WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 06 2024, 14:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 02 2008, 15:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 23 2005, 11:56
Pranešimai: 32
Miestas: Klaipėda
Na va, ėmė ir nutiko kazkas su automatine pavaru deze xm+ 2.1 TD 2000 m.. Kadangi nesu susidures su APD problemomis, tai prasau, kolegos, patarimo ka daryti. Zodziu, pradejus vaziuoti viskas kuo puikiausiai - pavaros jungiasi tolygiai ir tvarkingai. Bet stai pavaziavus ketvirta pavara, trecia isimeta gerai, o antra nenori jungtis (letejant 3 pavara ir lieka isijungusi) ir taip kol nesustosi. Pries sustojant dar jauciasi sioks toks trukciojimas - lyg pavara nenoretu issijungti. O po to, kai nori vel pajudeti, toks jausmas, kad "kazkas nekabina", t.y. gali gazuoti kiek nori bet masinyte vos juda (itariu kad i kalna net nepajudeciau jei reiketu pradeti vaziuoti po sustojimo). Vaziuojant tik iki trecios pavaros, atrodo, kad lyg viskas ir gerai - pavaros jungiasi gerai tiek i prieki, tiek ir atgal. Tas "netraukimas" prasideda tik po pasivazinejimo 4 pavara ir 3 pavaros neissijungimo. Be to, pradejus vaziuoti po sustojimo, 3 pavara ir neisijungia (pasiekia reikiama greiti ir apsisukimus, bet vistiek neisijungia). Pastovejus masinytei kokia valandele, vel viskas gerai. Zodziu, mieste galima vazineti, o i trasa tai jau baugu vaziuoti - galima toli nuvaziuoti, bet paskui antra pavara gali tekti grizti :(
Gal kam nors yra taip nutike arba jau bent numanote, kas galejo atsitikti. Nes nezinau, ka daryti, ar remontuoti, ar keisti.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 03 2008, 07:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
:bum: :bum: nepirk automato!!!
nieko doro as tau nepasakysiu, nors ta pati tau bet kuris meistras dezes neisemes paporins..
kiek supratau, deze naujesne, su sport/zieminiais rezimais?
bet kokiu atveju taip neturi buti. varciau knyga apie apd, tai ten tokiu simptomu 20 gal isvardinta, ir prie visu prierasas-blogai, vezt meistram, ir beveik prie kas antro-reikalingas dezes remontas ja nuiminejant...
butu deze iki 97ar 98, nzn tiksliai, ten kur valdymo blokas ne elektroninis ir rezimu tu nera;tai patarciau tepala pasikeist su filtro isplovimu. ziuret kas toliau jai darosi. jei nepadeda, tuomet keist/remontuot valdymo bloka (dezes nuimt nereikia, 96m. V6 man teko nuardyt akumo deze, oro filtro deze, tuo pasidaryt nepriekaistinga priejima prie valdymo bloko).
jei nepadeda-padek dieve-dezes nuemimas.
kadangi pas tave naujesne deze, nzn, gal kaip cia chebra rase, uzteks "Softa perasyt"-kaip baisiai skamba-siais laikais agregatai tasomi pajungus prie kompo..:)
Ar taisyt ar keist? Keist i ka? i mechanine? pagal kaina tas pats b..kitoje saujoje. naujos dezes kaina kaip viso xm. ieskoti senos? irgi ne variantas.. as kaip sau ieskojau senos, is triju tik vienos viduriai atrode gerai, ir ta idejus 2 saiba su smugiais jungesi, o 4 metant truputi pasitampydavo. kaip sakiau, dar valdymo bloka pakeiciau, smugis susvelnejo, bet uzteks man, sakau, teko i marciais isleist..
jei deveta pirksi, BUTINAI kad dar ant masinos butu, kad galetum pasivazinet ir pamatyt, kaip vaziuoja. bet 99proc. kad tokios nerasi. as senosios tokios neradau, o cia dar naujesne...nors, visko pasitaiko. taip pat, perkant deveta, pries dedant turesi nuvesti meistrui, kad sis ja paskestu ir pasiziuretu vidurius. (iskyrus ta atveja, jei rasi vaziuojancia, ir vaziuos nepriekaistingai). Ir jokiu budu nepasitikek zodziais "nzn, spaudziau gaza, man vaziavo.."
automatas ne tik vaziuot turi, jis turi nepriekaistingai dirbti. tokiu simptomu kaip pas tave, srotinese dezese kas antroje galima rast..
jei visi begiai veluotu jungtis, dar butu galima itarti perjungimo troseli issireguliavusi, bent jau senesnese apd. bet jei tu prie jo nelindai, dezes nenuiminejai, pats jis nelabai ten ir issireguliuos...:)
kainos? jei pades tepalu keitimas, tai iskart ir parduok ta masina, vis tiek pades neilgam, o gal ir to nebus. jei dezes remontas, pasiskaityk Lingiaus tema apie ta panasia problema xantijoje.
Ir dar : tu pats su ta misina seniai zulini? ar sie simptomai tik po pirkimo paireiske? tepalus dezeje keitei? kaip daznai?kokius pylei? ar esi tikras, kad ten buvo uzpyltas tinkamas tepalas ar tau keiciant tinkamo uzpyle? tepalas degesiais nesmirda? Ai, ir PAGRINDINIS dalykas, nuo jo ir reikejo pradet- ar dezeje aplamai tepalo pakanka? ar nepermazai jo? labai jau panasus simtomai, kai truksta kad ir 200g. kaip tikrinasi tepalo lygis tavo dezeje nzn, tik girdejau, kad pasikelus masina, dezes dugne yra lygio tikrinimo varztas, galiu klyst..
Ir dar pasidomek, ar galima vietoje tavo dezes ideti ta senesne deze nuo 2.1td, 4HP18 vadinasi(trauk ja 9 irgi...:)
2.1td tinka tik nuo 2.1td dezes, V6 tik nuo V6, 2.0i tik nuo 2.0i..ir t.t.
Beje, DDM...tavo masinos valstybinio nr. pradzia?:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 03 2008, 08:39 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 23 2005, 11:56
Pranešimai: 32
Miestas: Klaipėda
Aciu uz toki issamu atsakyma :D
As pats su masinyte nuvaziavau apie 5000 km ir atsiradus siems simptomams pirmiausiai pasitikrinau tepalus dezeje. pasirode, kad tepalu tikrai per mazai. Pasikeitus tepalus (nezinau kokie tepalai, bet pirkau irgi is kolegos kuris keite savo masinytei ir buvo like) viskas lyg ir atsistate i vietas, bet panasu kad nelabai :? Gal cia man buvo toks ispudis pirmas. Tepalo filtras buvo svarus, tiesa, matesi metalo drozliu, bet ju buvo tikrai labai mazai. Kadangi tepalus keiciau pries savaite, siandien dar butinai pasimatuosiu ju lygi, nes kazkaip nepavyko normaliai paziureti po keitimo. O tokiems simptomams turi reiksmes per didelis tepalu lygis? Prie dezes per ta laika nelindau ir nieko nedariau.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 03 2008, 08:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Ka reiskia "tepalus pirkau is kolegos, kuris keite savo masinytei" kokia ta jo masinyte? masinyte masinytei nelygu...pasidomek, i tavo automata kazkokie imantrus/brangus tepalai pilasi. kokie tiksliai, nzn
Ka reiskia" matesi metalo drozliu, bet nedaug"? kiek tas nedaug, kokio jos dydzio? nu jei as metalo drozles dar kada gyvenime automate rasciau, masina iskart turgan...
susirask per paieska cia toki bica, slapyvardziu Bosas:), jis is kauno, kazka su automatais turi bendro..;), tlf. jo neturiu
tepalu lygis turi buti nei per daug, nei per mazai. tik labai jau sunku ta lygi pataikyt, ypac pas tave, kai nera tepalo matuokles po kapotu.
na jei tik tiek nuvaziavai, dabar aiskeja, kodel tas xm buvo parduotas...:) o gal ir ne..:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Paskutinį kartą redagavo 1 POWER. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 03 2008, 09:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 23 2005, 11:56
Pranešimai: 32
Miestas: Klaipėda
Tepalus kolega keite irgi xm-ui 2.1 Td tik senesniam. O kur iskapstyt koki tepala reikia pilti? Pas mane matuokle yra. Siandien dar karta pasimatuosiu lygi. Drozles buvo kaip mazi plaukeliai, bet kaip minejau ju buvo keletas (neskaiciavau :D)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 03 2008, 10:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
tai palauk, jei pas tave tepalo matuokle po kapotu yra, o Sport/Žieminio (nepainiok su pakabos Auto/Sport mygtuku panasioje vietoje) rezimo perjungimo mygtuko prie begiu svirties nera, reiskia pas tave ir deze ta senesne, ZF 4HP18?
Issiaiskink tiksliai, kokia pas tave deze. ir jei 4HP18 senesne, tuomet viskas tinka, ka rasiau anksciau, isskyrus Softa, nes joje jokios elektronikos nera.
Tepala tikrink taip : uzkaitink motora, geriausia pavazinek, prisiparkuok, motoro NEGESINK, palaikyk ant R kokia minute, ant N tiek pat, ant D tiek pat ir paskui ant P tiek pat. NEGESINDAMAS motoro trauk matuokle ir tikrink lygi. As tai darau paprasciau, is vaziavimo prisiparkuoju, i P, truputi palaukiu ir matuoju. man siuo budu matuojant is daugiau matavimu kartu tikslensi lygi rodo.
Tad jei pas tave senoji 4HP18 deze, jei pakanka Dexron II (kas, kiek zinau, yra mineraline alyva). Dexron II tai ne gamintojas, cia tepalo rusis. Gamintojas ( Fina, Elf, Adinol, Mobill ir t.t. ) svarbu tiek, kiek kaina tau svarbi. nepirk pigiausio S..o. Dexron II, Dexron III gali pilti (ir maisyti tarpusavyje) tik i ta deze, kuriai pakanka Dexron II. Yra deziu, kurios valgo tik Dexron III ( aukstesnes kokybes). i sias automatiskai Dexron II pilti nei maisyti su Dexron III negalima.
Nu nafik, net pats jau susipainiojau. ar aisku kas?
Krc, varyk pas meistrus..:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Paskutinį kartą redagavo 1 POWER. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 03 2008, 10:39 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 23 2005, 11:56
Pranešimai: 32
Miestas: Klaipėda
Taip, Sport/zieminio pas mane nera.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 03 2008, 10:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Reiskia pas tave ta senesne deze..nu ir gerai, gal uzteks tik voztuvu bloka isemus praplaut arba pakeist kitu. cia jei nepades pasizaidimai su tepalu. Tuomet siai dezei ir tepalo reikalavimai ne tokie auksti. kaip rasiau Dexron II pakanka, tad darykime prielaida, kad to " draugelio " tepalai tinkami..:)
keista, o as maniau, kad 2000m. XM visuose naujesnes dezes.. pasirodo dyzeliuose-ne...

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 03 2008, 12:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 16 2004, 12:21
Pranešimai: 1656
Miestas: Kaunas
Mano dyzelis 98' irgi buvo su senąja dėže. Nėra reikalo dyzeliui "sport" režimą turėti :wink: :D

_________________
Land Rover Range Rover 3,6 2010
ex XM 98' 2.9 V6 24v LPG APD
ex XM 98' 2,1td APD Break
ex XM 92' 3.0 V6 APD Break


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 03 2008, 23:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 23 2005, 11:56
Pranešimai: 32
Miestas: Klaipėda
Visos pavaros jungiasi idealiai be smugiu. Tik kaip minejau, pavaziavus 4 pavara, neissijungia laiku 3 pavara ir po to, kai reikia vel pajudeti is vietos, pradeda "prabuksuoti" (netraukia normaliai) ir isijungia tik 1 ir 2 pavaros (atbuline jungiasi normaliai).


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 04 2008, 18:22 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 09 2006, 08:26
Pranešimai: 184
Miestas: Vilnius
Jeigu jungaisi tik 3 bėgis, reiškiasi dėžė dirba tik avariniam režime, tam kad nuvažiuoti iki serviso. O šiaip XM dėžės yra kaprizingos ir joms tepalus reikia keisti reguliariai. Aš kai savo nusipirkau, man iš 3 į 4 su trūkčiojimais persijungadavo, staigiai pakeičiau tepalus ir pyliau 100 gr daugiau (nes daugiau toks kiekis nekenkia). Dabar keičiu tepalą kas 15000 km. kartu su variklio tepalais. Po antro keitimo trūkčiojimo neliko, liko tik mažas "liuftas", ką reiškia, kad gazo trosą reikia pareguliuoti. Tavo atveju, manau be meistrų napsieisi, nes dėžė veikianti, tik ZF dėžes ne visi apsiima tvarkyti (jei neklystu, kad Citroenuose ZF dėžės).

_________________
ZX 1,6 Aura automatas '92
C4 1,6 16V SX PLUS BVA '05


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 04 2008, 18:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 23 2005, 11:56
Pranešimai: 32
Miestas: Klaipėda
Pamatavau tepalo lygi pavaru dezeje. Kadangi pries keiciant buvo siek tiek virs minimumo prie 80 laipsniu, tai ipyliau litru daugiau. Dabar matuokle rodo kad siek tiek virs max. prie 80. Ar tas "siek tiek virs max." gali tureti reiksmes rokioms dezes "kiaulystems"?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 04 2008, 21:39 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Šiaip mano ir Boso nuomonės sutampa, kad nedidelis tepalo kiekis virš normos dėžei įtalos neturi (pasijieškok forume Boso pasisakymų). Šiaip susikontaktuok su Bosu, jis kiek supratau specializuojasi APD.

Kandrius (laikinai be i-neto)

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 05 2008, 07:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Buvau kažkada į savo xm'o APD (ZF 4HP18) užpyles daugiau tepalo. Tai bėgiai kartais su tokiu smūgiu persijungdavo, kad net atsisukdavau pažiūrėt kas įvažiavo man į galą. Nupylus iki normos viskas susitvarkė. Manau daugiau tepalo yra blogiau, negu per mažai, bent jau 4hp18.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kazkas atsitiko su APD
StandartinėParašytas: Bir 05 2008, 08:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Visu pirma, nepasitikek vienu matavimu, man is triju matavimu, vienas kartas kitaip rodo...:) + dar ziurint kokiu budu matuosi (kalbu apie tuos du metodus, auksciau mano isvardintus). Pasimataves kelis kart galesi ir sprest apie realu lygi. jei tas "truputi virs" yra keli mm, nemanau, kad labai itakos. As kai eksperimentavau del smugio is 2 i 3, tai buvau ir iki min tepala nuleides, ir iki max, ir truputi virs max. labai pastebimo skirtumo nepajutau. tad palikau max, kaip rekomenduojama. kiek mm atitinka tepalo kieki, nesigilinau. manyciau 1mm apie 100g, bet tai labai netikslu.
Ir dar, apie pacia matuokles strypa. pas tave, kiek suprantu, turetu buti paprastas metalinis.
senesnese, apie 93m. dezese eidavo strypas-spyruokle. Koks skirtumas? ogi toks, kad ant 40 laipsniu min max zymes sutampa. taciau ant 80 laipsniu atzymos naujesniu deziu matuoklese(paprastas metalinis) max riba yra kokiu centimetru auksciau negu ant strypo-spyruokles. As cia lyginau savo 93 V6 ir 96 V6. klausinejau, niekas nepaaiskino. manau, atseit ivertinta gal, kad uzkaitusio tepalo daugiau rodys, ir tai, pasak ju, normalu. tad, manau, kad keli mm uzkaitusio tepalo virs max neitakos tavo dezes problemu. juo labiau, kad cia ne variklis, kur matuoji nusistovejusi tepala. cia, kaip sakiau, tepalo lygis gali kisti matuojant, nera l.tikslus..:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 24 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007