Istoriją, kurios epikrizė guli čia:
viewtopic.php?f=15&t=17521 pratęsiu lygiai nuo šios vietos:
Cituoti:
Na galiu pasidalinti galutine patirtimi, kas liečia vairo kolonėlės įvorės keitimą. Šiandien atsiemiau savo senuką iš Citroligoninės, kurioj buvo išgydytas nuo vairo trūkčiojimo sukant į abi puses. Priežastis buvo mano pasigaminta "samopalna" bronzinė įvorė. Pirmiausiai ji buvo per tiksliai suleista, antra ji pati buvo per ilga (~1,5 karto ilgesnė nei orginali) ir trečiai - jei kas sugalvosit pakartoti mano klaidą, tai bent gaminkites tą įvorę būtinai iš grafitinės bronzos. Man Citroligoninėj buvo įstatyta plastikinė nuo pūgo. Anot Juliaus jos laiko iki 2 metų, bet kadangi žmona mažai važiuoja tai manau senuko amžiui užteks.
Bendroj visumoj privalgiau daug š..o už dyka, bet yra ir pliusų visoje šitoje istorijoje Išmokau beveik užsimerkęs išimti vairo kolonkę, išsiploviau skirstytuvą bent du kartus, įsitikinau kad mano hidrosiurblys dar kočioja tikrai neblogai lyginant su Proffano perrinktu, na o finale dar daviau uždirbti ir žmonėms kurie iš to duona valgo ir gale dienos visi likom patenkinti
Dabar kaip kažkada Šapranauskas per TV sakė "man ir pačiam su juo prestižas važinėti"
P.S.
Dar syki geriausi atsiliepimai apie Citroligoninės kolektyvą
Taigi nuo gegužės pabaigos kai buvo parašytas šis viršutinis postas iki pat praėjusių metų kažkur spalio vidurio su vairu didesnių problemų neturėjau. Kaip žinia šiltu laikotarpiu retai pas ką stringa vairas ar kyla kitos hidrobėdos. Atėjus šaltesniems orams pradėjo rytais kirtinėtis vairas - na savaime suprantama visi šaratai ant srautų skirstytuvo. Eilinį sykį jį pravaliau, išploviau ir porai savaičių vairo strigimas dingo. Vėliau dar labiau atšalus grįžo su dviguba jėga, nespėjus susirasti kito veikiančio skirstytuvo atsirado dar ir kitas nemalonumas - pradėjo traškėti kažkas kolonėlėj sukant vairą
Nu ką - aš žmogus paprastas, kadangi prieš tai kolonkę tvarkė Citroligoninė, aš jiems mašiną atgal nuvariau, paaiškinau kame šaknys, dar parodžiau kad leidžia vairo reduktorius. Na žodžiu sutarėm kad tvarkys ir darys viską kad veiktų kaip priklauso. Aš tuom tarpu išmyniau kaunan gimdyt savo antros dukros

, tad laiko remontui vyrai turėjo į valias. Buvo biški abydna, kad reikės reduktorių perrinkinėt, nes prieš tai stovėjo mano orginalus, kuris neleido, bet keičiant įvorę gegužės mėnesį, vyriokai nusprendė pastatyti reduktorių kurį rado mano bagažinėj kaip atsarginį - argumentas buvo, kad jis atrodė tvarkingesnis (na aišku, aš jį buvau nuplovęs ir į škudurą įvyniojęs

). Kadangi Citroligoninė skirstytuvų perrinkimais ir tvarkymais kaip aš supratau neužsiima, tai sutariau kad tvarkys viską apart skirstytuvo, o jį man pažadėjo perrinkti ir atreguliuoti spyruokles bei numetimo slėgį
proffanas.....
vėliau bus pratesimasTaigis tęsiant toliau, citroligoninė per porą savaičių perrinko vairo reduktorių ir pakeitė kolonėlę. Man buvo pranešta kad problema su traškėjimu išspręsta ir mašiną galima pasiimti. Aš jau būdamas 2xtėvelis parlėkiau nach wilno, palikau savo pagausėjusią šeimyną ir nulėkiau pasiimti savo "mėlyniaus". Tik užkūrus lyg išgirdau trakštelėjimą iš vairo, bet pamaniau kad pasirodė. Tačiau jau kitą diena buvau vėl citroligoninėj, bo vairas traškėjo sukant dar labiau nei prieš remontą. Tuomet nusprendėm čiupinėt vietoj - bo kaip iš akių mačiau vyriokai nelabai supranta ko aš čia kabinėjuos. Nu pasukinėjom ant užgesinto motoro - traška/girgžda akivaizdžiai. Nu tada prasidėjo visokie šamanizmai ir būrimai

bandyta ir sutepti įvorę papildomai ir to ir sio - kaip traška taip traška. Tada ten vietiniam herojui Kasparui šovė mintis atleisti kolonėlę laikančius varžtus ir...traškėjimas dingo. Tadu buvo jo nuspręsta pakišti šaibą po viena kolonėlės puse ir psio - varyk laisvas

Aš laimingas parpučiau namo ir eilinį sykį naivuolis tikėjausi užversti kolonėlių remonto puslapį
Dar tą patį vakarą kolega
Sernas man bedė pirštu į mikrofišus ir parodė, kad ten orginaliai turi stovėti šaibos tarp kolonėlės ir rėmo ir jam pačiam
dr. Alvydas prigrasino jokiu būdu jų nepamiršti įsidėti. Kodėl pas mane jų nebebuvo - galima tik paspėlioti

Ir ar jų nebuvimas nebuvo ir prieš tai stovėjusios kolonėlės traškėjimo priežastis vėlgi lieka neatsakytu klausimu, kaip ir tai ar ne be reikalo man buvo pakeista visa kolonėlė
Nu bet nusispjoviau - bele viskas pagaliau veikia ir gerai

....ale ne tut to bylo

Po poros dienų žiū balažalia pas mane parkinge. Davai žiūrėt kame šaknys - o gi myža vairo stiprintuvo jėgos cilindras

tvajmat

Aš žinau, kad mano jėgos cilindras tikrai nebuvo myžasntis, o plius jame ir nauji sailentai buvo supresuoti - davai vėl nach citroligonine. Vyrai pečiais patrūkčiojo, sakė jiem pasirodė kad šitas geresnis nei maniškis todėl jį ir pastatė. Liepiau dėti atgal mano ir vsio. Nu įdėjo - po kelių dienų palendu po mašina, nu mle.. vėl ne mano jėgos cilindras. laabai jau jis blizga ir celofaninė apsauga ant jo atsiradusi

Aš vėl į citroligoninę - sakau "ne maniškį įdėjot", o jie kryžium kad maniškis. Saku "celofano ant maniškio niekad nebuvo" - o jie sako "tai mes uždėjom". Nu aš visai susibalamutinęs galvoju kad pats apsirikau

. Tada dar perklausiau ar kai keitė kolonkę, išėmė ir perdėjo iš mano buvusios įvore ir apsaugines gumas (naujos gi ten buvo - gaila kažkaip), sakė perdėjom viską tik kolonėlę kitą statėm. Nu ką lyg ir viskas baigta - belieka susitvarkyti skirstytuvą kad vairas rytais nestriginėtų ir pamiršti visą ta vairą velniop.
Kaip taręs taip ir padaręs - pasiemiau iš
proffano pagaliau perrinktą skirstytuvą, nulindau garažan ir jį pasikeičiau. Sėdu, kūriu, sapnuoju kaip vairas suksis viena ranka, o tas mle zaraza sukasi lengvai bet trūkčioja kaip iškruštas. Daryk tu jam ką nori, vis tiek trukčioja

. Nu aš tadum pasigalandau kirvius kalavijus aštrius ir nach kowno pas
proffaną aiškintis kas per ch...nia. Vo čia ir prasidėjo.....ir planas B ir C ir D gimė.
Pradžioje buvo pakeisti bent trys skirtingi skirstytuvai, tačiau efektas nulinis. Tada buvo imtasi visko iš eilės - pakeistas siurblys, skirstytuvas, reguliatorius su sfera, prapūsti visi vamzdeliai ir pagaliau išmatuoti skysčio debetai su graduota tara ir chronometru. Niekas nerodė į kažkokias anomalijas, tačiau sukant vairą jis drebėjo kaip pasiutęs, kas matėsi ir pajungus manometrą kad slėgis sukant vairą šokinėja 50 barų ribose. Kolonėlės ir reduktoriaus neįtarinėjom - nes jie kaip ir tik ką perrinkti buvo. Dar kilo mintis kad kažkas negerai su stiprintuvo jėgos cilindru - ir tą pakeitėm, o rezultato nėra. Nu tada beliko vėl lysti prie vairo kolonėlės kuri nors ir prieš kelias savaites perrinkta, kėlė šiek tiek įtarimų. Taigi kolonėlė buvo išlupta ir padėta ant stalo - štai foto:
Kažkas nutiko gumai - sugedo matyt

Hmmm.. ir įvorė iš plastiko vėl į bronza pavirto, tik biški bronza dar per sugedusia gumą ir žvyro gavo

Žvyras dar ir prispaudėją pamylėjo

O tas savo ruožtu liniutę

Kuri dar biški prie to paties ir sulinkusi

Ai nu ir dar bėgių perjungimo "bumerango" įvorės pagedo čiut čiut..

Kas kažko nesuprato paaiškinu paprastai, vyručiai citroligoninėj nesivargino ir įkišo cielą visą kitą kolonėlę iš šroto per daug nesigilindami. Toji mle dėl suėstos įvorės, palinkusios liniuotės ir purvo pradėjo klyniti, o po tvarkingo skirstytuvo pastatymo stiprintuvas visus tuos klinijimus tik dar labiau sustiprindavo. Kadangi buvo iki šiol pasitikima jų atliekamais darbais - kolonėlė kaip trukčiojimo priežastis buvo atmetama, ko pasekoje buvo pridaryta visokių bereikalingų darbų ir eksperimentų. Po to dar teko susipirkti vėl visas naujas dalis kolonėlei. Žodžiu visas šitas piktas pokštas man stojosi palei 1kLT ir beveik tris savaites be avto mano žmonai. Jei dar pridėčiau tai, kiek prieš tai palikau citroligoninėj už du kart keistą kolonėlę tai galėjau sau išdidžiai iš Veho nusipirkti naujut naujutėlaitę.
Taigi reziume galit pasidaryti kiekvienas savo. Aš savo galutinį reziume pasakysiu kai su citroligonine išsirišiu finansinius klausimus arba tiksliau pretenzijas. O kol kas dėkui kolegai
proffanui už tai kad apskritai apsiemė ieškoti "mistinio" gedimo, už tai kad nereikėjo "Plano B", už kelis savaitgalius paaukotus po mano taip jau pramintu "mėlynium" ir už tai kad po trijų savaičių paieškų manęs vis dar nepasiuntė
