WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=31899 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | klachalashas [ Rgp 26 2014, 18:33 ] |
Pranešimo tema: | Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
Sveiki. Planuoju pasidaryti pramogini automobili megeriskam autosportui (slalomai, "track day") ir kaskaip uzkliuvo straipsnis apie "ACTIVA" sistema Xantijoje. Taigi, noreciau suzinoti jusu nuomone kuri varikli geriau jai rinktis, 2.0 16v ar visdelto 2.9 ? Taippat domintu kitokie jusu gyvenimiski patarimai apie sio modelio "susportinima". |
Autorius: | klachalashas [ Rgp 26 2014, 18:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
P.S Kaip jums toks variantas ? http://www.dba.dk/citroen-xantia-20i-16v/id-1008330903/ ? Rida tikra, visa gyvenima danijoje ir tvarkytas citroen servise. Vienintele abejone ar cia tikrai Activa ir kad gali buti parudijes dugnas |
Autorius: | Kostas [ Rgp 26 2014, 20:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
Jei kabinsi sraigę, ar suksi iki dešimt tūkstančių, tai du šešiolika geriau- lengvesnis. Bet vargu ar taip bus ![]() |
Autorius: | Vycius [ Rgp 26 2014, 20:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
klachalashas rašė: P.S Kaip jums toks variantas ? http://www.dba.dk/citroen-xantia-20i-16v/id-1008330903/ ? Rida tikra, visa gyvenima danijoje ir tvarkytas citroen servise. Vienintele abejone ar cia tikrai Activa ir kad gali buti parudijes dugnas Pirmas dalykas,cia ne Activa. Siaip siulyciau ieskot 2.0turbo variklio, todel kad lengvai gali isgaut V6 galia, lengvesnis motoras ir trukus dirzui voztuvu nelanksto, V6 pliusas tik garsas butu. Jei zadi ruostis megejiskam pasivazinejimui tai gausi beveik garantuotai keist atramines gumas,visa activos mechanizma, restauruot arba keist abu hidrocilindrus,nes jie pas visus dazniausiai jau apsimyze buna kiek susiduriau. Kainas galiu papasakot PM nes tai jau praejau pats. Beto tam kad nebutu dideliu netiketumu sportuojant patarciau daryt papildomas atramas virs atraminiu amortiku kad del apkrovos neissautu.... |
Autorius: | klachalashas [ Rgp 26 2014, 22:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
Vycius rašė: klachalashas rašė: P.S Kaip jums toks variantas ? http://www.dba.dk/citroen-xantia-20i-16v/id-1008330903/ ? Rida tikra, visa gyvenima danijoje ir tvarkytas citroen servise. Vienintele abejone ar cia tikrai Activa ir kad gali buti parudijes dugnas Pirmas dalykas,cia ne Activa. Siaip siulyciau ieskot 2.0turbo variklio, todel kad lengvai gali isgaut V6 galia, lengvesnis motoras ir trukus dirzui voztuvu nelanksto, V6 pliusas tik garsas butu. Jei zadi ruostis megejiskam pasivazinejimui tai gausi beveik garantuotai keist atramines gumas,visa activos mechanizma, restauruot arba keist abu hidrocilindrus,nes jie pas visus dazniausiai jau apsimyze buna kiek susiduriau. Kainas galiu papasakot PM nes tai jau praejau pats. Beto tam kad nebutu dideliu netiketumu sportuojant patarciau daryt papildomas atramas virs atraminiu amortiku kad del apkrovos neissautu.... Asmeniskai man prie sirdies N/A motorai ir taippat skaiciau kad tas 2.0 turbo nelabai Arklius laiko jeigu sukeli slegi. O noretusi tureti tokia sporto pradziai patvaru agregata, kuris kai susprogs ar tai dirzas truks nekainuotu labai daug imesti kita arba sutvarkyti. |
Autorius: | Vycius [ Rgp 26 2014, 22:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
klachalashas rašė: Vycius rašė: klachalashas rašė: P.S Kaip jums toks variantas ? http://www.dba.dk/citroen-xantia-20i-16v/id-1008330903/ ? Rida tikra, visa gyvenima danijoje ir tvarkytas citroen servise. Vienintele abejone ar cia tikrai Activa ir kad gali buti parudijes dugnas Pirmas dalykas,cia ne Activa. Siaip siulyciau ieskot 2.0turbo variklio, todel kad lengvai gali isgaut V6 galia, lengvesnis motoras ir trukus dirzui voztuvu nelanksto, V6 pliusas tik garsas butu. Jei zadi ruostis megejiskam pasivazinejimui tai gausi beveik garantuotai keist atramines gumas,visa activos mechanizma, restauruot arba keist abu hidrocilindrus,nes jie pas visus dazniausiai jau apsimyze buna kiek susiduriau. Kainas galiu papasakot PM nes tai jau praejau pats. Beto tam kad nebutu dideliu netiketumu sportuojant patarciau daryt papildomas atramas virs atraminiu amortiku kad del apkrovos neissautu.... Asmeniskai man prie sirdies N/A motorai ir taippat skaiciau kad tas 2.0 turbo nelabai Arklius laiko jeigu sukeli slegi. O noretusi tureti tokia sporto pradziai patvaru agregata, kuris kai susprogs ar tai dirzas truks nekainuotu labai daug imesti kita arba sutvarkyti. Laiko jis viska normaliai,o jei ir uzlinks bus tikrai gerokai pigiau sutvarkyt nei V6 su 24v... |
Autorius: | klachalashas [ Rgp 26 2014, 22:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
Tas V6 man jau pradzioje nelabai patiko, nes su juo masina jau ant 180kg sunkesne. Beto ir jo tvarkymo kastai baide, susiduriau nes turiu toki savajam XM ![]() |
Autorius: | Vycius [ Rgp 26 2014, 22:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
Tas V6 geras motoras,patvarus ir ilgaamzis, turejau toki.... taciau jei sportuot nori tai ten svarbu kg,o V6 sunkesnis ir aptarnavimas problematiskesnis.... |
Autorius: | tadas1991 [ Rgp 26 2014, 22:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
Vycius rašė: Tas V6 geras motoras,patvarus ir ilgaamzis, turejau toki.... taciau jei sportuot nori tai ten svarbu kg,o V6 sunkesnis ir aptarnavimas problematiskesnis.... Sakyk, ką nori, Vyciau, bet XU motorai yra šūdo gabalas. Savo darbą jie dirba normaliai, bet... Iš savo kubatūros pas juos nei daug galios, nei daug ekonomijos, nei daug ilgaamžiškumo nesigauna. O tai nei pigiai, nei gerai, nei greitai. Gal ta turbina reikalą ir pataiso, bet kad būtų stebuklas, vistiek nepatikėsiu niekaip. Todėl reikia gerai pamąstyti prieš renkantis. Jei kalbant apie mažalitražkes, iš pvz 1,6 kubatūros imčiau tik TU motorą, bet TU ir buvo tik iki 1,6, o Xantijos sporte su tokiu šūstrai nepatampysi. Tas 2,9 jau didokas gaunasi. Jei norėtųs pažaist, tai bandyčiau galvot apie EW motoro suvertimą, pvz 2,0 16V. su 100kw. Netaupūs, bet padoriai laiko ir važiuoja tikrai gerai. |
Autorius: | klachalashas [ Rgp 26 2014, 22:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
Matai, sita automobili noriu darytis kaip pradini. Kad labiau igytos teorijos praktiniam igyvendinimui. Jis turi buti paprastas, pigus ir kad i ji reiktu kuo maziau pinigu kisti. Jeigu daryciausi rimtam sportui skirta auto, neisizeisk, bet citrinos neimciau. Kad ir kokie tie motorai sudas, telieka rinktis maziau smirdanti, o siuo atveju atrodo kad tas 2.0 CT maziausiai ir dvokia. |
Autorius: | Kostas [ Rgp 27 2014, 09:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
tadas1991 rašė: Jei norėtųs pažaist, tai bandyčiau galvot apie EW motoro suvertimą, pvz 2,0 16V. su 100kw. Netaupūs, bet padoriai laiko ir važiuoja tikrai gerai. Čia koks? |
Autorius: | tadas1991 [ Rgp 27 2014, 10:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
RFN, EW10J4. Į C5 toks ėjo, ir eilę visokių pežų. Ant Xantijos standartinių mažų pagalvių tip top gal netiks, bet dedant į HDino kėbulą turėtų sueiti. Į dvilitrio kėbulą, kogero, reiktų pataisyt didžiąją pagalvę. Arba pritaikyt kronšteiną kitą. Na ir paskui jau elektros žaidimai. Aišku, daug paprasčiau pasidaryti XU motorą. Bet jį reik turėt arba rast neužjotą. Nes kuriasi ir važiuoja jie visi, bet jei jau alsuoklis šąla, tai jau jam gili senatvė, dantys byra ir ant galvos nei vieno plauko ![]() Bet šiaip, kokiu nors stebuklingu būdu suradus Activa su neužjotu HDi 80kw, manau pačipavus ir truputį pažaidus, dar pusę tiek išraut iš jo pavyktų, gal ir daugiau. O tada tik gerus tepalus pilk, nes HDi redlainas, Kostai, pats matei, kad visai aukščiau, negu seno traktoriuko ![]() Apyseniai elektroniniai dyzeliai daug lengviau čipuojasi, negu apyseniai benzai. Ir variklių nors plūgu kaip bulves versk, po 300Lt ar pigiau. Galima zapasui porą iškart pasiimt ![]() |
Autorius: | Saulynas [ Rgp 27 2014, 14:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
[quote="tadas1991"]RFN, EW10J4. Į C5 toks ėjo, ir eilę visokių pežų. Ant Xantijos standartinių mažų pagalvių tip top gal netiks, bet dedant į HDino kėbulą turėtų sueiti. Į dvilitrio kėbulą, kogero, reiktų pataisyt didžiąją pagalvę. Arba pritaikyt kronšteiną kitą. Ne taip paprasta rast žinok ,o ir kaina prašo nevaikiška ,prisitaikytų bet ar verta ![]() |
Autorius: | Kostas [ Rgp 27 2014, 14:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
Dėl C5 variklio to nesutiksiu. Ten iš ėsmės panašus kaip ir senas pats geriausias du šešiolika 97kw, tik jie galią pakėlė temperatūros sąskaita, ir jis nėr toks patikimas, kaip anksčiau minėtasis. O dėl Activos, Tadai, skaitai mano mintis ![]() |
Autorius: | exDalimis [ Rgp 27 2014, 15:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia Activa 2.0 16v ar 2.9? |
tadas1991 rašė: RFN, EW10J4. Į C5 toks ėjo, ir eilę visokių pežų. Ant Xantijos standartinių mažų pagalvių tip top gal netiks, bet dedant į HDino kėbulą turėtų sueiti. Į dvilitrio kėbulą, kogero, reiktų pataisyt didžiąją pagalvę. Arba pritaikyt kronšteiną kitą. Na ir paskui jau elektros žaidimai o kaip tu ji paleistum be bsi? Mansi draugautu su xsantia abs? Cia visiska nesamone su beprotisku biudzetu. Turbo projektas butu pats tinkamiausias...bet ir tai finansiskai ir rezultato piziuriu pateisinamas tik stipria citrinlige. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |