WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Xantia automatas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=4272
Puslapis 11

Autorius:  Gyts [ Rgs 06 2005, 00:07 ]
Pranešimo tema:  Xantia automatas

Sveiki,
gal kas gali pasipasakoti kokios dazniausios Xantiu bedos automatu?

A greiciu dezes tvarkymas brungus?

Autorius:  rodos [ Rgs 06 2005, 11:20 ]
Pranešimo tema: 

irmantas rašė:
Vazineju metus su xsiusa kurioj automatine pavaru deze, kol kas jokiu problemu.
Taip pat - 4 metai, apie 50 t.km - nebuvo problemu, bet atsargine deze garaze.

Autorius:  Aidas1 [ Rgs 06 2005, 18:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Autamas + Xantia = Mistinis darinys?

Gyts rašė:
Sveiki,
gal kas gali pasipasakoti kokios dazniausios Xantiu bedos automatu?

A greiciu dezes tvarkymas brungus?


su ja bedu nera, tik reiketu nusipirkus pasiziureti filtra ir pasikeisti tepaliuka........

Autorius:  rodos [ Rgs 07 2005, 11:12 ]
Pranešimo tema: 

Gyts rašė:
nu tikiuosi ka su ja bus viskas gerai, a pas jumis vyriokai kai vaziuoji, nesijaucia toks stuktelejimas begiams persijunginejant? Nes sako, kad Xantiose jaucias begiu perejimas.


To Aidas:
Aidai gal turi dar uzuolaidele nuo mano Citrono?
Geras stuktelejimas kazkada islys lauk...Kas taip sako, matyt vaziuoja ir nevisai sveika deze.Nei BX, nei Xantia tokiu pojuciu nepastebejau.Abi su ta pacia ZF 4HP 14 deze.Bet BX atsirado trinktelejimas is antros i trecia, veliau - velavimas, dar veliau visai nenorejo jungti ( pasisekdavo perjungti staiga sumazinus greiti), o dar veliau - numire...Remontas buvo brangus....

Autorius:  Gyts [ Rgs 07 2005, 22:08 ]
Pranešimo tema: 

Na va jau nusipirkau automata, vaziuoja smagiai jokiu stuktelejimu nesijaucia, tik va hidraulika visa nuo 0 reikejo tvarkyt.

Gerai, kad Alvydas laisvo laiko man atrado, tai per geras 2 val. visa sistema i vieta sustate.

Gal zinot kas kiek laiko reikia pasikeist automatines greiciu dezes skysti?

Ir dar vienas klausimukas, kaip vaziuojant su automatu, truputi uzkelti apsukas iki kokiu 4500 ? Nes kai gazas dugnas maksimum buna 3800.

Autorius:  Gytis [ Rgs 08 2005, 08:28 ]
Pranešimo tema: 

xamas rašė:
Laiku keiti ATF, priziuri lygi ir problemu tikrai nebus, nebent pries tai su ja koks bukagalvis vazinejo. Ir nesigundyk pigia alyva i deze. Pirk kaip minimum Total. A daugiau kaip nieko, mieste stenkis vazinet iki 3 pavaros imtinai, na rycaga statyk ne i "D", o i "3".


A kodel statyt ant "3"? Na as suprantu, kad turbut daugiau ir nereikia, tos 4 pavaros gal ir neijungs, bet yra ruožų kur greitis 70km/h, tai ka ten irgi bružint 3 pavara?...
As kazkaip niekad nesusimasciau, statau ant "D" ir vazineju.

Tiesa klausimas: Ar galima vaziuojant, pvz. nuo ilgo kalno, imesti neutralia pavara "N" (ar kaip ji ten vadinasi), o po to pasibaigus nuokalnei ar tam laisvam ruožui, vėl imesti "D" pavarą? Ar nekenkia tai pavarų dežei?

Autorius:  RaimisD [ Rgs 08 2005, 11:38 ]
Pranešimo tema: 

Gytis rašė:
Paulius rašė:
negalima riedeti ant N. Nes nesitepa deze.


O tai tada mechaninė irgi nesitepa.... ?
Ar čia skirtingai joms?


Mechanine tepasi nuo pusasiu sukimosi o automatas nuo variklio sukimosi.
Taip kad ant N padeties deze tepsis minimaliai nes variklis dirba ant tusciu.
Siaip instrukcijose parasyta NIEKADA nejungti N kai automobilis juda.

Del D padeties mieste.Automatui nera labai gerai kai pastoviai junginejasi begiai.Jei 3-4-3 jungiasi daznai tai geriau vaziuot ant 3 padeties.
Tas pats kalnuose jei serpantine pastoviai vyksta 2-3-2 tai geriau vaziuot ant 2 padeties.
Nesakau kad deze subyres is karto jei spjausi i situos nurodymus.Tiesiog jos resursas bus didesnis

Autorius:  RaimisD [ Rgs 08 2005, 11:51 ]
Pranešimo tema:  Re: automatas

Gytis rašė:

Gerai, aišku. Dar keletas klausimų:
Pas mane pavarų svirtis jungiasi iš "D" į "3" ir atgal be mygtuko paspaudimo. Ar čia taip turi būti ar kaip? Tas pats berods ir su perjungimu iš "1" į "2" ir atgal - irgi galima perstatyti svirti nespaudžiant mygtuko...


Taip yra pas visus

Autorius:  malgis [ Rgs 09 2005, 15:14 ]
Pranešimo tema: 

Ispudziai apie xantia automato degalu sanaudas po 5000 km pasivazinejimo Europoj.

Ramiai vaziuojant (90-100) galima tilpti i 6,5 litro.

Palakscius autobahne ir mieste (vienu metu iki 201 km/val. :)) pakilo iki 8,2 berods.

Keliones vidurkis - 7,5. Didzioji dalis trasoje, bet nemazai ir po miestus.

Masina - '99 m 2,0 16v breikas automatas - naujesne ta deze su zieminiu ir sportiniu rezimais.

Matavau pildamas "iki kakliuko". Tokios vat zinios. Nera tokie jau edrus tie citru benzininiai varikliai. Tik traukti galetu geriau 4-a pavara. Nes kai masina pakrauta ir kad ir minimali ikalne jau begejimasis tampa gerokai sunkesnis. Aisku "kick-down" funkcija siuo atveju nepamainoma - spiri i gaza, meta zemesne pavara ir varai toliau su mersais lenktyniauti :)

Autorius:  Gytis [ Rgs 27 2005, 09:38 ]
Pranešimo tema: 

shaltupys rašė:
Gytis rašė:
Na galiu pacituoti gamintojo aprašymą apie kuro sanaudas automatui:
Vaziuojant mieste - 12.5L (11.8L mechaninei)
Vaziuojant 90km/h - 6.6L (6.2L mechaninei)
Vaziuojant 120km/h - 8.3L (7.9L mechaninei)

Na manu, kad mano skaiciai visai realus...


teoriškai gal ir taip, bet praktiškai tai nelabai norisi tikėt... :roll:


Na va savaitgali pravaziavau viso 585km.
Autostrada apie 300km (greitis apie 125-135km/h), kitais keliais apie 250km (greitis apie 90-110km/h) , likę mieste.
Išvaziuodamas užpyliau iki antro iššovimo, gryžęs irgi užpyliau iki antro iššovimo. Susipylė (t.y. ir susinaudojo) - 42L benzo. Vidutiniškai 7.18L/100km.
Manau skaiciai visai neblogai kaip automatui...

Autorius:  ZaibukaZ [ Bal 21 2008, 08:57 ]
Pranešimo tema: 

O jeigu sankryzoj sustoji - ar apsimoka imesti laisva laukiant, kol uzsidegs raudonas signalas, ar geriau nemetyti is viso vaziuojant i N? (buvo rasyta kad judant nemetyti, o kaip trumpam sustojus?)

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/