WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 23:04

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 310 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 16 2006, 09:19 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
Paulius rašė:
o gal pabandom Xenonus isideti, mielai tam reikalui paskirciau savo xm, galima butu pabandyti kaip sviecia su II kartos zibintais kaip su lesiais sviecia.
As tokiam exsperimetui galeciau ir savo I-os kartos XM'a paskolinti, kad tik kas ten pabandytu ideti Xenonus :roll:

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 16 2006, 09:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
na as ir pats juos isdesiu, man finansavimo klausimas aktualesnis :lol:
o gal kas gali kokia nuolaida pvz. 50% Xenonam sureguliuoti?!

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 16 2006, 23:35 
xminde rašė:
http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/psa/xm/xm-14.html

-Tai kad ten nieko neraso apie efekta, tik, kad galima sumontuot i XM. :roll:

Kadangi tema atsinaujino, biski pasirausiau ka is tu stebuklu eina gaut "ant Lietuvos":
Kainos: http://www.xenon.lt/kainos.php - cia XM reiketu dvieju H1 komplektu! :shock:
Buna ir pigiau...: http://www.auto-tuning.lt/skelbimai/?s=9613
Svietimo palyginimas: http://www.tercija.lt/demos/xenon.html
Hmm... :roll: :?: :?:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 22 2006, 10:12 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Kaip cia su tai Osramais? Kiek jie vatu turi :?: :)
Pas mane grazus reflektorius, tai nenoriu sudegint, bet kad sviesos daugiau reiktu tai, cia faktas.. Ar buna ne 100W, o tarkim 75W, vistiek geriau sviestu, o reflektoriui maziau kenktu.

PAziurek kokie indeksai ant originalios lemputes uzpaisyti, atrodo 55w ir H1, tai pirkdamas H1 tikrai nebus daugiau.

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
 Pranešimo tema: apie priekines faras
StandartinėParašytas: Bir 13 2006, 12:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 20 2005, 17:50
Pranešimai: 7
Miestas: Vilnius
o as su farom I kartos xm padariau tai >
isidejau lemputes Philips bliu vison
pires tai isvaliau reflektorius stiklo poliravimo pasta Turtelvaks
sveisas sklaidancias pertvareles, palsmesines, kurios buvo visai pageltusios nupoliaravau iki blisgesio poliravimo pasta, po to dar ispoliravau minetu stiklo poliroliu ir viska surinkau atgal
ir visai geras efektas gavos >

_________________
XM kibiras D12
ZX aura 1.9D


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 13 2006, 20:04 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Neverta klaidinti >> liaudies.
Kadangi nelabai turiu laiko išdėstyti smulkmenas - trumpai:

Visų pirma - be reikalo mini paprastas "kaitrines". Jos baigtos montuoti dar Žiguliukų laikais, kai jas pakeitė "halogeninės", apie tai ir byloja standartinis žymėjimas, prasidedantis raidele "H".
Antra - spėjimas klaidingas. Visa esmė dujų mišinyje, kuriame yra "dėvėjimąsi" stabdančio kriptono dujų. Projektinis tarnavimo laikas netrumpesnis kaip standartinių halogeninių lempų.
Trečia - dėvisi, tik maždaug triskart lėčiau.
Ketvirta - išgaunama aukšta įtampa? Taip! Palaikoma? Ne!

HID lempų privalumai:
1. Triskart didesnis šviesos srautas.
2. Triskart (iki 7 kartų, jei rimtas gamintojas) ilgesnis naudojimo laikas.
3. Didesnis atsparumas vibracijai.
4. Dvigubai mažesnės energijos sąnaudos.
HID lempų trūkumai:
1. Aukšta kaina.
2. Labai reikšmingas savininko "akinimo" efektas rūke dėl spalvos (temperatūros K) ir didesnio šviesos srauto. Fiziologiniu požiūriu ryškiausiai žmogus mato geltoname apšvietime, kuo nepasižymi aukštos temperatūros HID lempos (ypač "tiuninginės, kurių temperatūra didesnė 1000-2000K).

Sudėjus kartu visus "už" ir "prieš", HID (Xenon) lempos ne tokios ir patrauklios.

Jau prieš porą metų esu aprašęs sprendimą ir publikavęs apšviestumo 1 metro atstumu nuo žibintų matavimus liuksometru:
NAUJI II kartos XM žibintų stiklai, PHILIPS Vision Plus lempos, ir išimti "plasmasiukai". Efektas tikrai įspūdingas - 50-60% didesnis apšviestumas tik nuplovus senus žibintų stiklus ir įstačius PHILIPS Vision Plus lemputes; 70-80% didesnis apšviestumas pakeitus stiklus naujais.
Tiesa, tą pačią procedūrą atlikus su BX žibintais, efektas žymiai didesnis, žinoma, nekeičiant stiklų naujais - 70-90%.
Apytiksliai duomenys duoti, kadangi matavimai atlikti su keletu žibintų (6 vnt. BX ir 4 vnt. XM), kuriuos tiriant buvo pastebėtas išbarstymo efektas.

Išvada:
1. Didžiausia problema yra pernelyg mažas atspindintis paviršius (reflektorius) XM žibintuose.
2. Senų žibintų stiklų paviršius (visų) yra padengtas mikroskopinėmis duobutėmis, kurios veikia, kaip daugybė šviesą sklaidančių mikro lęšiukų, kurias įžiūrėti be papildomų prietaisų sunku, jei regėjimas nėra tobulas.
3. Vision Plus tipo lemputės gerokai padidina kelio apšviestumą , o jei optinė sistema kažkiek atnaujinama - apšviestumo problema išnyksta ir, pagal bendrus rodiklius, beveik pasiekia HID sistemos savybes (Lyginant įprastines halogenines ir HID sistemas - Vision Plus yra maždaug apie vidurį ir šiek tiek arčiau HID [pagal apšviestumą 10 ir 50 metrų atstumu]).
4. Ir kitos rimtos firmos, kaip OSRAM (Super arba Bilux +30, arba Silverstar +50), GE Lighting (Megalight Plus 50% 60%) ir pan., gamina panašaus lygio lemputes, todėl nepriimkite mano "ataskaitos" pakartojimo (po kelių metų), kaip PHILIPS reklamos.

Besidomintiems apšvietimo problemomis, rekomenduoju pavartyti literatūrą apie Fotometriją ir Optiką, kad nereikėtų semtis nesistemingų ir neretai klaidinančių žinių interneto platybėse.

:kngt:
k


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 14 2006, 15:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Aciu Kestukai, uz pastabas. As niekad daug nesigilinau i tai, tiesiog paminejau esminius skirtumus ir kur spejau- issyk perspejau :)
O kodel halogenu nenori vadinti kaitrinemis ? Juk kaitinamas siulelis kaip ir paprastose :idea: ....

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 14 2006, 18:09 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Na kam čia taip oficialiai ir didžiąje raide?

Kur spėjai - atspėjai. Dėl siūlelio.

Kažkuria prasme tamsta irgi teisus. Jei halogeninės lempos būtų sugalvotos anksčiau už paprastąsias jos tikrai būtų vadinamos kaitrinėmis, o paprastos - šaltosiomis kaitrinėmis. Tačiau fizikos ir technologijų raida lėmė taip, kad yra kaip yra. Vis tas susitarimas... Juk ir dėl elektronų judėjimo krypties atsirado liapsusas - elektronai juda į vieną pusę, o elektros srovė į priešingą :); nes elektrotechnikos priešaušryje (tuomet dar ir fizikos aušroje) pirma susitarta, kad srovė teka, ir nurodyta-sutarta jos tekėjimo kryptis, o tik vėliau atrasti elektronai, kurie tą srovę ir "sudaro".

Paprastosios ir yra kaitrinės (bent susitarta jas taip vadinti), jos užpildytos inertinėmis dujomis, kurių paskirtis tiesiog "neleisti" perdegti siūleliui, o jų "vokeliai" gaminami iš paprasto stiklo. Temperatūra stiklui nepavojinga, siūlelio paviršiuje ji vargiai tesiekia 2500°C, lemputės paviršius vos viršija 100°C.
Halogeninės lempos gaminamos iš kvarcinio stiklo, jos užpildomos aukštu slėgiu, iki 8 atm, halogeninėmis dujomis (jodas, bromas) ar halogeniniu mišiniu (žinoma, didžiąją dalį sudaro inertinės dujos: ksenonas, kriptonas, argonas ar argono-azoto mišinys), kurių savybė ta, kad gerokai aukštesnėje temperatūroje (kas leistų vadinti lempas laaaabai kaitrinėmis) halogenai "pagauna" atitrūkusius volframo atomus, sudarydami volframo halogeninę druską ir, liaudiškai tariant, juos "pasodina" atgal ant siūlelio. Tokiu būdu atsiranda galimybė "beprotiškai" kaitinti siūlelį, nebijant greito jo susidėvėjimo. Halogeninės lemputes paviršiaus temperatūra viršija 250°C, kartais pasiekiant 600-1000°C (na, tikrai tiktų vadinti kaitrinėmis...). Automobilinės gali siekti 400°C.
Paprastos kaitrinės lemputės naudingumo koeficientas (dalis elektros energijos "paverčiama" šviesa) yra apie 2-3%, kai tuo tarpu halogeninės 5-10%. Likusi energija virsta elektromagnetiniu spinduliavimu infraraudonųjų spindulių ruože (kaitimas ir kaitinimas)

Praktinis patarimas - Nelieskite halogeninių lempučių kvarcinio paviršiaus pirštais ir nesutepkite riebiomis medžiagomis. Šios medžiagos aukštoje temperatūroje reaguoja su kvarcu, dėl ko susidaro kristalinė forma, kuri praleidžia tiek inertines, tiek ir halogenines dujas. Nutekėjus dujoms, krinta jų slėgis lemputėje, dėl ko sudega siūlelis. Taigi, sutepus halogeninės lemputės kvarcinį paviršių, jį derėtų nuvalyti spiritu. Likusio spirito išgerti nederėtų. :what:

:kngt:
k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 20 2006, 14:22 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
As tai salono lemputes (kur paciam jungineti) 2 pasikeiciau i melynas, dazytas, graziai atrodo. Nakti ypac, buvau su brangiaja tai sako dek raudonas. Pasakiau ne, tai vakare buvo laiminga.

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 22 2006, 12:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
antas rašė:
Flyner rašė:
Va mano XM irgi trumpos shviesos ko tai artokai ir nelabai skaisciai shviecia... Sureguliuotos, lemputes apynaujes, stiklai neuzsitershe... Cia gal taip turi buti? Ilgosios tai ohoho kaip shviecia!!!

jei arti reiskiasi kazkas blogai. Greiciausiai blogai sureguliavo. pasiaukstink pats paprasta. o del ryskumo lemputes paziurek ar jos tokios kokios turi buti, berods H1 (kai keiciau pries 2 men) kiek pamenu.
o jei ir tas nepades, pas elektrika !!!!! :wink:


Tai vat pas alektrika kai nusipirkau tai viska ishsitikrinau. Sake nieko blogo. Lemputes, kaip ir sakiau, apynaujes ir tos kuriu reik nes kitu ir nelabai idesi... O del sureguliavimo tai TA nebutu praejusi jei blogai butu sureguliuota... Speju mistika ir tiek... Or tikrai reiks paciam ciut ciut pasukt :roll:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 30 2006, 17:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
xminde rašė:
Tai va gerbiamo kolegos, šiandi pakeičiau savo Jorgettei priekinių farų stiklus iš pirmos kartos į antros. Tai noriu pora patarimų norimtiems labiau praregėti parašyti:
1. Tiems pas ką I kartos faros ir nenori nieko keisti, siūlau bent jau išplauti faros vidų nuo dulkių ir nupoliruoti plastmasinių šviesos sklaidytuvų paviršių, tai tikrai šiek tiek padės, nes sklaidytuvo paviršius suaižėjęs ir numatėjęs - tai labai riboja šviesos srautą;
2. Tiems kas nori efekto - išplaukite faros vidų ir užsidėkite naujus II kartos stiklus. Aš tikrai pajaučiau efektą. Tai nėra pigu, bet ...


Tai pas I kartos turetojus dar prasciau shviecia zibintai?

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 30 2006, 18:00 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Flyner :) - neuždavinėk klausimų, kurie jau užduoti temos pradžioje.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 30 2006, 19:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
xminde rašė:
Tai va gerbiami kolegos, šiandi pakeičiau savo Jorgettei priekinių farų stiklus iš pirmos kartos į antros. ... Tai nėra pigu, bet ...


Na štai, pagaliau. :ma:
Nėra pigu, bet ir nėra brangiausia...

_________________
:kngt:
k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 30 2006, 19:36 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Svarbiausia prieš priimant sprendimą, su protingais žmonėm pasikalbeti ;).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 30 2006, 20:46 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 30 2004, 19:33
Pranešimai: 143
Miestas: Vilnius
xminde rašė:
Tai va gerbiami kolegos, šiandi pakeičiau savo Jorgettei priekinių farų stiklus iš pirmos kartos į antros.

Tai,Tamsta, keitete tik stiklus?Gal naujais? O kur pirkote?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 310 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007