WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Sustandejo amortizacija
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=28897
Puslapis 11

Autorius:  Tautvydas [ Sau 16 2013, 04:55 ]
Pranešimo tema:  Sustandejo amortizacija

Iskilo mano xsantijai problemele, viskas lyk ir gerai buvo kol nepradejau jausti jog masina pasidare kietesne. I mazesnes buobes vaziuojant nieko ir nesijaucia o kai uzvaziuoji i didesnes duobes, atrodo kad amortizacijos mazai butu. Be to keliasi ir leidziasi letai. Tai jau antra mano xsantia su pastaraja bedu neturejau. :bum: :bum: . Perskaiciau beveik visa foruma apie xsantiju panasias ligas, bet manau tinkama atsakyma gausiu, tik parases savo beda. Butu ydomus issamesnis atsakymas :?

Autorius:  tadas1991 [ Sau 16 2013, 08:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Sustandejo amortizacija

Tautvydas rašė:
Iskilo mano xsantijai problemele, viskas lyk ir gerai buvo kol nepradejau jausti jog masina pasidare kietesne. I mazesnes buobes vaziuojant nieko ir nesijaucia o kai uzvaziuoji i didesnes duobes, atrodo kad amortizacijos mazai butu. Be to keliasi ir leidziasi letai. Tai jau antra mano xsantia su pastaraja bedu neturejau. :bum: :bum: . Perskaiciau beveik visa foruma apie xsantiju panasias ligas, bet manau tinkama atsakyma gausiu, tik parases savo beda. Butu ydomus issamesnis atsakymas :?

Jei tai atėjo pasirodžius šalčiams - beveik garantuotai senas LHM ir užsikimšę filtrai jo bakelyje. Taip pat dėl lėto kilimo ir sėdimo gal gali būti kalti užteršti aukščio korektoriai, kuriuos labai gerai yra praplauti, keičiant LHM.
Tikriausiai tik užvedus ir vairas būna sunkokas?
O jeigu net ir nemažai pravažiavus ir mašinai gerai įšilus vistiek kieta ir maigant rankomis - reikia tikrinti sferas arba HA vožtuvų veikimą, jei Xantia su HA.

Autorius:  Tautvydas [ Sau 16 2013, 12:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Sustandejo amortizacija

Iskilo klausimas kaip niekam nepakenkus tiksliai pakeisti lhm? :?: :!:

Autorius:  tadas1991 [ Sau 16 2013, 18:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Sustandejo amortizacija

Nuleidi į Min, ant slėgio reguliatoriaus atsuki slėgio nuleidimo vožtuvą 12mm rakteliu. Kelis kartus nuspaudi stabdžio pedalą, kad likę lašai išlašėtų, pasukinėji vairą į abi puses iki galo ir palieki susuktą į kairę. Nusiimi nuo bakelio visas šlangas, nuimi dangtį, tada išimi bakelį, išpili lauk, arba, jei dyzelinis auto, prafilstravęs pro labai smulkų filtrą - į kuro baką (nachaliavas kuras :wink: ).
Švariai išplauni ir išvalai bakelį, statai į vietą. Nuo bakelio dangčio nuimi filtrus, abu gerai ir švariai išplauni skiedikliu arba benzinu, kad blizgėtų, kaip katino pautai. Renki ir dedi atgal su viskuo, sumauni atgal šlangas, išskyrus padavimo į siurblį.
Jei mašina stovi ant duobės ar ketuvo - galima išsiplauti korektorius. Čia jau kita kalba, ten yra ką veikt nieko nežinant, nors ir nesunku visai.
Pilam į bakelį iki normos LHMo, pripilam pilną padavimo šlangą ir užmaunam ant antgalio.
Užvedam automobilį, leidžiam dirbti laisva eiga sočiai, bent kokias 15-20min.
Užsukam slėgio reguliatoriaus varžtą. Keliam aukščio rankenėlę - turi kilti. Jeigu nekyla - laukiam, kol pakils. Jeigu nepakyla per valandą - kviečiam meistrus :D

Jei mašina su HA, tai pirmas sakinys daromas užvestu varikliu, variklis gesinamas prieš antrą sakinį.

Autorius:  Tautvydas [ Sau 18 2013, 08:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Sustandejo amortizacija

Pakeitus skysty amortizacija manau pagerejo ne zenkliai. isliko vairo kietumas atsirado stabdziu velavimas (cia saltai) itariu prieki per viduri sfera(atrodo buvo keista, slapiuoja). :?

Autorius:  powermotors [ Sau 29 2013, 23:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Sustandejo amortizacija

Padėkit, nes galiu išsigydyti citro ligą :mrgreen:
Šiandien ryte išsikėliau xantia į max padėtį su tam tikru reikalu. Kai reikalą atlikau, vėl rankenėlę pastačiau į normalią padėti, automobilis suklupo tiek kiek jam reikia ir išvažiavau. Važiavau ~300km nesustodamas, automobilis plaukia, trauka puiki, viskas super. Nuvažiavus tuos nelemtus 300km, teko sulėtinti greitį, nes įvažinėjau į miestą. Mieste pastebėjau, kad xantia galas pasidarė kietas ir jis nusėdęs :shock: . Sustojau, rankenėlę perstačiau į max padėtį, automobilis išsikėlė, bet taip važiuoti mieste nelabai įmanoma, todėl vėl perstačiau rankenėlę į normalią padėtį. Priekis nusėdo kaip priklauso, o va galas liko ant tos max padėties. Taigi tolimesnė kelionė tesėsi beveik normaliai, tik susimažinus greitį pradėdavo sėsti galas, sukėlus jis vėl likdavo max padėtyje. Ryt planuoju lysti po automobiliu, vienas kolega sakė, kad bus užrūdijęs skirstytuvas ar kažkas tokio.
Spėju forume turėtu būti apie tai kalbėta, tai būsiu dėkingas jei nukreipsit :labas:

P.S. jau matau pikdžiugiškai besijuokiančius kolegas, kurie sakys, kad nusipirkau bėdą :D
P.P.S. Xantia II HDI 80kW

Autorius:  tadas1991 [ Sau 29 2013, 23:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Sustandejo amortizacija

Ant galinio tilto yra aukščio korektorius. Jį su aukščio reguliavimo mechanizmu jungia tokia plastikinė traukutė - kauliukas. Greičiausiai ten ir sugedo - nusimovė ta traukutė, nes ji fiksuojasi grynai iš standumo, užsimauna. Jei išdilo, išeitis užmovus atgal, kad vėl nenusimautų - pririšt. Arba keist nauja, kurios kaina nėra didelė, kažkur tarpe 15-50Lt.

Čia tas kauliukas gerai matosi:
Paveikslėlis
Situacijoj pats mechanizmas gali atrodyti kitaip, nes čia nežinau nuo kokios mašinos ir kurio tilto, bet ta bačkutė su juodomis gumomis bus tokia pati, plastmasiukas irgi.

Autorius:  tadas1991 [ Sau 29 2013, 23:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Sustandejo amortizacija

Taisausi - traukutės kaina apie 20LT

Autorius:  powermotors [ Sau 29 2013, 23:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Sustandejo amortizacija

Dėkoju, ryt žiūrėsiu :alus:

Autorius:  Dominykas [ Sau 30 2013, 17:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Sustandejo amortizacija

cia butent xantijos galinis. kauliukas 20-25 LT

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/