WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Paprasta Xantia - TurboD Break 1997
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=28768
Puslapis 1111

Autorius:  Saulynas [ Sau 18 2018, 15:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

tadas1991 rašė:
Pavažinėjau dabar ant visokių slidžių dangų daugiau, t.y. išbandyta juodasis ledas, plikledis, bent trijų rūšių sniegas ir slapdriba. Ir darau išvadą - nepatinka man Xantijos ABSas. Pas С5 ir naujesnius kažkaip daug agresyviau dirba. Daužo, nukirtinėja piktai, bet gerokai rimčiau bando kibti į kelią, tai stoja ir mašiną geriau, ir tiesiau arba pagal vairą labiau išlaiko. O čia paspaudi pedalą, per jį ten lengvai vibruoja (kitaip ir negali būti, nes juk nukirtinėja slėgį iš krano, o ne standartiškai pagrindiniu cilindru su stiprintuvu sukeltą slėgį, kurį nuleidus paskui siurbliukas jungiamas dapompuot) ir nelabai išvis stabdo, bei mašina iškart krypt ne ten, kur nori, pradeda, ir kartais taip krypt, kad turi paleist pedalą pagavimui, o tada vėl stabdyt. Nežinau, kas kaltas, ar senovinis blokas ir senovinis bloko programavimas; ar tai, kad galiniai ratai neturi atskirų kontūrų, tai jei vienas praslysta, iškart atjungia abu, bet kartais net norėtųsi atjungti :doom: Padangos neįspūdingos, bet dar turėtų bent ant puraus sniego dirbti puikiai, nes mėsytės daug ir dar nelabai kietos. Su C5 teko važinėti su beveik plikomis ir gerokai saugiau jaučiausi.
Pas antrokes gal geriau? Ar tas pats?

Nu kad neblogai žinok pas mane ,bet šiaip aš prieš BBS,us :)

Autorius:  Vycius [ Sau 18 2018, 21:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

ABS darbo metu nei kiek neprisideda ESP naujesnese masinose kartais?

Autorius:  tadas1991 [ Sau 19 2018, 03:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Ten, kur jis yra, tai turėtų prisidėti. Bet varikliu, bent jau mechanikai, tai nelabai gali padėti, nes slydimo metu kompui tikrai sunku nustatyti, ar pavara įjungta ir t.t. Nebent tik tiek skirtumo, kad senas ABS tikriausiai žiūri tiesiog, kad neblokuotų ratų, ir tiek, o naujesnis ABS/ESP kombi gali būti, kad jau reguliuoja stabdymo jėgą taip, kad visi ratai suktųsi daugmaž vienodu greičiu, arba tokiu, kokiu reikia, jei stabdoma posūkyje (pagal vairo kampo pasukimą), tai daug didesnis šansas, kad stabdymo metu automobilis eis ten, kur pasuktas vairas. Nežinau, mano daugiausiai važinėtas C5 pirmokas buvo su ESP, tai ten labai geriau viskas buvo, bet ir paprasti C5 pirmokai, kur su paprastu ABSu, irgi visai neblogai jaučiasi. Šiandien su C5 X7 3,0HDi truputį pradręskiau patikrinimui po remonto, tai ten išvis pasaka, tolygiai ir prognozuojamai, kaip senas trantas be jokių apsaugos sistemų, kur "tu, vairas, pedalai ir kelias", tik kad tos sistemos dirba taip puikiai ir nejaučiamai, kad atrodo čia tu viską taip gerai darai, o iš tikro su senu trantu tiek stabdymo, tiek greitėjimo kelias turbūt būtų dvigubai ar trigubai ilgesnis, ypač jei bukojo vairavimo rėžimu, kur paslydus būtinai stabdoma ir paleidžiamas vairas :)
Bandžiau šiaip su Xantia posūkiuose kažką pažaist, bet jai labai sunkiai pabėga galas, o ir privertus pabėgt, per daug greitai tiesinasi, kad būtų smagu.
Tuo tarpu kolegoms dvyliktokams vakare padėjau užkurti užšalusį W124 su 2,5D traktorium atmosferiku ir jaunuoliai išlėkė šert :D

Puslapis 1111 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/