WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Kas gali iskrauti akumuliatoriu per nakti? http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=9776 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Raimis.P [ Sau 14 2007, 13:38 ] |
Pranešimo tema: | Kas gali iskrauti akumuliatoriu per nakti? |
Per nakti visiskai issikrove akumuliatorius. Jokios sviesos nebuvo paliktos. Kaip ieskoti tokio tipo gedimu? Isjungus (uzgesinus) masina, kokios sitemos dar veikia? Kiek sroves turetu imti stovinti masina? |
Autorius: | Caribou [ Sau 14 2007, 14:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kas gali iskrauti akumuliatoriu per nakti? |
Raimis_26 rašė: Per nakti visiskai issikrove akumuliatorius. Jokios sviesos nebuvo paliktos. Kaip ieskoti tokio tipo gedimu? Isjungus (uzgesinus) masina, kokios sitemos dar veikia? Kiek sroves turetu imti stovinti masina?
Pradziai pasimatuok krovima, o gal ir akumui galas atejo ![]() |
Autorius: | KrypT][on [ Sau 14 2007, 15:19 ] |
Pranešimo tema: | |
signalizacija gali buti |
Autorius: | Marijonas [ Sau 14 2007, 18:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Man buvo klema atsiverzus ir akumas ne per nakti bet per daugiau laiko, negaudamas krovimo normalaus issikrove, kol viena ryta masinos neuzsivedziau, tada teko pakrauti akuma pilnai ir susitvarkyti klema ir iki siol vazineju su tuo paciu akumu ![]() ![]() |
Autorius: | xminde [ Sau 14 2007, 21:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Hidroaktyvas gali gal? |
Autorius: | Saulius [ Sau 14 2007, 22:58 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane panasiai buvo, kai akumuliatorius paprasciausiai paseno, ir net druskom apaugo. Pakeitus ji, problema dingo. Taip pat pradziai pabandyk klemas nuimti - prasivalyti ir vel gerai uzdeti. Ypac minusa rikia gerai pritvirtint. Man senam akumuliatoriui iskrauti pakako palikti maga masinoje. Jo atmintis elektros vartoja nedaug, bet uztekdavo tam, kad nebepasuktu starterio ryte. Pasak akumuliatoriu pardaveju energijos vartojimas esant isjungtam varikliui ir prietaisams turetu buti 0.1-0.6A jei daugiau, tai negerai. pagrinde energija "valgo" magnetolos ir signalizacjos. patikrinti galima prijungus Ampermetra (kiekvienas multitesteris sia funkcija atlieka, o kaip jungiamas ampermetras prie elektros grandiniu turejo mokykloje per fizika ismokinti) ir po to istraukinejant saugiklius po viena. Ten kur istraukus saugikli energijos suvartojimas sumazes, ir bus prroblema. |
Autorius: | Raimis.P [ Sau 15 2007, 11:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Radau kas trumpina ir is akumo pareikalauja 13.6A srove!!!. Variklio skyriuje esancioje dezuteje suradau dideliu saugikliu bloka. Isemiau D raide pazymeta saugikli ir viskas susitvarke. Gal kas zino uz ka atsakingas D pozicijoje stovintis saugiklis? Masina be jo uzsikuria ir prietaisu skydelyje nedega jokia lempute... |
Autorius: | Saulius [ Sau 15 2007, 12:34 ] |
Pranešimo tema: | |
http://grumlt.citrina.lt/autos/Xantia/X ... kliai.html cia yra saugikliu sarasas, bet kaip tik raidemis pazymetu saugikliu ir nera aprasytu. beje, ar gerai pamatavai, nes nuo 13,6A tai ir masina sudegti gali ![]() |
Autorius: | Mario [ Sau 15 2007, 13:08 ] |
Pranešimo tema: | |
Saulius rašė: beje, ar gerai pamatavai, nes nuo 13,6A tai ir masina sudegti gali
![]() Aš kažkaip pagalvojau, kad Raimis bus ne A, o V parametrus patikrinęs. ![]() |
Autorius: | grumlinas [ Sau 15 2007, 13:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Saulius rašė: http://grumlt.citrina.lt/autos/Xantia/Xantia2Saugikliai.html
cia yra saugikliu sarasas, bet kaip tik raidemis pazymetu saugikliu ir nera aprasytu. jų lygtai nėra ir aprašytų xantia II manuale, ne bet grįžus namo reiks patikrint atidžiai |
Autorius: | Raimis.P [ Sau 15 2007, 14:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Eureka !!! Suradau kas tuos 13 AMPERU (ne voltu kaip kaz kas bande issireiksti) suvalgo. Suradau ir kas per D saugikli pajungta. Bet viskas nuo pradziu... Masina pas mane su HDi varikliu, o pas juos i vandens ausinimo sistema ideti 4 tenai. Na cia tikriausiai del to kad greiciau salone silciau butu ir kad greiciau variklis ikaistu. Taigi tas D saugiklis tuos tenus ir saugo. Toje pacioje dezuteje kur ir saugikliai yra, stovi 2 zalios reles. Viena is ju buvo sudegusi (uzsitrumpinusi). Del to nuolat veikdavo tie pasildymo tenai ir taip iskraudavo akumuliatoriu. T.P. jie kaitindavo vandeni ir jis ikaites bei issil\pletes isbegdavo pro issipletimo bakelio kamsti net tada kai uzgesini varikli (po 20-30min). Taigi pakeicisu ta rele ir viskas ok. Sroves dabar paima apie 0.01-0.03A. Labai gerai:) Noriu visiems padekoti uz patarimus ir pagalba. Dziaugiuosi kad yra toks tinklapis, kad yra tikru Citroen fanatu. Aciu JUMS. |
Autorius: | Saulius [ Sau 15 2007, 14:58 ] |
Pranešimo tema: | |
Visada prasom ![]() |
Autorius: | grumlinas [ Sau 15 2007, 18:24 ] |
Pranešimo tema: | |
na ką gi, prasiaiškinta dėl tų papildomų didžiųjų saugiklių po kapotu, težinomi jų nominalai... ![]() http://grumlt.citrina.lt/autos/Xantia/X ... kliai.html |
Autorius: | Raimis.P [ Sau 16 2007, 21:51 ] |
Pranešimo tema: | |
AutoDATA suradau kad E ir F saugikliai saugo 2 priekinius ventiliatorius. Ju nominalas po 40A. D ir C turetu buti tie sildymo tenai. O kitu deje nezinau... Meginsiu aiskintis ir po to pranesiu |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |