Nuleidi į Min, ant slėgio reguliatoriaus atsuki slėgio nuleidimo vožtuvą 12mm rakteliu. Kelis kartus nuspaudi stabdžio pedalą, kad likę lašai išlašėtų, pasukinėji vairą į abi puses iki galo ir palieki susuktą į kairę. Nusiimi nuo bakelio visas šlangas, nuimi dangtį, tada išimi bakelį, išpili lauk, arba, jei dyzelinis auto, prafilstravęs pro labai smulkų filtrą - į kuro baką (nachaliavas kuras

).
Švariai išplauni ir išvalai bakelį, statai į vietą. Nuo bakelio dangčio nuimi filtrus, abu gerai ir švariai išplauni skiedikliu arba benzinu, kad blizgėtų, kaip katino pautai. Renki ir dedi atgal su viskuo, sumauni atgal šlangas, išskyrus padavimo į siurblį.
Jei mašina stovi ant duobės ar ketuvo - galima išsiplauti korektorius. Čia jau kita kalba, ten yra ką veikt nieko nežinant, nors ir nesunku visai.
Pilam į bakelį iki normos LHMo, pripilam pilną padavimo šlangą ir užmaunam ant antgalio.
Užvedam automobilį, leidžiam dirbti laisva eiga sočiai, bent kokias 15-20min.
Užsukam slėgio reguliatoriaus varžtą. Keliam aukščio rankenėlę - turi kilti. Jeigu nekyla - laukiam, kol pakils. Jeigu nepakyla per valandą - kviečiam meistrus
Jei mašina su HA, tai pirmas sakinys daromas užvestu varikliu, variklis gesinamas prieš antrą sakinį.