WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 14:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: xantia 1.9td 66kw
StandartinėParašytas: Bal 14 2016, 19:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Dominykas rašė:
Arba pas meistrus arba geruoju nesibaigs. Citroenas sudas...

Arba pas mane :lol: ,jeigu imsiu :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: xantia 1.9td 66kw
StandartinėParašytas: Bal 14 2016, 19:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
tadas1991 rašė:
Realiai jei supratimo mažai tai geriau nelįst niekur, išskyrus prie laisvų sūkių varžtelių - ten viskas paprasta ir aišku. Beje, laisvų sūkių varžteliai tai nėra gazo svirtelės atramos :labas:
Laisvu sūkiai šilto ir šalto (sukelti vakuuminiu reguliatorium arba termostatu, jei jie veikia) reguliuojami siurblio gale esančia svirtele.
Gal gali pasistatyt gazo troso atraminį tašką taip, kaip tau patinka, nes vieniem patinka jautrus gazas, kitiem kad per visą eigą tolygiai didėtų. Gali pasireguliuoti svirtelės apatinę atramą, nes irgi vieniem patinka milimetrinė reakcija, kitiem patinka nedidelis liuftas gazo nuspaudimo pradžioj. Kuro kiekis turbininiam siurbliui reguliuojasi keturiose vietose (bendro kiekio varžtas virš plunžerinės grupės, turbinos membranos konusinės ekscentrinės ašelės sukiojimas, po membrana esantis dantratis ir ant turbo pūslės dangtelio esanti špilkutė su veržlyte) ir visur ten yra sąlyginai jautru. T.y. ne tai, kad jautru, bet pajudinęs visus juos varžtus, paskui be specialios įrangos arba daug žinių ir geros klausos bei žinojimo, kaip turi važiuoti, jau galų nebesugaudysi, nes tie keturi reguliavimai tarpusavy susiję.

Pasakok geriau apie savo bėdas ir gal sugebėsim ką patart.

Labai išsamiai surašei viską, tad truputi papildysiu kur liko nepaminėta.
Gazo svirties atrama turėtų būti sureguliuota taip, kad pakišus 1 mm plokštelę tarp jos ir atraminio varžto, laisvo apsukos užvedus būtų 50 aps./min. didesnės už įprastas. Šitai yra kad variklis sunkiau gestų kaip dyzeliui ir priklauso. Bet jei ir sureguliuota per laisvai, tiesiog gazą reikia daugiau spausti kad apskritai pradėtų reaguoti į paspaudimą. Daugiau jokių pasekmių.
Bendro kiekio varžtas virš plunžerio keičia kuro kiekį kartu su apsukomis. Pasukinus reikia reguliuoti apsukas iš naujo. Reguliuoti reikia žinant ką darai, nes, jei tik yra oro, galima viršyti išmetimo temperatūrą su visomis to pasekmėmis.
Turbo membranos ašelės sukimas nekeičia charakteristikos, tik visame diapazone keičia maksimalaus kuro kiekį.
Po membrana esantis dantratis keičia membranos standumą ir kaip ji reaguoja į turbo slėgį.
Virš membranos esantis varžas yra dar vadinamas "dūmų" varžtu anglų kalba ir iš esmės nustato maksimalų kuro kiekį, kai turbina nekuria slėgio. Juo galima pareguliuoti kiek būna dūmų užmynus gazą kol dar neįsisukusi turbina ir membrana nėra spaudžiama.

Taip pat iš ribotos asmeninės patirties reguliuojant galiu patvirtinti Tado žodžius apie tai, kad išderinus atgal sureguliuoti yra šiek tiek ką veikti net ir tiksliai žinant kas, ką, kaip ir kodėl daro. Ypač tai pasakytina apie degimo kampą. Be abejo, visada galima nepamiršti pasižymėti pradinių padėčių.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: xantia 1.9td 66kw
StandartinėParašytas: Bal 14 2016, 20:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Aš degimo kampo realiai net ir nelabai reguliuoju siurblius rinkdamas. Įsimušu žymę su kirstuku ir pastatau taip pat, kaip buvo, kad nebūtų paskui kabinėjimųsi, ko čia garsiai dirba ar ko čia sunkiau kuriasi. Po siurblio perrinkimų turi tendenciją galutinai nusibaigti buvę vos gyvi purkštukai arba kaitinimo žvakės.
Na o kitiem keliem atvejam, kur siurblys buvo keičiamas, lyg ir pavyko padaryti, pradžioj gyvai reguliuojant užkurtam motorui, paskui išlekiant pasivažinėt, bandant užkurti šaltą ir t.t.
Principe jei niekas praeitų savininkų nėra sukiota, tai nėra ko ten ir lįsti. Siurbliu sudilusių purkštukų nekompensuosi. Priešingai, jei myžantiems purkštukams dar labiau uždidinsi kuro kiekį, tai pradegint stumoklius žmonės sugeba ir forkameriniams varikliams :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: xantia 1.9td 66kw
StandartinėParašytas: Bal 15 2016, 10:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 18 2014, 20:36
Pranešimai: 16
Miestas: Vilnius
citronenas yra labai gerai skonio ir malonumo kaip subine veza malonumas :labas:

_________________
citroen xantia break 1.9td 66kw :bum:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: xantia 1.9td 66kw
StandartinėParašytas: Bal 15 2016, 19:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Linas666 rašė:
citronenas yra labai gerai skonio ir malonumo kaip subine veza malonumas :labas:

O pats supranti ką čia pribūrei :?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007