WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 21:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 9 10 11 12 13 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 31 2006, 15:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
pradejo mano Xm zalias balutes daryti nuo vakar vakaro :), siandien paziurejau kas ten prie ko, pasirodo virs galinio balkio eina metaliniai vamzdeliai visi jie ganetinai surudyje, ir vienas matyt labiau ir kai masina seda pro ji pradeda leisti LHM, apie 100g per viena priparkavima. Siandien nusprendziau nenerti i sita dideli reikala, visgi sventes ant nosies, o po svenciu bus matyt, geriausia zinoma butu visus tuos supuvusius vamzdelius vienu ipu pakeist i naujus, ale kas apsiimtu, klausiau Juliaus citrologininej tai 50 uz 1 darbas + vamzdeliai apie 60lt uz vieneta, ju ten minimum 4 , o dar gerai butu tuos 2 stabdziu spyruoklinius ant balkio pakeist nes irgi labai prastai atrodo.

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 01 2007, 18:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
dabar kaip tik tyrineju kurie ten vamzdeliai eina is priekio i gala, turiu detaliu kataloga (pdf) ziuriu kokie stuceriu matmenys ir kokie vamzdeliu ilgiai. beje jei kas keitet tuos vamzdelius turiu kelis klausimus:
1. ar reikia nuiminet baka ar uztenka ji tik nuleist kiek zemiau, nes pazymeta vieta vienintele kur mano akimis sunkiau prieiti prie vamzdeliu?

Paveikslėlis

2. tie susukti i spyruokle berods stabdziu vamzdeliai ar ju pakeitimui reikia ka nors papildomai ardyt, ar pasikeis nieko papildomai neardant?

Paveikslėlis

3. gal siaip yra kokiu niuansu?

p.s. greiciausiai teks nert i sita darbeli paciam tai viska darysiu ant normalaus pakelejo, tik nelabai isivaizduoju kiek laiko sitas darbas gali uzimt, kokiam laikui uzsirezervuot pakeleja servise.

p.p.s kitas variantas citroligonine, ka as sugaisiu pats keisdamas, tai tiek pinigu kiek paprasys uz darba as geriau pas save darbe uzdirbsiu per ta laika.

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 09 2007, 18:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
pradejo trumpint "padsosas" tiksliau ankstinimo rite.

zodziu betyrinedamas kaip veikia ta rite, pajungiau ja atvirksciu poliariskumu, raudona i minusa, ir akimirksniu pradejo trumpint, net laidai pasilyde, logiskai mastant apvijas uztrumpint keiciant poliariskuma neimanoma, tai turetu buti kazkur imontuotas indukcija slopinantis diodas, na tai siandien ir ieskojau kur jis yra, metodas paprastas lituokliu lydziau plastmase ant rites ir radau ta dioda, ilydyta i rites plastmase kitoje nuo laidu puseje:

Paveikslėlis

diodo neisiminejau tik nukirpau viena jo kojyte, trumpint nustojo...
Toliau skysta plastmase uzliejau viska ka buvau nulydes del viso pikto prilitavau naujus laidus, ir ilitavau isoreje dioda indukcijai slopinti:

Paveikslėlis

surinkau viskas veikia.

beje rite ilieta gana gausiai i plastmase apie 4mm storio sieneles.
ir jei kartais nuluztu laideliai ties pacia rite, tai ne beda, isemus rite is to metalinio korpuso ir pralydzius lituokliu palei laidus iki sonuose esanciu platmaseje kontaktu dar iskrapstysit apie 2cm laido priekurio galima laisvai prisilituot, arba net prie paciu kontaktu. lituokliu apviju nepazeisit, ten viela apie 0.5mm tikrai ne pati ploniausia taip lengvai netruksta.

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 09 2007, 18:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
http://www.citdoks.de/anleitung.php?cr_id=107 čia vokiškai,bet gal kuo pagelbės.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 09 2007, 21:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
aciu uz nuoroda tik nelabai supratau ka jis ten padare su tom farom, jei teisingai supratau tai nudaze reflektorius? beje jei kas rasit tokiu samadelkinu tinklalapiu tai mestelkit nuorodas...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2007, 19:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
as tai vel xado zalio ipyliau i LHM, tai jau penkta diena XM nenuseda, ir vairas jau nebetrukcioja kai posuki darau. kazkada pries metus jau bandziau ta marmala, tai irgi panasiai buvo apie savaite XMas nenusesdavo, po to vel pradejo tupciot, o vairas tik dabar buvo pradejes trukciot. bet dabar kolkas vel viskas ok. Mano subjektyvia nuomone, Xado jei ir kenkia tai tik siurblio dylanciom dalim, ir gal laikinai ka nors uzkemsa, bet gana greit prasicirkuliuoja.

Paveikslėlis

si kart pirkau salia medzio centro Verkiu gatveje toje parduotuveje kur detales dyzeliniams varikliams, kainavo 35lt.

itariu perekupai kad uzmaskuot hidraulikos gedimus irgi gali naudot Xado, nes kelias dienas sistema dirba kaip nauja.

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2007, 20:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
jo ipyliau i LHM rezervuara ir tiek nieko as ten labai nesitikejau is jo siaip profilaktikai nepamaisys.

kitas dalykas pavaru deze, pas maniske kiek dainuoja kazkurio veleno guolis, tai turiu slapta minti paziuret kas is to gausis jei ipilt pavaru dezems skirto Xado, tik nepamenu ar yra kokia anga is virsaus, nes i ta is sono tai tik pastacius auto sonu ant kalniuko, arba su svirkstu isvirkst. Sako BMW ir MB reduktoriams uzima nuima, tik niekas nepatikslino ar ilgam :)

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2007, 23:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
nuroda kaip lenkas linzes montavo i XM:

http://xoops.citroen.triger.com.pl/modu ... php?id=277

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 21 2007, 22:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
sutariam kad Xado temos labai nevystom, kazkur maciau labai daug prirasyta apie tai kitoje temoje.

o kalbant faktais:

- supylus i LHM 1 doze, mazdaug savaite automobilio vaziuokle labai gerai
laikosi, vakare palieki iskelta, ryte randi. bet cia tik savaite po to vel pradeda tupcioti.

- mano XM atveju mazdaug pusei metu dingo:
- vairo trukciojimas kai vairas buna susuktas iki galo
- nera strigimu kai staigiai reikia pasukt vaira o jis dar pagalvoja.

Bet pries tai siulau sutvarkyt du dalykus:
- pakeist vairo kryzme
- isplaut LHM bakelio dangtyje esanti filtra (gali ir vandeniu) turi buti skaidrus

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 21 2007, 23:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
vakare buvo netiesiogine progra palygint du dalykus XM ir BMW740 (apynaujis) , xenonus ir vaziuokles minkstuma, G.Vilko gatve gana ilga kelio ruoza kazkodel jis braukesi salia antra juosta tai siek tiek atsilikdamas tai islysdamas:

- xenonai abieju auto kelio danga apsviete identiskai, ir spektrine prasme ir stiprumo, itariu tame BMW zibintai kiek zemiau sureguliuoti, nes maniskiai net kiek toliau kabino.

- ir toks netiesioginis vaziavimo per ta Ateities viaduka testas, G.Vilko gatve vaziuojant pirmoje juostoje iskart uz viaduko tokia kaip dauba ir ten labai gerai jauciasi kaip dirba automobilio vaziuokle prie 80km/h: pvz: turejau Kadeta kazkada tai toje vietoje vos ne iki lubu pasokdavau, Reno19 pakankamai minkstai bet labai vartosi priekis galas, dabartinis XM iveikia minkstai bet paskutiniu metu atsirado kazoks lingavimas priekis galas, o va BMW stebetinai sklandziai iveike ta griovi visas automobilis lygiaigreciai pritupe ir palengva issitiese, nebuvo tokio bangavimo priekis galas.

Tai dabar man kilo klausimas kaip imanoma sumazinti ta isilgini svyravima, nesakau kad jis ten banguoja 3 kartus po duobes, gaunasi kad priekiniai ratai ikrenta i duobe, viskas norma, ikrenta galiniai dar gerai, ir bet jau kai isvaziuojama is duobes priekis pasoka, o kai pasoka galas priekis sminga zemyn, po to issitiesina ir jau nesvyruoja, tai va man ir kyla klausimas kaip isvengt to knaptelejimo priekiu?

Gal prie to pacio, staigiau stabdant galas kartais pakyla, neislaikomas automobilio lygiaigretumas su danga.

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 24 2007, 19:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
supuve hidrauliniai vamzdeliai kuriuos planavau pakeist, tik dabar sulauke savo eiles citroligonineje, Julius tris dienas bure ties jais nors planuota buvo dvi, suma 450lt. situo keitimu dar truputi tikiuos sumazint netiketumu kelyje skaiciu.


Paveikslėlis Paveikslėlis

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2007, 21:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
salciai atnese nauju malonumu:
- nesivaldo nuo centrinio 3 is 5 spynos itariu dregme prisalo kazkur spynose
- valytuvai ijungus nerode jokiu gyvybes zenklu nors nebuvo prisale, pajudinus siek tiek ranka pradejo veikti (itariu uzsalo ir pakibo angliukai)
- lauke tik -7 o jau itartinai ilgai syla automobilis, jei tai pasitvirtins reiks pagalvot apie termostato keitima.

O kolkas idejau i priekines duris papildomai centrinio varikliukus (po 12lt), gamyklinius atjungiau, bandau taip sustiprint duru atrakinimo funkcija:



Paveikslėlis Paveikslėlis

beje girdejau versija: kad automobilyje salone sumazint dregme, verta per salcius atidaryt pilnai visas duris ir taip palaikyt kokia 15min, atseit saltis gerai istraukia dregme.

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2007, 22:14 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Edma rašė:
x|RAY rašė:

.......beje girdejau versija: kad automobilyje salone sumazint dregme, verta per salcius atidaryt pilnai visas duris ir taip palaikyt kokia 15min, atseit saltis gerai istraukia dregme.
Saltis dregmes neistraukia.Tiesiog suvienodeja temperatura salone ir lauke,ko pasekoje nera salygu kondensuotis dregmei ant stiklu...Va teip,va :roll:



Po kilimėliais paklokit laikraščių ir dažnai keiskit ;) sutrauks drėgmę labai greit ;)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 27 2007, 14:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
kai buvo -15 po visu tu spynu patobulinimu, ryte iseinu i lauka pulteliu pik pik
ir ka nei vienos durys neatsidare :) , 3 kart ijungiau isjungiau signalke tai dvejos jau atsidarinet pradejo, nuvaziavus i darba dvejos neuzsirakina. Zodziu supyliau i visas keturias spynas labai gausiai tokio "brems cleaner" skyscio stabdziu disku plovimui skirtas, jis turi savybe gerai isplauti ir po minutes isgaruoja nepalikdamas jokios dregmes ar riebalu. na tai kita para jokiu problemu, o dabar tai jau ir orai atsilo.

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 28 2007, 22:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
nustojo rodyt spidometras :) jau kuri laika rodykle sokinedama rode greiti,
jauciu bus supuvusi kazkuri troso dalis, manau nusimato apsilankymas "meharyje"

_________________

Simas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 9 10 11 12 13 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007