WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 10:19

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 16 2013, 09:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 28 2012, 12:43
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Padekit išmastyti kas atsitiko, Citroen Xantia 93 1,9D, situacija tokia: važiuojant ~50km/h buvo staigiai sustabdyta iki pilno sustojimo, pradėjus vėl važiuot iškarto pasijuto kad sumažėjo apsukos, netraukia beveik mašina, pravažiavus pora šviesoforu perjungiant pavara tiesiog užgesdavo, užsivesdavau atgal kai dar ridėjo mašina, nuvažiavus dar biški toliau atsirado naujas simptomas spaudžiant gazo pedalo mašina tiesiog kratosi. Sustojau ir palikau mašina, grįžęs pabandžiau užsikurt lyg užsikuria bet iškarto gesta, o kai užsivedu ir paduodu beveik iki galo gazo (ir būna tik apie 2300 apsuku) dirba kažkur 10 sekundžių apsukos krenta ir gesta. Beje dūmija tirštais/sunkiais baltais dūmais ir ganėtinai daug. Bandem buksiru užvest tai taip pat tiesiog kratosi. Iš karto peržiūrėjau kuro filtrą nes ir ankščiau buvo vandens atsiradę ten, viskas gerai, forsunkes ir lyg tvarkoj ir naujas ir senas veikiančias stačiau bet dabar išvis neužsiveda. Diržas neprasisuko.
Gal suveikė koks po avarinis daviklis ir kuro nepaduoda, bet nežinau ar pas mane ir dar dyzeliuose išvis toks daiktas yra?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2013, 11:27 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Balsuoju už diržą ir už nieką kitą :roll:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2013, 12:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
sxerik rašė:
Padekit išmastyti kas atsitiko, Citroen Xantia 93 1,9D, situacija tokia: važiuojant ~50km/h buvo staigiai sustabdyta iki pilno sustojimo, pradėjus vėl važiuot iškarto pasijuto kad sumažėjo apsukos, netraukia beveik mašina, pravažiavus pora šviesoforu perjungiant pavara tiesiog užgesdavo, užsivesdavau atgal kai dar ridėjo mašina, nuvažiavus dar biški toliau atsirado naujas simptomas spaudžiant gazo pedalo mašina tiesiog kratosi. Sustojau ir palikau mašina, grįžęs pabandžiau užsikurt lyg užsikuria bet iškarto gesta, o kai užsivedu ir paduodu beveik iki galo gazo (ir būna tik apie 2300 apsuku) dirba kažkur 10 sekundžių apsukos krenta ir gesta. Beje dūmija tirštais/sunkiais baltais dūmais ir ganėtinai daug. Bandem buksiru užvest tai taip pat tiesiog kratosi. Iš karto peržiūrėjau kuro filtrą nes ir ankščiau buvo vandens atsiradę ten, viskas gerai, forsunkes ir lyg tvarkoj ir naujas ir senas veikiančias stačiau bet dabar išvis neužsiveda. Diržas neprasisuko.
Gal suveikė koks po avarinis daviklis ir kuro nepaduoda, bet nežinau ar pas mane ir dar dyzeliuose išvis toks daiktas yra?

Jeigu ir yra ,jeigu ir suveikė tai ir neužkurtum visai ,diržas pilnai gali būt peršokęs jei ne tik stabžiais stabdei bet ir nespėjei sankabos išspaust,tikrink mietkes

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2013, 13:13 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 28 2012, 12:43
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Turbūt čia buvo tik sutapimas, diržą 2 kartus patikrinau. Atidariau kuro siurblio ta viršų ir ten buvo labai daug mažu metalo drožlių, nusprendžiau nuimt patikrinti kuro siurblį, ir jo pagrindinis sraigtas labai jau laisvai sukasi, kaip suprantu parėjo siurblys. Turiu kita Bosch kuro siurblį (jis sunkiai prasisuka), bandysiu jį statyti, nors stovėjo Lucas, bet viskas atrodo atitinka.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2013, 16:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 28 2012, 12:43
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Pastačius Bosch kuro siurblį, nenorėjo ilgai užsivest, bet užsivedė. Lyg ir viskas normaliai tik kai pradžioj užsivedi apsukos kritineja iki 600 rpm ir vos negesta pagazavus atsistoja kaip visada ir būdavo 1000rpm. Toks jausmas kad dabar išvis kitokia mašina, iškarto jaučiasi padidėjo mašinos galia geriau traukia. Klausimas ar toks skirtumas dėl siurblio sistemos? Ar Lucas siurblys jau buvo prie mirties ir tiesiog kažkaip dirbo? Ir klausimas ar yra kažkokie rem. komplektai Bosch siurbliams? Nes kur pasijungia gazo trosas tave "pedale" kur prisisuka prateka biški dyzelis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2013, 17:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Prateka dyzelis - galbūt prateka į vidų ir oras - pagauna siurblys oro - turėtų pradžioj, užvedus šokinėjant apsukom ir gesinėjant būti ir spalvoto dūmo? Arba, tiesiog, ankstinimo bėdos standartinės Boschinės (jei ankstintojas mechaninis nuo antifrizo temperatūros).
Iš mano praktikos - Bosch siurbliai turi daug daugiau problemų su šaltu užvedimu (neveikia ankstintojai, apsukų sukelėjai, netgi atrodo labiau kemšasi purkštukai (bet skamba nelogiškai :) ) ), bet aplamai važiavime ir patikimume yra rimtesni.
Remontiniai komplektai parsiduoda be problemų dyzelinių dalių specializuotose parduotuvėse, tik ar pats sudėsit? Ir, paklibinkit ašelė prieš keisdamas gumą jos. Gal ji klibatuoja ir tas gumelės keitimas ilgam nebus, reikia keisti įvorę (ar kas ten stovi).

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2013, 07:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Vistik neaišku kuo susijęs siurblio baigimasis su staigiu stabdymu :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2013, 18:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 28 2012, 12:43
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Turbūt sutapimas buvo, o gal kažkas ir atsitiko. Su Bosch siurbliu daug geriau važiuoja, bet reikės pakeist tarpines nes praleidžia orą ir po ilgo laiko, užsioriną ir reikia pripumpuot sistema atgal. Tik vienas įdomus simptomas liko kai važiuoji išjungi pavara ir važiuot ant nitralkes dažniausiai pradeda krist apsukos ir gesta, paspaudus gazo pedalo ir vėl viskas normaliai.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007