Esmė tame, kad tiesiog žmogui trūksta arba žinių, kaip viskas ten veikia, arba logikos, kad pažiūrėjus suprasti ir išsiaiškinti. Aš kai pamenu, kaip išsiardžiau pirmąkart galinį BX mechanizmą, tai irgi lindau kur nereikia, bet nu maždaug pavyko kaip ir teisingai išardyt, padaryt ir surinkt (pabaigė iki galo proffanas, nes jam pavyko ir su išdilusia įvore pastatyt į daugmaž teisingą aukštį, o man tuo metu dar ne). Dabar, kai jau esu lindęs dar keliskart prie tų mazgų - žinių daugiau, tai net juokingai atrodo tie pirmi lindimai. Esmė, kad logikos tada užteko, o ir paprastesnė sistema ten. Xantia sistema sudėtinga, bet priėjus ir įsigilinus (reik suprasti ir kaip korektorius veikia) - galima perprasti ir pasidaryti ir pačiam. Pagal autoriaus gimimo metus sprendžiu, kad su technika dar nebus labai daug susidūręs, su citroen hidraulinėmis sistemomis ir jų mechaninius reguliavimu tuo labiau, tad tikrai siūlau avariniu rėžimu lėtai nuriedėti į citroen krapštantį servisiuką. Jei tą stabilizatoriaus pavalkėlį su antgaliuku traukutei pavyko sėkmingai teisingai pakeisti - VALIO, šaunuolis, o aukščio reguliavimą palik žmonėms, kurie tuo užsiima. Orientaciškai pasakau, kad net ir profesionalam, kurie daro tai kasdien ne visad lengvai pavyksta tą aukštį pastatyti teisingai, o paaukštintą padėtį dažniausiai ir nepavyksta palikti veikiančią gerai, tad pirmąkart ten įlindus tikrai iš savęs nebūtina tikėtis tokio rezultato, kurį duoda įdirbis. Nuvaryk į kažkurį iš servisiukų (sąrašas juostelėj dešinėje puslapio) ir tikrai padarys, brangiai nekainuos (nebent apgaut sumanys), jei su sistema viskas tvarkoj, tai tas aukščio pastatymas gali būt 20-50Lt.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|