Kaip kai kurie forumiečiai jau žino, tai neužilgo bus 3mėn, kai iškeičiau savo Bx'iuką į jaunesnę 98 metų gimimo Xantią su 1,9 TurboD širdute.
Pravažiavus su Xantia beproto patiko jos važiavimas. Nesupykit Bx'ų mylėtojai (aš vis dar vienas iš jų), tačiau Xantia važiuoja maloniau. Žinoma užmiestyje linguoja šiek tiek mažiau, tačiau nepalyginamai geriau sugeria didesnius kelio nelygumus ir duobes
Visų pirma, tai nupirkau manyčiau labai pigiai, tačiau su keletu trūkumų, kuriuos stengsiuos pašalinti. Kol kas didelių pokštų nebuvo iškrėtus, tačiau problemų, kurias reikia tvarkyti yra
Su problemomis, tai yra kažkas negerai su siurblio paankstinimu, nors tai tikriausiai dėl to, kad nutrūkęs paankstinimą valdantis troselis, taigi gal kas nors esat keitęs ar žinote kaip jis ten keičiasi ir ar nesunkus pats keitimo procesas. Dabar galbūt dėl to yra toks dalykas, kad kuriasi kartais gerai, o kartais kūrimo metu pašokinėja tachometro rodyklė, atsigula ties nuliu ir variklis dirba negražiai, lyg koks vokiečių dyzelis, tada užgesini, kuri iš naujo ir viskas susitvarko. Gali visa tai būti dėl to nutrūkusio troselio?
Taipogi dažniausiai kuriant šaltą griebia, tačiau jei neduodu bent šiek tiek gazo, tai iškart užgesta. Gal tai dėl pakaitinimo žvakių? Koks būtų geras ir nesudėtingas patikrinimo metodas?
Po pirkimo buvo pakeisti rankinio trosai, taipogi centrinė sfera, supiltas sistemos ploviklis, kurį neužilgo jau reikės keist į LHM'ą. Dar tikriausiai reiks pildyt antisinko ir galines sferas, kadangi galas pasidaręs kietokas ir sėda greitai, nors neturėtų. Taip pat pakeisti priekį šarnyrai ir mažieji sailentblokai, tačiau vėl priekį kažkas barškėt pradėjo (ilgiuosi BX'o priekinės važiuoklės, kur per 2 metus tik vieną sailentbloką tepakeičiau)
Na ir paskutinės bėdelės, tai su kėbulu. Šiaip viskas daugmaž tvarkoj, bet yra įlenktas priekinis sparnas, kuris nelabai krenta į akį ir pagrindinė bėda, tai pūslėm išmėtytas galinis vairuotojo pusės sparnas. Pirkau kažkaip nesibaimindamas dėl to, tačiau dabar šiek tiek bijausi ir galvoju kaip ten reiks sutvarkyt, kadangi už rato radau vidiniam posparnį skylę, pro kurią tikriausiai žiemą druskos ir pasiekė sparną iš vidaus, ir padarė savo blogąjį darbą. Galvoju gal ten kaip nors užtaisius tą vidinę skylę ir vidinę sparno pusę išpurškus kuo nors nuo korozijos gal pavyktų sustabdyt tą rūdijimą. Na blogiausiu atveju reiks pjaut iš kitos xantios tą vietą ir ieškot suvirintojo, kuris apsiimtų pervirint tą sparną.
Prisiminiau, kad dar buvo bėdų su salono ventiliatorium, kad jis iš pradžių veikė tik nustačius ant greičiausios padėties, tad galvojau, kad užteks tik tranzistorius pakeist ir bus viskas gerai, tačiau po kelių savaičių visai nustojo veikti, o kartais pasisukdavo su negražiais garsais. Išsiėmęs pamačiau, kad pasirodo jis jau buvo "tvarkytas" ir pati sparnuotė niekaip nepritvirtina prie ašies. Galvojau kaip ten padaryti, kad pritvirtinti sparnuotę, kadangi užsukus paprastą veržlę ji po kelių dienų atsilaisvino, tačiau sugalvojau, kad reik pabandyt suklijuot viską su klijais, na ir kol kas jau kelias savaites veikia tvarkingai ir be pašalinių garsų ir netgi atsigavo visos padėtys. Tikiuosi, kad toks remontas laikys ir nebus problemų.
Taipogi kaip kažkurioje temoje jau rašiau, tai hidraulikos siurblys leidžią per manžetuką, tačiau manžetas jau turėtų būti atvežtas pas Veho, tad kitą savaitę važiuosiu pasiimti ir tuomet bandysiu jį keisti.
Na, o čia keletas manosios Xantios nuotraukų








Na ir pabaigai baisioji vieta:
