WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 14:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 25 2015, 20:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
Sveiki visi, pakeičiau mano xantijos generatoriaus diržą, sudėjau viską gerai, įtempaiu gerai, bet pavažiavus 12-14km diržas ant alkūninio veleno škyvo peršoka per vieną griovelį į išorinę pusę. Visur kitur stovi kaip turi būti. Dėl ko taip nutinka gal kas žinot?

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2015, 21:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
ovida rašė:
Sveiki visi, pakeičiau mano xantijos generatoriaus diržą, sudėjau viską gerai, įtempaiu gerai, bet pavažiavus 12-14km diržas ant alkūninio veleno škyvo peršoka per vieną griovelį į išorinę pusę. Visur kitur stovi kaip turi būti. Dėl ko taip nutinka gal kas žinot?

Ant alkūninio dar nesutikau ,ant hidrosiurblio būna dažnai

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2015, 21:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Kreivas automatinis itempejas jeigu cia apie 2.1 kalbi. Tiksliau ne tai kad kreivas, bet isdiles...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2015, 21:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
Kalba eina apie 2.1td. O jei išdilęs automatinio įtempėjo guolis, tai neturi užsikirst ir nebevaikščiot, nei aukštyn, nei žemyn? Pas mane vaikšto normaliai. Negali būti dėl to, kad truputį vaikšto hidrosiurblio škyvas?

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2015, 22:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ten jis turi vaikščiot nelabai lengvai taip, tiksliau su ranka išvis nelabai pasijudint, tik su kvadratiniu įrankiu.
Su tuo guoliu įmanoma ir maklę padaryt yra, jei tik išdilę nuo adatėlių grioveliai, bet pačios adatėlės ir vamzdelis dar nėra surūdiję ir užstrigę. Vamzdelis - ašis, ant kurio ta koja sukinėjas, išsitraukia lauk. Ir guoliai ant jos gula nesimetriškai, o pati ašelė yra visiškai simetriška. Tai viską išvalai, prikrauni ten gerai tepalo, o ašelę apsuki atvirkščiai. Tokiu atveju adatėlės jau dirba nebe grioviuose, o maždaug puse ilgio gula ant lygaus ašies paviršiaus. To pakanka, kad guolis stovėtų pakankamai tiesiai ir nemestų diržo. Esu taip vienam 406 sutvarkęs, dar uždėjau naują dirželį ir kokius 4 mėnesius jau važinėja. Žmogus iš Vilniaus, bet skambino ir sakė, kad kolkas viskas gerai ir dirželis tiesiai stovi, koja irgi. Ir nereikėjo pirkt visos kojos už 160Lt (tiek kainuoja SKF). Jei ta koja vaikšto labai lengvai arba yra susistūmusi iki galo ir nejuda - tai lūžusi spyruoklė gali būti. Taip pas mano mamuko Xantiją yra, bet įdėjau trumpesnį dirželį ir įtempus vien su ekscentriku - kolkas laiko ir važiuoja, tik diržiuką sunešioja per maždaug metus, nes vibracijų niekas neslopina, bet ta mašina tiek diržiukų jau nesuvažinės, kad atsipirktų nauja spyruoklė, bo kaina jos baisinė :)
Bet kuriuo atveju, ten tas tempėjas nėra malonus reikalas, pas Xantia gal ir nusiims ir pasikeis, bet vienam Pežukui 306 su 1.9D DW8 varikliui keičiau ją, o tempėjas vis dar tokios pat konstrukcijos papuolė. Tai spyruoklę atleist priėjimas labai nepatogus, genero nuimt, kaip pas 406, neišėjo, trukdo ir nepasitraukia vairo siurblys, o ir pro radiatorių neprasitrauktų. Tai leidausi visą variklį žemyn ir šiaip taip ištraukiau ir naują sudėjau per apačią :)
Problema buvo tokia, kad jam irgi per dantį buvo peršokęs, o uždėjus naują dirželį, per mėnesį nutrūko. Senas buvo vos gyvas, bet matyt originalas, tai dar laikėsi, o naujas Dayco, ne toks ir krūtas, neatlaikė. Pakeitus koją nauja SKF - kolkas tylu ramu nuo Laprikčio :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2015, 22:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
Dekui už paaiškinimus, rytoj bandysiu išimt automatinį įtempėją, ir po to žiūrėsiu kas kaip.

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2015, 22:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Ne pats rolikas ar jo guolis isdyla,o amortikas tvirtinimo vietose, todel susikreipia rolikas ir dirzas sekmingai metamas sonan.. Turesi beda greiciausiai tose vietose kur pazymejau raudonai...praeitas kelias jau mano.. Beje,ji isimt reikes spec iranki pasigamint, tiksliau tam kad dirza nuimtum,o pati amortika isimt teks irgi pavargt nemazai,ypac jei nesi ardes...

Paveikslėlis

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2015, 22:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Spec. įrankios padeda, bet jis nėra būtinas, diržas puikiausiai nuimamas sukant variklį ir stumiant diržą į šoną ranka, užmaunamas analogiškai, prilaikant ranka ant alkūniako skriemulio ir sukant, koja pradeda lenktis pati ir diržas užšoka į vietą :)
Kas stradalina, kad taip gadinamas diržas, tikriausiai nelabai kokybiškų dirželių matė :)

Vyciau, šitos guminės įvorės kai išplyšta, įtakos kojos kreivumui daryti jos negali ir nedaro, nes koja sukinėjasi dviejuose adatiniuose guoliuose, kaip galinė torsioninė pežo šakė, tai ta koja yra gera, yra bloga, ar net jei jos išvis nėra - turi vistiek stovėti tiesiai.
Jei pas tave be spyruoklės stovi kreivai, vadinas mirę tie guoliai, ar kaip minėjau, ašelė su duobėmis.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2015, 23:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
As persidariau visa ta rolika su rimtu guoliu kuris tarnauja ilgai ir nuobodziai....istikro tavo teisybe del kreivumo,dabar ir as atsiminiau...bet tas amortikai si bei ta irgi itakoja..

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2015, 02:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Vibraciją įtakoja, nes viduj tepalas. Kai tepalo nebėra arba kai jis bėga iš vienos kameros į kitą greičiau, negu reikia, vibruot pradeda, dirželis šokčiot ir gargaliuot. Na ir žinoma, tuomet koja penkiskart greičiau sudyla, jei ne dešimteriopai...
O tavo guolio kūrinį pastebėjau, ir ne kartą. Kokį dėjot? Paprastą rutulinį ar kokį dvieilį?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2015, 14:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Paprastas rutulinis ir grynas amerikonas, sukasi kaip vejas :mrgreen:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2015, 15:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
Tai kaip suprantu reiktų keist ir automatinį įtempėją ir vibracijos slopintuvą, kad rimta nauda būtų. Kvadratinę galvutę turiu atlenkt amortikui. O hidrosiurblį nusiimt reikia, kad išiimt automatinį įtempėja, nes su vieta ne kažka ten.

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2015, 16:36 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
ovida rašė:
Tai kaip suprantu reiktų keist ir automatinį įtempėją ir vibracijos slopintuvą, kad rimta nauda būtų. Kvadratinę galvutę turiu atlenkt amortikui. O hidrosiurblį nusiimt reikia, kad išiimt automatinį įtempėja, nes su vieta ne kažka ten.

Siurblio nuimt nereikia ,sunkiausia bus prieit prie spyruoklės apačioj :doom: -šešiakampis šešto nr per kelmą kiaurai ,gali reikti nusiimti filtro pašildymo šlangas jei nedaeisi :wink: ,visa kita nieko

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2015, 17:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
ovida rašė:
Tai kaip suprantu reiktų keist ir automatinį įtempėją ir vibracijos slopintuvą, kad rimta nauda būtų. Kvadratinę galvutę turiu atlenkt amortikui. O hidrosiurblį nusiimt reikia, kad išiimt automatinį įtempėja, nes su vieta ne kažka ten.

Siurblio nuimt nereikia ,sunkiausia bus prieit prie spyruoklės apačioj :doom: -šešiakampis šešto nr per kelmą kiaurai ,gali reikti nusiimti filtro pašildymo šlangas jei nedaeisi :wink: ,visa kita nieko

Pritariu - siurblio nuimti nereikia, bet sunku atsukti spyruoklės apatinį varžtą. Geriausiai turėt atskirai tik 6mm, t.y. H6 galvutę, kuri kitam gale su 10mm rakteliu sukama, tuomet lengviau prigalvot ten visko. Į šoną jei neišsitrauks, variklį truputį paleidęs tikrai nuimsi :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2015, 17:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
saulynas rašė:
ovida rašė:
Tai kaip suprantu reiktų keist ir automatinį įtempėją ir vibracijos slopintuvą, kad rimta nauda būtų. Kvadratinę galvutę turiu atlenkt amortikui. O hidrosiurblį nusiimt reikia, kad išiimt automatinį įtempėja, nes su vieta ne kažka ten.

Siurblio nuimt nereikia ,sunkiausia bus prieit prie spyruoklės apačioj :doom: -šešiakampis šešto nr per kelmą kiaurai ,gali reikti nusiimti filtro pašildymo šlangas jei nedaeisi :wink: ,visa kita nieko

Pritariu - siurblio nuimti nereikia, bet sunku atsukti spyruoklės apatinį varžtą. Geriausiai turėt atskirai tik 6mm, t.y. H6 galvutę, kuri kitam gale su 10mm rakteliu sukama, tuomet lengviau prigalvot ten visko. Į šoną jei neišsitrauks, variklį truputį paleidęs tikrai nuimsi :)

Guolį nusukus išsitrauks

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007