WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 10:12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Xantia sankabos pedalas
StandartinėParašytas: Lap 21 2014, 21:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Ir pagal gilia teorema tai bakelis turetu but auksciau negu vamzdelis i sankaba.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia sankabos pedalas
StandartinėParašytas: Lap 24 2014, 12:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tau trumpai Nerimka paaiskino. Jei neturi Dot 3, naudok DOT4. Perki zinomu gamintoju ir nesuki galvos. Jei sugalvosi i zieda vaziuot, atvaziuok- parduosiu sportinio stabdziu skyscio uz kruva pinigu :)


tadas1991 rašė:
Xamai, matau apie stabdžių skysčius arba raukiat, arba turit informacijos po ranka ant stalo :)
Kokie pagrindiniai privalumai DOT4 prieš DOT3? Turiu mašinų, kurioms ant dangtelio nerašo DOT4, o tik DOT3.
Ar dar yra gerų gamintojų stabdžių skysčio su markiruote DOT3? Ir ar pilnai suderinamos DOT3 sistemos su DOT4?
Lietuviško ir rusiško DOT3 mačiau, bet tokiu atveju geriau jau tas esamas juodas telieka, nes pavargsiu cilindriukus ir suportus perrinkinėt :D

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia sankabos pedalas
StandartinėParašytas: Lap 25 2014, 03:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Oh ja, danke shoen, bet sportinių skysčių dar kolkas nereikia :)
Būtų labai jau pižoniška naudoti sportinį stabdžių skystį su 247mm monolitiniais diskais prieky ir būgnais gale :D
Įdomu, koks sprendimas, naudojant Citroen hidrauliką sportui, norint išvengti LHM kaitimo. BX 4TC tikrai turėjo hidrauliką. Įdomu, ar buvo naudojamas standartinis LHM, ar koks "pagerintas".

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 28 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007