WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Xantijų kartų skirtumai
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=5697
Puslapis 11

Autorius:  Anonymous [ Sau 19 2006, 04:27 ]
Pranešimo tema:  Xantijų kartų skirtumai

gal kam teko eksplotuot 98 metu xantia??? Priesh tai turejus senesne?? Kokie privalumai kuom skiriasi???

Autorius:  Makleris [ Sau 19 2006, 06:49 ]
Pranešimo tema: 

http://grumlt.citrina.lt/ ir ziurek ten kur modeliai :wink:

Autorius:  grumlinas [ Sau 19 2006, 08:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kas turi xantia 1998 ar naujesne????

kaspa rašė:
gal kam teko eksplotuot 98 metu xantia??? Priesh tai turejus senesne?? Kokie privalumai kuom skiriasi???

tenka eksplotuoti ir '94 Amazonę, ir '98 Kibiruxą
skirtumus žiūrėk, kur Makleris nurodo
įspūdžiai: whiskas priklauso nuo awto būklės, kai abi tvarkingos - man skirtumo jokio. skirtumas yra tarp klasikinės pakabos su antisinku (Amazonė minkštesnė ir išilgai linguoja) ir hidraktyvinės (Kibiruxas kietesnis ir siūbuoja skersai)

Autorius:  malgis [ Sau 19 2006, 10:18 ]
Pranešimo tema: 

Ne del to, rimvi.. Turejau as ir 93 metu. Grybavo hidraktyvas, buvo kruva padilusiu detaliu. Sukisau i jos tvarkyma gal 2.5K ir paskui neapsikentes pardaviau. Naujesneje daugelis bugu isspresta, variklis tylesnis ir eiklesnis, salonas geresnis ir siaip modernesne.

Citru toks jau yra dalykas - geri yra serijos pabaigos modeliai. O 93-94 metu xantia, kaip ir 89-90 metu xm statistiskai nera geras pasirinkimas, jei gali rinktis naujesne.

Autorius:  grumlinas [ Sau 19 2006, 10:58 ]
Pranešimo tema: 

malgis rašė:
Citru toks jau yra dalykas - geri yra serijos pabaigos modeliai. O 93-94 metu xantia, kaip ir 89-90 metu xm statistiskai nera geras pasirinkimas, jei gali rinktis naujesne.

kolega malgis teisus yra :-) nors ir šeip xantia santykinai mažiau bugova buvo nei xmas (nat kurio kai kurie bugai ir išspręsti buvo), tačiau pačioje gamybos pradžioje nelabai sekėsi su kokybės užtikrinimu. o paskutinių laidų xantios (bent jau UK) apklausose pagalkokybę ir patikimumą lenktyniavo su japonais
nu ir aišku senas daiktas yra senas daiktas, nors su atitinkamo investicijom ir DSą galima prikelt antram gyvenimui (ar Xnercos geltonjuodis 2CV)
P.S. jei tave veža firminė xantios rankena keleivio pusėje - ji ėjo tik xantia I be keleivio orpūslės

Autorius:  Rimvis [ Sau 19 2006, 11:06 ]
Pranešimo tema: 

malgis rašė:
... 93-94 metu xantia, kaip ir 89-90 metu xm statistiskai nera geras pasirinkimas, jei gali rinktis naujesne.


Bet kokiu atveju kuo naujesnis daugtas tuo geresnis.
Nors nereiketu pamirsti ir kokiom salygom buvo eksploatuotas automobilis.

Autorius:  grumlinas [ Sau 19 2006, 11:08 ]
Pranešimo tema: 

Rimvis rašė:
Nors nereiketu pamirsti ir kokiom salygom buvo eksploatuotas automobilis.

ejk jau... ;-) taigi visi in Lietawą patenkantys awto yra "lediniai", jais buvo atsargiai važinėjama tik savaitgaliais į bažnyčią, ir iš viso buvo parvežta kaimynui, bet jis per tą laiką kitą nusipirko :lol:

Autorius:  Andriusha [ Sau 19 2006, 15:27 ]
Pranešimo tema: 

Svarbiausias dalykas pas naujasnę Xantia - neišbėga visas LHM. (skaičiau kažkokiam ruskam saite; jei klystu dėdė Grumlinas pataisys ir papildys) T.y. lieka dar ir stabdžiai ir vairo stiprintuvo kažkiek.
Iš savęs galiu pasakyti, buvo trukęs vamzdis, išbėgo nemaža bala, bet mašiniukas vistiek truputi pakilo, beje buvo ir stabdžiai ir vairas ir nudardėjau sėkmingai iki servizo.

Autorius:  xminde [ Sau 19 2006, 15:46 ]
Pranešimo tema: 

Viskas priklauso nuo to kur tas vamzdelis trūksta, nebent jos rezervuaras iš dviejų dalių - vienas vairuo kitas viskam kas liko :)... Bet tada tik vairas gali likti :).

Autorius:  Andriusha [ Sau 19 2006, 16:14 ]
Pranešimo tema: 

Na kaip minėjau, nesu technikas, bet kai prieš metus svarsčiau pirkti ar nepirkti perskaičiau visko nemažai. Tai buvo parašyta, kad restailintose xantijose neišbėga visas skystis, lieka tiek gale tiek priekyje kažkiek, o kaip ten padaryta ar nepadaryta, nežinau, kam įdomu tegu ieško.

Autorius:  Anonymous [ Sau 19 2006, 21:54 ]
Pranešimo tema: 

o kaip del 3l v6 variklio? Kokios sanaudos?? skelbimuose rasho apie 11,bet manishke 94 2.0i panashiai srebe....ar turi kokiu ypatumu v6 eksplotacijos prasme?

Autorius:  malgis [ Sau 20 2006, 17:35 ]
Pranešimo tema: 

Mieste v6 manau 17 pasiims drasiai. 2.0 16v automatas per salcius mieste ima apie 15.

Dar v6 dirzu keitimas kazkoks imantrus, nes ten ne grandines kaip senesniuose xm, o dirzai su daug brangiu guoliu.

Autorius:  Aidas1 [ Sau 20 2006, 19:02 ]
Pranešimo tema: 

EGIS rašė:
malgis rašė:
Mieste v6 manau 17 pasiims drasiai. 2.0 16v automatas per salcius mieste ima apie 15.


Tikrai 17 nepaims,nes ten naujesni varikliai nuo 98 eina,man 14 litru bezino ustenka normaliai vazinejan, netaupant.

Dabar minusai:dirzo pakeitimas apie 1500lt,zvakiu keitimas uz darba 80lt,stabdziu kaladeles priekines 130lt,duju yrangos kaina prasideda nuo 3600lt,pigesne netinka.
V6 :good2:


tinka, tinka ir pigesnes, jau isbandyta.............

Autorius:  Egis [ Sau 20 2006, 20:21 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
tinka, tinka ir pigesnes, jau isbandyta.............


Tinka tik duju ipurskimas,nebent jis jau atpigo.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/