WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 06:09

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 01 2006, 00:24 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai iš kart į Xamą kreipkis ;). Jis juk Valeo prekiauja.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 01 2006, 10:48 
meharyje valeo diskas ir diskatorius 350lt pries 1,5 ar 2,5 metus buvo.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 07 2006, 22:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
sankabos keitimas:

del ko ryzausi lysti prie sankabos:
- vaziuojant i kalna ir davus kokia 3000 apsuku po 15 sekundziu vaziavimo pradeda buksuot sankaba (apsukos staigiai kyla virs 4000, o automobilio greitis lieka vienodas), tas pats ir vaziuojant lygiu keliu pavaziavus didesnem apsukom, veliau prasideda buksavimai
(vasara bevaziuojant atostogaut i pajuri gerokai sugadino nuotaika kai, bevaziuojant supratau kad yra problemu su sankaba, tai vis kirbejo mintis ar pavyks savo eiga suvazinet visa kelione).
- masina startuoja kazkaip vangiai , ipac jei daugiau gazo duodu.
- keistas barskejimas is pavaru dezes ar sankabos

apsitare darbe nusprendem kad geriau viska gausis padaryt bendradarbiui kuris daznai su dezem krapstosi, tai as tik is salies viska stebejau :)

tikslas pradzioje buvo nusiimti sankabos diska, diskatoriu, ir smagrati kad
patikrint ar riebokslis neleidzia tepalo. kad isimt viska nebutina nuiminet pavaru dezes nuo automobilio, uztenka atsukus pavaru deze ja kiek pastumti i sona ir per atsiradudi tarpa galima viska pasiekt:

Paveikslėlis

kai jau viskas buvo nuimta visi draugiskai krapste pakausius nesuprasdami kas toje sankaboje blogai, nes is paziuros viskas lyg ir gerai: taciau itartinai patamsejes visas diskatorius su savo spyruoklem, toks ispudys kad jis buvo perkaitintas, pats sankabos diskas, sudiles gana nezenkliai, matosi kad nelabai seniai idetas (kiek zinau pries 2 metus) tik disko spyruokles kazkokios kaip suspaustos labai barska savo lizduose, viena is versiju kad idetas sankabos diskas ne nuo 2.1TD, nes kiti buna tris kart pigesni, isminimo guolis neklibantis kaip ir geras. Zodziu didziausia tikimybe del buksavimo kaltas diskatorius, na bet pakeiciau visa sankabos komplekta kad veliau nesukt sau galvos, juo labiau gavau su nuolaida Sachs firmos.

Paveikslėlis

Jei kas ismanot apie sankabas gal pasakysit koks cia sankabos diskas buvo pas XMa idetas, ant jo uzrasai:

National
DP 390 48A
A0404

Ismatavimai sankabos disku:

seno: skersmuo apie 230mm / darbines dalies storis 7.4mm
naujo: apie 230mm / 8.4mm

Tuo paciu ardymu buvo pakeisti visi rieboksliai:
tas kur po smagraciu jau totaliai tepala leido, bet jis ant sankabos nepakliudavo nes sankaba buvo sausa, ir pusasiu riebokslius naujus sudejau kaina visu mazdaug po 10lt uz vieneta, tinka nuo peugeotu.

tepala supyliau toki koki naudojam peugeotu mechaninem dezem:

Paveikslėlis

zodziu viskas buvo isardyta, pakeista ir surinkta, be didelio vargo, tik tiek kad daug laiko uzima. Zmogus pirma kart ardantis citroena neskubedamas uztruko apie 6 darbo valandas.

rezultate:
- dingo barskejimas - barskejo sanakabos disko spyruokles.
- sankaba dabar isijungia kiek standziau, ir kartu jauciasi kad dingo tas minkstumas kai duodi staigiau gazo.
- prabuksavimu po apkrova nepastebejau.

na ir kaip visada tvarkant viena gala pastebejau kad yra dar ka taisyt :) pasirodo totaliai kliba vienas apatinis sarnyras, gal 6mm!!! amplitude, kai turi isvis but standu, keista kad as negirdejau jo bildant, o juk laisvai galejo issinert kaip kokiam ziguliui ir nuvirstu ratas i sona. zodziu sarnyras kainavo apie 40lt, atsisuko jis nors ir labai uzpuves su spec galvute gana nesunkiai.

Kita savaite vel pasikelsiu XMa ant pakelejo gerai apziuret ar neteka kas nor ir siaip ka ten dar galima pries ziema sutvarkyt.

Atsiliepimai po savaites: jei anksciau karteris pastoviai budavo tepalais apibeges, tai buvau maloniai nustebintas kad dabar jis sausas. Problema visgi buvo tas riebokslis kuris po smagraciu ant alkuninio veleno.

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 2 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 16 2006, 21:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
jau kuri laika vairuotojo durys nesifiksuodavo kai jas atidarau, nusprendziau pridet ranka prie sio reikalo:

pradziai reikejo nuimt ta fiksatoriu is duru kad paziuret kas ten blogai, jau norejau ardyt duru apdaila kad ji pasiekt, bet geriau paziurejes pastebejau, kad nuemus garsiakalbi per ten esancia anga puikiai galima pasiekti ta ribotuva, zodziu atsukus kelis varztus jis jau buvo mano rankose, problema pasirodo buvo, luzusi viena fiksavimo ausis, ir visas tas ribotuvas skraide ore
vietoj to kad butu pritvirtintas prie duru:

Paveikslėlis

paemiau pusautomati ir privirinau ta ausi i vieta, surinkau ir viskas puikiai veikia. beje panasus daiktas pas peugeotus apie ~40lt naujas kainuoja .

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 18 2006, 22:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
kitaiski ksenonai i sena XM :)

zodziu nusprendziau padaryt eksperimenta, paemiau uz 550lt
kinieciu gamybos 4500K ksenonu komplekta, ir paprasciausiai isemiau
H1 ir idejau tas ksenonines pritaikytas H1 lizdui.

Paveikslėlis
Is esmes nieko ipatingo tame imontavime nebuvo, tik keli niuansai: reikejo lemputes dangtelyje padaryt grazia 25mm skyle per viduri, tai panaudojau kugine freza siam reikalui, pati ksenonine lempa pasitaike kiek storesne stikline dalim negu paprasta H1 lempute, ir ji netilpo idet i ta lizda, tai paprasciausiai paemes smailianoses reples ikisau i ta lizda ir kiek pasukiojau spausdamas, tai tos briaunos apie 1mm nusidroze, tada ksenonine lempute tilpo, kitas niuansas tvirtinimo spyruokles, jas reikia kiek palenkti nes jos issiskecia ir netvirtai prispaudzia ta gerokai storesniu pagrindu ksenonine lempute, laidus pajungiau cia pat - pliusa nuo lemputes maitinimo, o minusa nuo lemputes lizdo perjungiau i ksenonine. uzdarius lemputes dangteli is jo per guma styro keturi laidai kuruos visus sujungiau su "balastu" ( transformatorium ). Zodziu montavimas uztruko apie 30min. nieko nereikejo lituot, viskas ant standartiniu jungciu. Komplekte buvo neblogi kronsteinai, su platformom kad siluma geriau sklaidytusi.

Paveikslėlis

Na kai viskas sumontuota ijungiu, ir o mai god...zali ksenonai :)
tos zibintuose esancios sklaidancios pertvaros jau tokios geltonos kad per jas praeje zydrai/balti ksenono spinduliai duoda toki zalsva atspalvi. Jo.... gaidys - galvoju reiks ieskot skaidriu plastmaskiu arba naujesnio modelio stiklu.

Paveikslėlis

reziume
: isemus 100W lemputes ir idejus ksenonus, nekeiciant pasenusiu sklaidanciu plastmasiu, rezultatas ispudzio nepaliko. Lyginau ant sviesu stendo, svietimas stipresnis bet kiek paplaukusiais konturais manau reikalas pageres pakeitus tas plastmaskes.

kelyje:
ant slapio asfalto kazkaip labai prastai viskas matosi, ta ksenonu sviesa lyg istirpsta ant dregno pavirsiaus, zinoma zenklai ir zymincios linijos viskas ok. mieste apsviestose slapiose gatvese isvis atrodo kad be sviesu vaziuociau, o va kai isvaziavau i plenta i apysausi kelia reikalas jau kiek geresnis, matosi toli, bet velgi kazkokios netikros spalvos, artejant prie priesais vaziuojancio auto, kazkaip kitaip atrodo atstumai. Zodziu prie ksenonu reikia priprast, visai kitas spalvinis spektras. kazkada i tureta opeli buvau isidejes 140W lemputes tai jos sakyciau geriau sviete negu dabar ksenonai XMe.

Jei kas turit pasiulyt skaidrius tuos platmasinius sklaidytuvus siulykit su kainom, kitas variantas naujesnio modelio stiklai irgi siulykit su kainom,
na dar linziu komplektas tiktu :) dar man reiktu vieno dangtelio tokio kaip kitoje zibinto puseje dengia lemputes, nes vienas maniskis kazkoks pavarges vos laikosi.

P.s. foto bus veliau.

p.p.s. papildau si posta po kiek laiko, pasirodo problema, buvo ne xenonuose o tame pageltusiame sklaidytuve, cia del jo taip prastai apsisviete kelias net xenonai negelbejo.

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 3 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 19 2006, 23:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
apsisuostes ivairius variantus kas liecia XM zibintus, nusistovejau ties variantu linzes+xenonai, dabar kryptingai ieskosiu kokio nors automobilio
linziniu zibintu kad veliau ju linzes implantuot i XM. Domejaus tarkim mazda 626 93m uz abu tvarkingus linzinius zibintus savartynuose praso po 150lt. na tiek moket kad veliau sudauzyt kazkaip rankos nekyla :) pasiplanavau ekskursija per kebulu dirbtuves, pas juos turetu buti kalnai visokiu dauzytu zibintu, tai gal ka tinkamo rasiu.

kodel butent linzes
- kartu su linze isimontuos ir atskiras reflektorius, taps nesvarbu kokiam stovyje, buvo gimtasis Xm zibintas.
- as esu kiek iskeles XMa kad pravazumas butu geresnis, ir tokioj busenos
net pilnai iskeltais zibintu korektoriais, zibintai sviecia max. 30m nuo automobilio, tad linzes palengvintu artimu sviesu aukscio reguliavima.

beje kitaiski ksenonai gana kreivai isijungia, ijungus ryskus zydras zybsnis
po to vos vos rusena melynai ir palaipsniui pasiekia per kokia 15s normalaus svietimo busena. nors ir deklaruota kad 4500K bet sviecia melsvai, o ne baltai. orginaliuose auto tas zybsnis ne toks ryskus ir tas "ikaitimas" arba isvis nepastebimas arba tetrunka 3s.

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 21 2006, 22:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
elektrinis sedynes valdymas parejo, stumiasi sedyne tik atgal o i prieki ne krust.

Istraukiau jungikli ir neatjungdamas laidu su kontrolke pracekinau kas
ten vyksta ant tu laidu, pasirodo neina pliusas kai noriu ijungt sedynes stumima pirmyn. Na problema aiski jungiklis, jungiklis buvo sekmingai pabertas dalimis.


Paveikslėlis

isardzius akivaizdziai matesi ir problema, pridege kontaktai.

Paveikslėlis

uzteko nuvalyt visus kontaktus ir viska surinkt. Viskas puikiai veikia toliau.


Ir kaip visada patvarkius viena gala, atsiranda veiklos sekanciam kartui:
pradejo blogai isijunginet 1 ir 2 pavaros, ABS pradejo neveikt, borto kompas grybus pradejo rodyt. cia viskas po prasivaziavimo per kaimiska duobeta purvina keliuka.

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 22 2006, 16:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
pavaros jungiais sunkiai po pasivazinejimo po purvyna,
kur yra pavaru junginejimo traukutes, ten toks obuolys viduje tokio vamzdzio, tai i ta vamzdi purvo prilindo ir tas obuolys pradejo strigineti, del to ir pavaros neisijunge normaliai, tai isploviau , sutepiau ir viskas oK.

Paveikslėlis

o del elektrinio kompresoriaus, tai guli jis rusyje , kazkaip neprisiruosiu as rimciau juo uzsiimt...

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 23 2006, 14:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
vairo kryzme ir vairo traukes antgalis, butent siu daliu paprase mano senas Xm si karta :).

vairo kryzme - kai joje esantys adatiniai guoliai surudyja, vairas pradeda strigi su tokiais "uzkandimais" kas ketvirtis vairo pasukimo, o mano atveju tas uzkandimas sutapo su centrine vairo padetim, tai daznai vaira tiesiog sunku budavo isjudint is centrines padeties.

kryzmes keitimas:
prakstiskai viska galima padaryti lygioje vietoje, tereikia nusiimti vairuotojo puses priekini rata, pradzioje salone virs stabdziu pedalo atsukam varzta ant 13 kuriuo prispaustas apkaboje vairo velenas ir ji istraukiam,

Paveikslėlis

toliau salia nuimto rato pusasio matosi vairo velenas,

Paveikslėlis

atsukti varzta ant 13, ir numauti kryzmes velena nuo slicu (plokscia atsuktuva ikisus i viduri ir kiek pasukus), po to visas tas ukis kiek pakeliamas ir nukreipiamas link pavaru dezes, tokiu budu istraukiamas is gumos, ir istraukiamas lauk.
Is esmes jokiu sunkumu tame isemime nera, nebent nuo slicu kiek sunkiau nusiima velenas.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

kai jau detale ant stalo galima pradet pacios kryzmes keitimo darbus, man tai buvo pirmas kartas isimt ir idet kryzme, tai gavosi kaip su rubiko kubiku, deliojau deliojau kol pagaliau gavosi :)

Paveikslėlis

As naudojaus presu, bet is esmes viska galima atlikti naudojant plaktuka, reples, 10 ir 17 galvutes, tik i naujus guoliukus pageidautina ne dauzyt kad nesideformuotu, ir kai jie jau viduje reiktu papildomai uzkalt keliose vietose briauneles korpuso, kad guoliukas pats neissipresuotu bevaziuojant.

palyginimui foto, kuo skiriasi senas nuo naujo, sename jau guolis pavirto kruva rudziu kuriose vos prasisuka asele:

Paveikslėlis

krysmes guoliukai: du po 15mm ir du po 16mm

susirenka viskas irgi be problemu, viska galima atlikt neskubant per kokia gera valanda, jei nesiseks kryzmes perpresavimas gal dar pusvalandi prasikrapstysit.


traukes antgalis - manau del jo paskutiniu metu jauciau automobilio plaukiojima i sonus vaziuojant tiesiu keliu, jau irgi gerokai issimales, keisa kad anksciau nepastebejau, kainavo 34lt, keiciasi lengvai, kolkas suvedimo nedariau pakeites, kiek viju issukau isimdamas sena angali, tiek ir isukau dedamas nauja lygtai viskas atsistojo i tas pacias vietas. prie progos suvedima patikrinsiu pasakysiu ar atsirado paklaida.

Paveikslėlis

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 2 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 23 2006, 15:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Teorine versija pamastymui:

dauguma zinote kad butuose grindu sildymui buna naudojama spec viela,
kazkas panasaus i sedynes sildymo, tai va tokia viela galima butu panaudot automobiliyje, tarkim apvyniojat alsuoklio zarna ta spec viela, jungiat per rele nuo degimo pliuso, ir vaziavimo metu alsuoklis bus sildomas.

Taip manau galima butu ir karteri, langu skysti, sedyne, veidrodeli ar dar ka nors pasildyti.
Belieka realiai isitikinti kiek tos vielos reikia kad ji proto ribose kaistu nuo 12V.

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 26 2006, 18:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Linze (lesis) is arciau (tesiant linzes i XM tema):

paemiau 406 peugeot coupe zibinta ir isardziau, viduje radau toki daikta:



Paveikslėlis

Paveikslėlis

gaila kad sitas zibintas skirtas H7 lemputei, o mano xenonai H1, neina sukryzmint, nebent kaip atskira zibinta.

is viso to ka pamaciau persasi viena protinga mintis kad automobiliuose kur vairas desineje, linzes labai paprasta perdaryt i normalias, tereikia ten viduje esancia skardele isimt ir idet kita puse, net papildomu detaliu nereikia, nuotraukoje matosi ta skardele:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

tai kiek palengvins paieska :) nes anglisku zibintu pilni savartynai ir nieks ju neperka.

p.s. beje mano turimas zibintas pasirodo anglas, kai pajungiau sviesti tik tada pamaciau :)

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 27 2006, 20:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
o mazda 626 lesyje tokios skardeles nera, ten viskas isvien islieta.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 27 2006, 20:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
pas mane darbe puse kolektyvo is mazdos, puse is subaru, tai irgi sake kad
mazdiniuose viduj viskas islieta, bet visgi planuoju nulekt siom dienom i koki shrota paziuret japonisku "anglu" zibintu po kiek ir kokie yra. nes peugeotai daugiausia su H7.

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 27 2006, 23:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Fiat-iniai irgi ardosi i gabalus,tai ir i juos atkreipk demesi.Dar Alfa Romeo.As tokius lesiukus nuo Fiat Marea imontavau i drauges OOOO.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 31 2006, 13:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Darau derini XM + linzes + xenon :

Pakliuvo man i rankas 2005 metu berods 307 peugeoto lesiai:

Paveikslėlis

darbe nusiardziau priekine xm apdaila, bamperio nuiminet nereikia, zibintai
pritvirtinti po tris varztus du is virsaus ir vinas is apacios, prie to apatinio prieinama lengvai nuo ventiliatoriu puses, tas varztas kartu laiko signalo kronsteina. Zodziu zibintai ant stalo, stiklai nusiima lengvai atkabinus tuos fiksatorius, nusiima apatine blizganti apdaila, atjungiamos lemputes nuo laidu, geriau jas beje isimt, nes as palikau tai kol visus darbus padariau visos H1 tapo neveikiancios :) , dabar atskiriame reflektoriu nuo zibinto korpuso, laikosi trejuose taskuoske ant tokiu apvaliu fiksatoriu, drasiai stipriau patraukus nusimauna nemanau kad kas nors galetu nuluzti.
rezultate ant stalo turim, tik reflektoriaus remeli:

Paveikslėlis

nusukam artimu sviesu reflektoriu, ir ispraudziam i ji linze, maloniai nustebino tas faktas kad lemputes lizdas lieka toje pacioje vietoje ir lemputes idet bus taip pat lengva kaip su gamykliniu reflektorium. Kita maloni smulkmena kad linzes korpusas kaip tik pagal stori tinka i reflektoriaus remeli, gal koki 1mm sotresnis, tai issistato su tokiu lengvu tamprumu.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

dabar kontrolinis stiklo uzdejimas ar linze nesirems i stikla:

Paveikslėlis

viskas tiko, tarpas iki stiklo keli cm...reguliuot zibinto irgi nieks netrugdo,
dabar liko tik linze pritvirtint prie to remelio, variantai du arba daryt kronsteinus arba su viela prisukt prie remelio, as pasirinkau kronsteinus, tai su ju pagaminimu ir priderinimu nuejo daugiau laiko negu visi like linziu montavimo darbai:

Paveikslėlis

kai jau pagaliau pritvirtinau linzes, surinkau zibintus, reflektoriaus remelis i korpusa isistato kaip ant klipsu klik-klik ir stovi savo vietoje,
zodziu viskas susirenka labai lengvai. Dabar kontrolinis svietimo testas ant stendo, kadangi mano Xmo galas kiek iskeltas tai si karta zibintai vel sviete i "grindis" padeti pavyko istaisyt vienu uzsleptu varztu zibino apacioje:

Paveikslėlis

na aukstis tvarkoje, svietimo piesinys irgi tvarkoje, as bijojau kad tos XM zibinto stiklo vertikalios linijos duos iskraipymus, bet ziurint stende jokiu artefaktu nesimato, piesinys kokybiskas, ribine linija ryski neisplaukusi, beliko idet xenon lemputes:

Paveikslėlis

Zodziu lesiu montavimas pasiteisino, is esmes xenonu neipatingai reikia, nes kai idejau i viena zibinta xenon i kita H1 55w, tai skirtumas nebuvo toks kad labai labai, tik tiek kad xenon sviecia balciau, bent jau taip atrode kol buvau serviso patalpoje diena. Vakare padariau test drive:

Artimos su xenon:

Paveikslėlis

Tolimos H1 55W:

Paveikslėlis

Beje iskart rasau kad fotikas kazkodel labai isryskina xenono sviesa, realiai tas matomumo laukas nera toks jau ryskus kaip gali pasirodyti nuotraukoje.

Nors pvz jei matuot plento stulpeliais, kurie turi atsvaistus, tai berods 9 geltonu stulpeliu atsvaistai matosi priekyje. baltu dar pora toliau. Net ir labai kritiskai vertinant svietima tu kitaisku 4500K xenonu, rezultatas kelyje neblogesnis negu kokio kito gamyklinio automobilio su xenonais, skirtumas tik ijungimo momentu lempos ikaista is melynumo i baltuma per kokias 10s, o orginalus xenonai tai padaro per max 2s. Zodziu lesiai i 1 kartos XMa pasiteisina 100%, o su xenonais 200% :) kai vaziavau kelyje nei vienas vairuotojas nepamirksejo kad akinu ji, nors as pats kelyje jauciuos lyg su tolimom vaziuociau. Per lietu vaziuojant slapias asfaltas tikrai kokybiskai apsvieciamas apie 20m, matosi visi kelio nelygumai ir linijos.

Jei ka prie progos galesiu koki kitoki testa padaryt pvz kliuti kokia padet ant kelio uz kokio konkretaus atstumo. Neblogai butu gauti eksperimentui prietaiseli kuris matuoja lux ar lumenus, kad ivertint zibintu svietima kiek realesniais dalykais.

Kitas dalykas estetika, dedant linzes, tarp linzes ir remelio lieka gana didelis tamsus tarpas, iskart pagalvokit kaip ji uzpildyt, nes kai zibintai nesviecia tas juodumas neipatingai atrodo.

TEORISKAI
dedant lesius gana nesunkai imanoma padaryt tuos pacius lesius, kaip bixenon, tipo ir artimos ir tolimos, tereikia ta skardele kur minejau
ankstesniam poste padaryt ant nedidelio vyrio, ir padaryt elektrini valdyma. prie artimu skardele uzdengia reflektoriu, prie tolimu vyrius paguldomas ir tampa tolimos, kaip tai veikia galima paziuret pas peugeot 407 coupe. mechaniskai ta skardele aisku nesunku padaryt paguldoma, kolkas nesugalvojau kaip ta paguldymo valdyma geriau igyvendint, ar koki elektro magneta su inkariuku, ar paprasta centrinio varikliuka...

radau inete schemas kaip tai daro gamyklose:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 8 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 24 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007