Anupras rašė:
Aciu uz diagnostika (kazkaip as paveluotai

). Per ta laika is tos puses pakeiciau - pusasi, vairo trauke bei antgali, guoli, stabdziu kaladeles, padangas, padariau ratu suvedima ir balansavima ir drebejimas dingo

Aisku problema buvo vidineje granatoje, ir trauke klybejo labai jau.
Noriu dar pasiklausti (jei cia dar kas lankosi

).
1. Gal kas zino kokie yra skriemulio ismatavimai (kuris ant pacio varyklio, salia keleivio puses rato)? Ir ar jis tiks i mano Turbo CT nuo paprasto 2.0i?
2. Ispjove amortiko atramine guma is vairuotojo puses, kokia klausimo kaina?
3. Iskart nustojo sviest visos lemputes klimato kontroles skydelio ir pelenines, bet dar ranku nekisau. Visos perdege vienu metu ar greiciau kokie kontaktai bus?
4. Kartais kai uzvedi neveikia visiskai pecius, nereagoja ka bedaryciau. Tenka uzgesint ir vel pakurt tada pradeda veikt. Nedidele problema bet nemalonu, ka manot?
1. Turi tikt, tik žiūrėk, kad dantų pakaktų, nes marods galėjo būt mažiau ir daugiau dantukų
2. Priklauso, kas sugedo ir kiek nori taisyt. Vieni pakeičia tik atraminę, o kapotą patiesina kojom ar rankom, kiti keičia atraminę, vamzdelį, kapotą, būna ir lankstus kapoto
3. Saugiklis arba šviesumo reguliavimo reostatas po vairu
4. Negesint ir neužvesk iš naujo, o pabandyk tieisog lengvai pasukiot, paklibint pirmyn atgal rakčiuką. Jei pradės pūsti ar nustos pūsti, spynutę pasukant nedaug, iki kol dar neužgesta mašina ir dar nejungia starterio - keisk spynelės kontaktinę grupę arba statyk relę.