WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Nešildo pečiukas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=9444
Puslapis 11

Autorius:  sauza [ Gru 12 2006, 21:27 ]
Pranešimo tema:  Nešildo pečiukas

Na ka ekspertai , padekit jei sugebestit patarti.
Mano xantia viduje salta :) Kol variklio temperatura iki 80 laipsniu tol peciukas sildo ok iskyrus ant laisvu apsuku kol vaziuoji sildo , bet tik perlipa per 80 laipsniu iskarto pradeda pusti salta ora tiek vaziuojant tiek ant laisvu , tai vaziuoju siltai kol variklis paiekia darbine temperatura , o poto pykst ir salta. Gal zinot kame beda gali buti ? patarkit a ?

Autorius:  Edma [ Gru 12 2006, 21:54 ]
Pranešimo tema: 

O kaip temperaturos rodykle? Jei ir ji krenta-termostatas.

Autorius:  proffanas [ Gru 12 2006, 22:04 ]
Pranešimo tema: 

jei būtų termostatas,nekaistų iki 80 ir vėstų po truputį,o ne "pykšt ir šalta".
Aš manau,kad arba oras sistemoj,arba kažkokiu būdu sklendė "šiltas-šaltas oras" persijungia.
Bet kuriem velniam apie tą patį kurti dvi temas (žr.bendri klausimai)?

Autorius:  Edma [ Gru 12 2006, 22:11 ]
Pranešimo tema: 

Jei rodykle irgi staigiai krenta,reiskia pareina nemazas salto ausinimo skyscio kiekis (is radiatoriaus).Tai imanoma jei termostatas atsidaro greitai ir pilnai,o ne palengva,svelniai palakant pastovia variklio temperatura. Sutikciau del sklendes(proffanas),bet kazkaip cia sutapimas gaunasi-darbine tempertura ........ir bac saltukas..nebent ta sklende elektrine ir bludija el.sistemoje...

Autorius:  proffanas [ Gru 12 2006, 22:28 ]
Pranešimo tema: 

Nu neardžiau aš dar Xantijos,bet man visvien panašiau į orą sistemoj nei į termostatą.Ir jei kolega,neparašęs net savo auto variklio ir metų,bet sugebėjęs sukurti 2temas būtų pasiknisęs forume,gal būtų visgi radęs http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=2306
Siūlau pasitikrint antifrizo lygį;jei tvarkoj,žr.antifrizo temperatūros pokyčius,kai pradeda šaltą orą pūst.

Autorius:  Edma [ Gru 12 2006, 22:34 ]
Pranešimo tema: 

Nu nejaugi Sauza nepaziurejes i issipletimo bakeli uzkure sia pirti?Jei klystu-man :oops: :oops: :oops:

Autorius:  sauza [ Gru 12 2006, 22:47 ]
Pranešimo tema: 

frizo netruksta ziurejau bakeli - 1,8 litruko 94 xantia jei tai ka nors keicia ?
kai ora salta pradeda pusti temperaturos rodykle nekrenta pasiekia normalia darbine temp ir lieka - prie 90 ventiliatorius isijungia nu lyg ir viskas ore, bet va temperatura normali o ora salta pucia, pavaziuoji pvz autostradoje kai temp nuo90 ir daugiau is miesto isvaziavus krenta iki 80 tada pucia karsta ora ....zodziu kirminu reik ieskoti otai salciai atejo , dekui ekspertai , jei pas ka minciu kokiu dar bus parasykit

Autorius:  proffanas [ Gru 13 2006, 07:42 ]
Pranešimo tema: 

sauza rašė:
frizo netruksta ziurejau bakeli - 1,8 litruko 94 xantia jei tai ka nors keicia ?

šiai xantijai nieko nekeičia,bet,aprašius gedimą,reiktų nurodyti ir variklį bei metus:'99 HDI variklio sistemos visgi truputį skirtingos ;)
Darsyk,prieš varant pas meistrus,siūlysiu pamėgyt nuorint,esant karštam varikliui:pats http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=8935 rašai,kad dingsta antifrizas,tai nenuostabu kad pečiukyje gali susidaryti oro (garų;išmetamųjų dujų) burbulas;kas,kad bakelis atrodo pilnas.Bakelį,beje, žiūrėti reikia esant šaltam varikliui.
O jeigu esant šiltam varikliui (kai jau nebešildys salono) nusiorins,o šaltam truks antifrizo,pats laikas susirūpinti variklio tarpinės būkle.

Autorius:  Saulius [ Gru 13 2006, 16:18 ]
Pranešimo tema: 

sauza rašė:
Nu ka visu triju nuorinimo voztuvu neradau radau tik viena :) :oops:
pasildziau varikli iki darbines, atsukau voztuva oras isejo dapiliau 1 litra frizo ir ore veikia kaip pirtis , neaisku kaip ilgam . tai tokios naujienos , gal kas turi paveiksliuka koki kur tie voztuvai randasi xantia 1,8 94 metu.


Paasyk man i AP savo el. pasto adresa - atsiusiu PDF formate apie skyscio keitima, ten tu varztu nuotraukos yra.
1. ant termostato dangtelio
2. kazkur pakeliui i peciuka
3. Prie pat peciuko (prie salono pertvaros)

Autorius:  Edma [ Gru 13 2006, 18:54 ]
Pranešimo tema: 

Nu niekad nebuvau girdejes apie sistemos nuorinima.Kiek anksciau turejau "ratu" (ne Citroen),nei vienam nuorint nereikedavo.Pompa varineja skysti,bakelis auksciausioje vietoje-oras pats iseina. :oops:

Autorius:  sauza [ Gru 13 2006, 21:27 ]
Pranešimo tema: 

Yra yra trys voztuvukai, frizo keitimui sistemai isleisti galima ir taip pavadiniti , na siuo ateju oro isleidimas padejo dabar pirti galiu daryti :))
galim sakyti kaip ir nuorinimas isejo :)

Autorius:  proffanas [ Gru 13 2006, 21:36 ]
Pranešimo tema: 

Sauza,tu nekrykštauk,o žiūrėk ar artimiausiu metu tas nepasikartos.Jei bus vėl tas pats,o kad drėktų kokie chomutai ar pats radiatorius nesimatys-labai labai rimtai susirūpink galvos tarpine,nes kai ją pilnai pramuš,bus liūdniau nei vien nuorinimas.O panašu,kad ton pusėn krypsta.

Autorius:  sauza [ Gru 13 2006, 22:01 ]
Pranešimo tema: 

dekui uz rupesti as ta pati kaip tik ir galvoju kad reik ziureti , tik kur kaip va cia kitas klausimas , siaip puse metu turiu xantia tai dar zalias , pirma va kliurka kuri islindo nuo pirkimo, nors po pirkimo ziurejau viska tai viskas ok buvo , net paciam keista pasirode kad nusipirkus nereikejo nieko daryti .na aisku neskaitant tepalo frizo dirzelio ir t.tttt na cia profilaktika nusipirkus .....

Autorius:  xamas [ Gru 14 2006, 08:44 ]
Pranešimo tema: 

Edma rašė:
Nu niekad nebuvau girdejes apie sistemos nuorinima.Kiek anksciau turejau "ratu" (ne Citroen),nei vienam nuorint nereikedavo.Pompa varineja skysti,bakelis auksciausioje vietoje-oras pats iseina. :oops:

Na praktiskai daugeliui auto lendant i ausinimo sistema reik nuorint ir nesvarbu kad issipletimo bakelis stovi aukstai, tik vieniems tai pavyksta greit, kitiems nelabai, ir netgi labai jau sunkiai. Ypac japonams ir kai kuriems jankiu sedevrams, hmm.. va BMW taipogi labai inoringas, o PSA labai gerai sumaste su nuorinimo taskais, ko kiti auto gamintojai nesugebejo sumastyt. Isgirstum tu ka dujininkai toku masinu atzvilgiu sako kai prasokineja po 2h del kazkokio sumauto 1.5ltr antifreezo :)

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/