WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Kiek galima piknaudziauti automatine pavaru deze?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=5105
Puslapis 11

Autorius:  lingus [ Lap 22 2005, 15:02 ]
Pranešimo tema:  Kiek galima piknaudziauti automatine pavaru deze?

Taigi pas mane yra AL4 automatas, pas tevuka 4HP20. Taigi domina tokie keli klausimai susije su sitom dezem...
1. Girdejau zmones snekant kad automatu negalima tempti ar tais automatais negalima tempti kitu automobiliu, tai kaip yra ishtikruju... ir gal tai priklauso koks automatas? nes kabliai tai pas mus abu yra ;)
2. Ar verta ir ar galima mesti N begi riedant nuo kalno ar tais sustojus prie sankryzos, ar tai taupo/netaupo kazkatais, ir ar tai nekenkia? :)
3. Del ko automatai ima daugiau degalu?
4. Kodel juose yra tik 4 begiai?
Taigi gal kas teigsis pafilosofuot, labai dekui uzh ishsamia info ;)

Autorius:  Vovka [ Lap 22 2005, 15:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Kiek galima piknaudziauti automatine pavaru deze?

lingus rašė:
Taigi pas mane yra AL4 automatas, pas tevuka 4HP20. Taigi domina tokie keli klausimai susije su sitom dezem...
1. Girdejau zmones snekant kad automatu negalima tempti ar tais automatais negalima tempti kitu automobiliu, tai kaip yra ishtikruju... ir gal tai priklauso koks automatas? nes kabliai tai pas mus abu yra ;)
2. Ar verta ir ar galima mesti N begi riedant nuo kalno ar tais sustojus prie sankryzos, ar tai taupo/netaupo kazkatais, ir ar tai nekenkia? :)
3. Del ko automatai ima daugiau degalu?
4. Kodel juose yra tik 4 begiai?
Taigi gal kas teigsis pafilosofuot, labai dekui uzh ishsamia info ;)


1. Su automatu gali tempti, bet yra tamtikrų ypatumų (nepristabdysi varikliu...) Automatą tempti galimatik labai nedidelius atsumus ir labai negraitai. Tempiant automatą greičių dėžėje nėra tepimo (tepimo siurblys veikia nuo pirminio veleno) ir taip gali sudeginti dėžę. Kiek tempti galima irkokios sąlygos turi būti yra aprašyta manuale. pvz: kaip kurias mašinas galimka tempti 50 km ir ne didesniu kaip 50km/h greičiu pripylus tepalo iki viršaus. bet taip yra ne visoms.
2. neverta. tiek kuro nepritaupysi, kiek dils greičių dėžė. Automate negalima perjunginėti "pavarų" pilnai nesustojus.
3. su mechanine dėže gali optimaliau perjunginėti pavaras,. t.y. mažiau aukšatis variklio sūkias vėžintis
4. čia priklauso nuo modelio. kitose mašinose gali būti ir 5 ir 6.


Plačiau apie automatų veikimo principus gali pasiskaityti angielskai:
http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ission.htm


P.S. ten apie įvairių prietaisų (ne tik automobilių) veikimo principus galima pasiskaityti.

Autorius:  grumlinas [ Lap 22 2005, 15:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Kiek galima piknaudziauti automatine pavaru deze?

lingus rašė:
1. Girdejau zmones snekant kad automatu negalima tempti ar tais automatais negalima tempti kitu automobiliu, tai kaip yra ishtikruju... ir gal tai priklauso koks automatas? nes kabliai tai pas mus abu yra ;)

girdėjai neteisybę. buksyruoti pasimirusį awtamatą galima, jei greitis iki 40km/val; be to, kas 100km (lygtai? čia gal specai tikslesnį skaičių pasakys) dėžę reikia papildyt tepalu
Cituoti:
2. Ar verta ir ar galima mesti N begi riedant nuo kalno ar tais sustojus prie sankryzos, ar tai taupo/netaupo kazkatais, ir ar tai nekenkia? :)

geriau mažiau eksperimentuok, nebent remontuoti patiko... šeip N skirtas stovėti prie sankryžos ilgesnį laiką, kad mažiau stadį brūžint. nors kai kurie šaltiniai teigia, kad būtent N padėtyje pulemiotas labiau dėvisi
Cituoti:
3. Del ko automatai ima daugiau degalu?

negali būti vien privalumai gi ;-) šeip nebūtinai daugiau ima degalų, yra režimų, kai ima mažiau, bet vidutiniškai - taip. priežastis - sistema visada apkrauta
Cituoti:
4. Kodel juose yra tik 4 begiai?

buvo laikas, kai buvo 2 laipsniai, po to 3 ir 4, dabar masiškai 5, o c6 bus su 6 laipsnių pulemiotu
Cituoti:
Taigi gal kas teigsis pafilosofuot, labai dekui uzh ishsamia info ;)

kokia čia filosofija... ;-) ne vien forume domėtis reikia ;-)
šeip pradžiai pasiskaityk:
http://www.rospa.com/drivertraining/info/automatic.pdf

Autorius:  xamas [ Lap 22 2005, 15:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Kiek galima piknaudziauti automatine pavaru deze?

Vovka rašė:
3. su mechanine dėže gali optimaliau perjunginėti pavaras,. t.y. mažiau aukšatis variklio sūkias vėžintis

Na situ atveju kaip cia tau pasakius. Jeigu viskas su deze ok, tai ji kaip tik jungia pavaras optimaliu rezimu, nes kitaip ji ir negali. Dzigito rezima irgi palaiko. Labai gerai dirba adaptyvines dezes. As va kaip tik pasigendu tokio rovimo po pirmos pavaros, bet ji protinga gyvate, turi tadum gaza dugnan myt. Seip pastebejau tik viena minusa, "kick down" galetu but astresnis, bet matyt kol laidais suvaiksto info, tai ir uztrunka :)
O kas liecia pavaru junginejima vaziuojant tai galima tik tas, kuriom nereik knopkes ispaust. Visos kitos, o ypac "P" ir "R" tik pilnai sustojus ir prilaikant stabdi. O "n" tai kada ilgai birbini ant laisvu, nerekomenduojama jungti auto riedant....Tampyt kitas masinas ar priekaba gali, bet tadum reikes dazniau dezej alyva keist, nes apkrautu rezimu dirbs.

Autorius:  xminde [ Lap 23 2005, 00:04 ]
Pranešimo tema: 

Dar neteko testuoti auto su tokia automatine dėže kuri būtų džigitiškesnė už mechaninę :D. Kitavertus - automatas yra komfortui, o džigitiškumas tai antikonfortas :D.

Autorius:  Vovka [ Lap 23 2005, 08:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Kiek galima piknaudziauti automatine pavaru deze?

grumlinas rašė:
Vovka rašė:
Mechaninę be sankabos irgi gali perjunginėti (aišku reikia mokėti), bet kažkodėl tai nerekomenduojama. :P

yep, galima, galima, esu pabandęs, bet širdis kraujais apsilieja :-( į viršų tai dar nieko - apsukas sukeli ir įstumi, bet va pavarą žemint tai DŽRRR-DŽRRR-DŽRRR :cry: sudėtingas manevras, vienžod, nebandykit vaikai to namuose ;-)
a propos: Polas tokliu būdu nuo Elektrėnų in kowno pardžeržgė...


Galima važiuot ir su mažais DŽRRR-DŽRRR-DŽRRR ;) reikia tik apsukas gerai sugaudyt ;) :P

Autorius:  grumlinas [ Lap 23 2005, 08:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Kiek galima piknaudziauti automatine pavaru deze?

Vovka rašė:
Galima važiuot ir su mažais DŽRRR-DŽRRR-DŽRRR ;) reikia tik apsukas gerai sugaudyt ;) :P

va-va... į viršų jos kažkaip geriau gaudosi - džrrr-džrrr - ir yra, o va žemyn tai - DŽRRR-DŽRRR-DŽRRR :-(
na o su pulemiotu jei važiuojant jungsi N, gali būti DŽERKŠT ir psio... ;-) nebent nuo tokių eksperimentatorių apsaugota sistema :lol:

Autorius:  db_xm [ Lap 23 2005, 09:26 ]
Pranešimo tema: 

1. Tept automatu tokie pat apribojimai kaip ir su mechanine. O automata pvz. 4HP18 galima tempt tik trumpais atstumais ne didesniu greiciu kaip 50.
2. Daugumos automatu specialistu nuomone yra tokia: "N padeties gamintojai geriau ishvis nedetu". Stovint sankryzoje geriau pastovet D su stabdziu, jei jau atsibosta stovet tai geriau musht P. Pereit dezei y N yra "brangiausia" operacija sudirba daugiausia sankabu ir voztuvu. Deze daugiau drozia perjunginejimai negu vaziavimas. Vaziuojant nuo kalno ir ymushes N gal ir pataupysi lasa benzo, bet dezes tai tikrai ne.
3. Automatine deze taip pat efektyviai perjungineja begius kaip mechanine ir del apsuku skirtumu, lyginint su mechanine, nera didelio skirtumo. Pagrindiniai nuostoliai yra del hidrotransformatoriaus - perdavimas per mech, sankaba yra efektyvesnis.
4. yra nauju deziu su 5 ir jau 6 begiais. Kaina ir tiktai kaina.

Autorius:  lingus [ Lap 23 2005, 10:20 ]
Pranešimo tema: 

che che as tai seniau bemetydamas ish D i N riedant nuo kalno, kartais ir ant R uzhtaikydavau persistenges, ir jam "dzin", irgi jokiu Džrrr... :D gal tos dezes ishtikro foolproof? ;)

Autorius:  Vovka [ Lap 23 2005, 10:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Kiek galima piknaudziauti automatine pavaru deze?

db_xm manau tau paaiškino kame reikalas ;) daug ką galima daryti, bet tai nereiškia kad tai sveika ;) jei mechaninės dėžės pavaras perjunginėsi pagal manualą - kišenės ištuštės (neekonomiška).

O šiaip nelinkiu kad subyrėtų automatas ;) tad geriau nejunginėk ir patausok :P

Autorius:  xamas [ Lap 23 2005, 10:30 ]
Pranešimo tema: 

lingus rašė:
che che as tai seniau bemetydamas ish D i N riedant nuo kalno, kartais ir ant R uzhtaikydavau persistenges, ir jam "dzin", irgi jokiu Džrrr... :D gal tos dezes ishtikro foolproof? ;)

Nu nezinau, jei riededamas pataikai ant "R" ir jokio "grrrrr" nera tai gal jau ir tos "R" nebera. Maniskis vos vos juda ir tai atbulo neleidzia jungt. Kad ir mechaninei pabandyk atbula ijungt i prieki judedamas, oj gerai per ryciaga ir dantracius duoda :shock:

Autorius:  auksinis [ Lap 24 2005, 10:02 ]
Pranešimo tema: 

He, kas nebijot, pabandykit vaziuojant "P" ikalt :) Kas nezinot - "P" padetyje ratai ne blokuojami, o sukasi i priesingas puses :D
O smalsiems pasakysiu - ikalsit "P" ir nieko nebus, kol auto riedes didesniu, nei "P" padetis gali uzsifiksuoti, greiciu. Nesakau, kad tai sveika, anaiptol. Tiesiog zmogiskas zioplumas - nesustojus, dar riedant ikalti parkinga :oops:
Taigi, automatai is dalies "foolproof", bet garantijos nera.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/