Cituoti:
Papasakok apie savo Citroenines žinias, kai pirkai pirmą XM- ą. Įdomu pasiklausyt, kaip vyksta tarpinių evoliucija.
Na jei rimtai yra noras, tai galiu papasakot

Tik tai nebus trumpas rašinėlis
Žodžiu tai nutiko gudžią 2000 metų žiemą, kai pagaliau susitaupiau pinigo kad įsigyčiau kažką padoresnio nei 1.6 D VW Golf II:). Tvirtai žinojau kad noriu ksemo, į kitas nė nežiūrėjau - kodėl? Nes jis man patiko

. Apie citrinas šiek tiek žinojau, nes tėvukas jau 2 metus eksploatavo

BX 1.9 TZD 93 metų breiką kurį sėkmingai tebeekspoatuoja po šiai dienai. Pats garažę didesnę laisvo laiko dalį praleisdavau nuo 5 metų, kai amžinaatilsį senelis dar žigiuliukus garaže tvarkydavo, todėl save galiu drasiai pavadinti anglišku terminu "petrolhead"
Taigis nužingsniavau į Kauno autobažnyčią, ten tebuvo pardavime tik 3 ksemai, du dyzeliokai su pilnais kiaušais ir dvėsusia hidraulika bei pusgyviais motorais ir vienas 2.0 benzas kurį iš kart atmečiau. Apsilankymai turguje truko du mėnesius kiekvieną savaitgalį. Visą tą laiką tie patys ksemai ten ir stovėjo. Paskui pasirodė ketvirtas - dabartinis mano

. Jame nebuvo jokių pribumbasų, tik priekiniai langai elektriniai. Užtat kūrėsi gražiai, kilojosi ir net buvo minkštas. Taip pat vizualiai buvo nedamuštas ir savo chodu atvažiavęs iš belgijos. Suplojau tada 2000$ arba 8000Lt. Po golfo įspūdis buvo affigennas tiek man tiek ir mano draugams. Tuo metu dar tiek naujų mašinų pas mus nebuvo - todėl lyginamas ksemas buvo su Audi 100, Passatu, Scorpu, Volvo 940/960 ir pan. Net pusbrolis su 4 metų senumo beemve labai nelazdavojo, tik sakė kad biski netraukia lyginat su jo 320 AJ
Tiesa minkštai važiavo neilgai, po kokios savaitės sukietėjo į kuolą

Tada aš ACS'uose ir sužinojau kas tas hidroaktyvas

Pasirodo išsimovė vairo padėties daviklio fiškė. Sumokėjau kažkiek litų vyrams už diagnostiką ir tuomet mane ten pasigavo
xminde ir berods
mmeshka ir taip aš sužinojau apie Citrinos klubą ir kad aš ne vienas toks ant šio pasaulio

Vat taip ir prasidėjo mano citrogyvenimas su savo džiaugsmais ir vargais

Po to užpuolė garsioji "citrohidroparanoja" kai pastoviai

atrodo per kietas, po to susipažinau su dr. Alvydu kuris mane nuo jos dalinai pagydė išmokęs plauti aukščio korektorius bei čiut čiut padidinęs sferų žiklerius , Ačiu jam

Vėliau kokiem 2 metam buvau paguldęs savo ksemą garažan, mat darbe gavau nuliovą Xsarą, o žmona bijojo važinėti su ksemu. Tuomet išvažiuodavau su juo tik retkarčiais kai būdavau Kaune. Po Xsaros jis būdavo tikra atgaiva mano storai subinei

Tada žmona nusprendė vis dėl to važinėti ir pasiemėm ją nach wilno ir pradėjom juzinti kasdiena. Dabar jos iš jo negaliu iškrapštyti ir sutinka keisti tik į naująjį C5

Bėda ant mano galvos.
Kadangi babkių užtenka, detalės nerealiai atpigo o krapštytis man patinka, tai po truputi jau 3 metus vis gerinu savojo automobilio stovį. Tai
proffanas padeda, tai
Julius iš Citroligoninės, tai pats kažką pakrapštau - taip ir judam į priekį. Dabar jau jis toli gražu ne visiškas kibiras pribumbasų prasme, o ir technine prasme beveik ledinis

įvertinant kad jam jau pilnametystė. Niekad dar manęs nepavedė ir manau nepaves kelyje. Sukišau per tuos metus tikrai nemažai, bet dėl to neviduriuoju nes tai suderinau su malonumu krapštytis. Būčiau sukišęs trečdaliu mažiau jei tvarkyčiau tik tiek kad važiuotu, bet ne toks aš žmogus. Nelyginu aš ksemo su jokiu auto pagamintu po 2000m. nes tai nepalyginami dalykai ir taškas.
Vat trumpai tokia štai mano citroistorija. Fuu.. nu ir prirašiau - vat ką reiškia visą dieną su vaiku namie sėdėti
