgalį keičiau 2014tų rudenį. Kadangi krūvoj mėtėsi visa ledinė naudota traukė gauta už dyką iš kolegų, tai nusukau tą antgalį ir prisukau. Gal ir buvo pigus, gal ir ne, bet faktas, kad net dabar jį išmušus - jis neklibėjo, bet gražiai nusilankstęs ir nulūžęs. Dar viena detalė, kurios naudotos niekada nebedėsiu. Ir aišku, prieinam lygiai tos išvados, kad turbūt ne veltui pas Xantiją antrokę buvo pastorinti antgaliai... :roll:
Ačiū greta buvusiai degalinei Neste, kad leido laikinai palaikyti ir jų kieme pasitaisyti nelaimėlę. Tik iki jos dastumti vargas vargelis, kai vairas vairuoja tik vieną ratą, o kitą stabiliai spardyti reikia, kad daugmaž lygiagrečiai anam būtų. Kitaip stumk kiek nori - nė iš vietos.

Tai va ,aš irgi stebiuosi ,atvažiuoja -duokit antgalių gerų ,šarnyrų gerų naudotų ,na duodi :? ,sau niekaip nedėčiau naudotos geležies tokioj vietoj

Ta stabilizatoriaus traukė, kur šitai Xantijai iš jumi nupirkau už 10Lt 2013tųjų pavasarį, po šiai dienai gyva. Rida palei 30kkm. Matyt gero gamintojo papuolė.
Tame ir problema, kad nieko baisaus įdėt naudotą, jei būklė ledinė ir žinomai geras gamintojas. Gaunasi netgi ekologija - neišmetam dar tinkamo naudojimui daikto, lygiai taip pat kaip nuplyšus šarnyro gumelei, vieni keičia šarnyrą, kiti tik gumelę :)
Bet kai nežinai, kas per daiktas, tai rizika saugumu.
O šitie įsukami šarnyrai - darbas jį išsukt to nevertas, kad dar kažkur atgal tą patį įsukt...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 27 2017, 00:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Praeitą vasarą buvo aptvarkyta. Pakeistas vienas guolis, kuris paskui Lenkijoj sugedo vidury nakties ir teko sudėt beleką, kas papuolė, tai iš BX, tai dingo ABS, bet važiavo.
Pakeitėm diržus, tepalus varikly ir dėžėj ir visa kita, tipo antifrizą. Genero diržiuką, tempėjui guoliuką kažkokį iš Saulyno geresnį uždėjau, nes naujas tempėjas per brangus, ir netiktų į šitos mašinos specifikaciją. Kadangi čia nėra AC siurblio, o niekas kita neperdaryta, tai labai gerai, kad lūžus tempėjo spyruoklė ir jis pasisukęs iki galo. Telpa trumpesnis dirželis ir įsitempia vien ekscentriku, kuris dar geras.
Pakeitėm vieną suportą ir naujas priekines kalades, kad veiktų visi stabdžiai ir rankiniai normaliai.
Ir dar ten daug ką sutvarkiau ar sužiūrėjau ir išvažiavom su mama dviese Kroatijos link, pasivažinėti. Tiksliau, aš ją pavežiojau, nes jai ten įdomiau buvo, o man buvo sunku susitaikyti su tuo, kad niekas daugiau su ja nevažiavo, tai aš važiavau. Per 7kkm buvo vienas gedimas - Makarskoj nukrito galinė aukščio traukutė. Su rankena pasikėliau viršun ir užgesinau. Nusileidau slėgį su 12mm, kad antisinkas įsijungtų. Taip ramiau, kai lendi prie aukščio mechanizmo gulėdamas po mašina... Nors vistiek nelabai ramu, tai pasikišau po kablio rėmu domkratą. Traukė užsimovė pirštais, tai pavyniojau maišelio ir laikė puikiausiai. Daugiau nesugedo. Tik Budapešto kamščiuose atsisėdus pusantros valandos, paskui labai uždūminau tiltą tarp Budos ir Pešto. Tai turbūt turbinai jau artėja agonija. Bet puikiai traukia ir važiuoja, ir šiaip dūmingumas puikus, tai niekas jos nekeis. Nes...
Nuo pavasario nebenaudojama, nes mama paėmė C5 2,2HDi ir pastatė šitą kieman. Liepą baigėsi TA. Tai perėjau per visą šeimą. Niekam jos nereikia, pasirodo. Tai bus mano vėl, po penkių metų.
Laukia:
Slėgio reguliatoriaus perrinkimas, nes lašas nukrenta kas 5 sekundes dirbant motorui. Tikiuosi pono D pagalbos :D
Vairo kolonėlės maukšlės keitimas (deja, dešinė). O gal nekeisiu...
Variklio ir dėžės apiplovimas ir dugno apsaugos dėjimas. Nevarva ten niekas rimtai, bet šiaip dėl savęs ir dėl TA.
Važiuoklę reik pažiūrėt, nes ten kažkas laisva. O gal tik suvedimo reikia, nes padangas labai graužia, o suvedimo jai niekas niekad nėra daręs.
Stiklas atsisluoksniavęs abiejose pusėse palei kraštą. Ir gan stipriai. Bet gal kaip pavyks nekeist, labai priklauso nuo TA žmonių. Jei reiks, teks kažką padaryt. Prieš du metus buvo dar mažiau atsisluoksniavę, tai nuvažiavau purviniausią įmanomą dieną pataškęs per balas ir purvynes. Labai nepatiko kontrolieriui varvanti mašina, bet tada neužkliuvo nei lašantis kuro siurblys, nei patrūkinėjusios stabdžių žarnelės (kurias paskui pakeitėm), nei stiklas, nes nelabai matėsi trūkumai.
Gal ką padaryt su tuo pūnančiu slenkčiu po durelėm. Jei neatidarys, tai neklius ten niekas, bet greičiausiai atidarys (nes dabar jau visom lenda diržus čiupinėt). Tai ten nepatiks ne kad sulūžt gali, nes negali, o kad aštrūs kampai ir pėstysis avarijos metu gali susižeisti į aštrų kampą. Tipo, jei trenksies į pėstyjį šonu, ir prieš smūgį kažkodėl atsidarys durelės, o pėstysis bus susmukęs. Bet tai įmanoma juk :) Tai ten laikraščių, lipnios juostos, plėvelės, dažų, ir turėtų būt gerai.
Ai dar guolį atkeist į ABSinį, kad vėl veiktų ABS ir nedegtų lemputės. Turbūt tas pats dar puikiai tinkamas, o ten magija kažkokia yra su tais guoliais, kad jau nekart keisdami pastebėjom, kad papuola kartais siauresnis, kartais platesnis guolis. Ir nesuprasi, gamintojas rodo ir tiek. Tai va ten buvo uždėtas naujas, pasirodo siauresnis, baigėsi sriegis ir veržlė nepriveržė iki galo. Klibėt pradėjo tik tada, kai nuo apkrovos pasislinko presuota guoliavietė gilyn, t.y. po 400km kelio. Sudėtas naujas vėl buvo per siauras, tai su šaiba tokia kažką pribūrėm ir laiko puikiai, bet reikia atkeist į ABSinį. Anas taip nuvažiavo ne daugiau 50km, tai neturėtų būti išgriaužtas dar :)

Na ir bus geras darbinis bolidas, gana tvarkingas. Turi kablį ir didelę bagažinę, ir gerą motorą, kuriam jau prieš penkis metus buvęs savininkas pranašavo mirtį, o jis kaip važiuoja, taip važiuoja, ir kuriasi prie -25C, ir traukia kaip jokia Xantia netraukia, ir dūmingumo pripučia nuo 0 iki 0,3, kaip ten jie begazuotų.
O gal ką domintų pavasarį tokia pilnai saugiai važiuojanti Xantia su TA pusantrų metų?
Ai, tiesa, pavarų dėžės niekas taip ir nepakeitė per penkis metus, tai antras jungiasi su Čirkšt, arba reikia palaukti dvi sekundes prieš jungiant, tada tyliai. Situacija per penkis metus nepablogėjo. Būčiau keisdamas sankabą žinojęs, būčiau pakeitęs kartu dėžę, o paskui ją vėl imt...
Sankaba, beje, nors ir penkiametė, bet nuvažiavus bus kokius 50kkm. Įdėjau naują, ORIGINALĄ (t.y. OEM Citroen). Vis dar puikutė.
Gates diržo komplektas pakeistas prieš 10kkm, o gal ir tiek nebus.
Žodžiu automobilis buvo prižiūrimas, bet važinėjo moteris ir jaunimas. Tai patys suprantat :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 27 2017, 07:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Aš pavasarį jieškosiu darbinės,tai galima sakyti rezervinu,nors dar gali būti variantas ,kad ponas D :) suvairuos kažkokią su pervirintais slenksčiais. Ai :roll: gal ir abi sueitų :D

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2017, 00:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Ponas D yra suvairaves viska taip, kad belieka pervirintu slenksciu savininkui pasakyt ate xsiusa. Bet jai lapkricio 1 technikine. Tai bus kai nauja.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007