WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 22:58

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 163 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 11 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 09 2007, 20:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
ka tik pasitikslinau atramines po ~1500lt I karta :(
o siurblio kaina tai is viso smagi ~13.000

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 09 2007, 21:26 
Paulius rašė:
ka tik pasitikslinau atramines po ~1500lt I karta :(
o siurblio kaina tai is viso smagi ~13.000


Nu nesuprantu niekaip iš kokių mėnulio uolienų jie tas detales gamina? :twisted:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 09 2007, 21:44 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tame ir bėda, kad jų jau nebegamina matyt, nes automobilis jau 7 metai nuo konvejerio nuimtas, o ir jo tiražas buvo juokingas. Todėl tos detalės ir yra tokios keistos vertės. Nepirkite XMu, geriau CXai - ju bent detalės gerokai pigesnės :D, nors ir gauti jas sunku. O geriau DSą - te ir nebrangu ir yra dar vis :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 09 2007, 22:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2005, 10:13
Pranešimai: 405
Miestas: Noriūnai
proffanas rašė:
Hm...
O jei taip nedidelę partiją atraminių gumų pagaminus-duodančių po ~400lt už naują daiktą su garantija atsirastų? Turbūt nelabai... :roll:


Jei pas ką nors ta guma pasibaigtų, kad ir pas mane (tfu tfu tfu), tai duotų žmonės tuos 400, manau. Bet pirkt šiaip, tai nemanau, kad kas iš anksto pirktų :roll:

_________________
<< XM 2.1TD, 1994
Hyundai Santa Fe 2.0CRDi, 2001


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 09 2007, 23:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na, jei gaminti tik kelis vnt, tai savikaina ženkliai išaugs... O gaminti bent 20- ką, aš ant jų likusį gyvenimą miegoti turėsiu? Nebėra tiek XMų, kad tiek realizuoti pavyktų... :( Teks tenkintis senienom. Nors kai pagalvoji, kad plyšę atramos ir kapotą sulankstys, ir vamzdelius suplėšys... :roll: Velniaižin, ką su jom daryt.Gal kada ir pasigaminsiu, nes viena jau artėja prie skardos...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 10 2007, 08:05 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Va dėl tų pačių priežasčių jos pas << ir kainuoja ne 400 Lt, o 500 Eu, ten juk Europa, pinigas kitas ir gamykla, o ne garažėlis :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 10 2007, 09:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ne garažėlis gamintų, bet jei užsakyti tik 1vnt, tai turbūt ir kainuotų vos ne pusę "europinės" kainos... :?
Dar rudenį domėjausi gamybos galimybe, tai, kadangi neturėjau pavyzdžio ko noriu, iš nupasakojimo detalė buvo įkainota "nuo 300 iki 500lt, priklausomai nuo kiekio". Šnekėjau apie 10-20vnt partiją... :)
O Lietuvoje pagaminti galima bet kokią mechaninę detalę, bet tą daryti apsimoka tik jei detalė visiškas deficitas arba jos kaina nerealiai dirbtinai (kaip šiuo gumų atveju pas VEHO) užkelta, nes vieneto gamybos kaina dažnai viršija parduotuvių prašomą originalios detalės kainą su visais prekybiniais antkainiais... O gaminant 20vnt būna jau dvigubai pigiau, nei 1vnt.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 10 2007, 09:54 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai va taip ir yra kolega. Jei apsiimsi vardan << tautos pagaminti partiją, teks investuoti ~8000 Lt (20vntx400Lt). Kadangi tai ilgalaikė investicija ir labai nerentabili (absurdiškas lėšų išaldymas), tai už savikainą jų << nelaimeliam nesinorės pardavinėti, vistiek kokį 100 Lt reikia užsimesti bent jau už gražią iniciatyvą, o jei įvertinti savo finansinę riziką ir sugaištą laiką tai gal ir visus 200 ar net 300 Lt. Detalės kaina išaugs iki 600-700 Lt ir tūlas tautietis jau nebepirks :(. O užsakymo principas - pakelkite rankas kam reikia - šiuo atveju tikrai negalios.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 10 2007, 10:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei užsakinėti "tautos gerovei", tai principas būtų "pusę pinigų į priekį", nes tokių pinigų iš savo kišenės tikrai nešaldysiu... Bet, kai pagalvoji, jog ir už seną atraminę gumą prašo iki 200lt o ir normaliame stovyje jų beveik nebūna, gal kolegoms, besiruošiantiems dar ilgai zulinti savo XMus , visai apsimokėtų tas gumas naujas įsigyti už 300-400lt/vnt, jei esamos jau "prie smerties"? :roll: Apie tiesioginį komercinį mano interesą kalba neina; aš tenoriu susidėti sau naujas gumas bemaž už senų kainą, ir tiek :) Tam reikia gaminti bent 10vnt, dar geriau-20vnt, o tiek man gyvenime tikrai nereikės :)
Na, guldau projektėlį į "ilgą stalčių"; gal kada ir ištrauksiu... :roll: Nes dar yra galimybė dalį partijos pasiūlyti citrodaktarams-pas juos potencialių pirkėjų daug daugiau, nei forume. Tik kad pas juos ta detalė gali pabrangti dvigubai :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 10 2007, 13:56 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
o kam gamint metalines detales kai plysta tik guma, cia tikslingiau kalbet ne apie gamyba, o apie kokybiska gumines dalies restauracija, ir tai manau turetu kainuot tikrai gana juokingus pinigus. tereiketu pasigamint vulkanizavimo forma, stebiuos kad kokie cirtrodaktarai dar neivalde panasaus metodo. Pasedejus ties siuo klausimu kelias valandas galima butu visa techprocesa suplanuot. negi sunku isvalyt sena guma ir uzliet nauja?

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Forma liejimui is bedos net is gipso galima pasidaryt vienkartine, o ikaitinta guma supilt tai ir is bent kokio indo galima.

O jei jau visiskai eko variantas, tai islupi ta atrama ivirini kelis konkrecius metalo gabalus kad viskas standu butu ir bus isvis amzina, gal vos vos kieciau, nes daugumoje auto isvis nera tokio dalyko kaip atramine guma virs amortiko, ten dazniausiai tik atraminis guolis ir daugiau nieko. O pas XMa tepalinis amortikas, dujine sfera, ir dar ta guma.

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 10 2007, 15:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gal ir galima panaudoti senas parūdijusias met.dalis, bet garantijos tai jau turbūt niekas neduos, kad metalas su guma normaliai sukibs... :roll: Nerizikuočiau nei vulkanizuoti/lieti tokios gumos namų sąlygomis, nei daryti suvirintą atramą be gumos: kiek turėjau auto, visuose atramos yra gumos-metalo buterbrodas, kuriame stovi ir atraminis guolis. Vadinasi, taip reikia.
Nors, prisirinkus senų atramų, gal ir galima jas atšveitus vulkanizuoti kur nors visai papigiaj? :roll: Reiktų pasitarti-paskaičiuoti kada susėdus.
Beje, atraminių gumų susidėvėjimas gali būti ir viena iš šiokio tokio mašinos kietumo priežasčių: tas garsusis priekinis klirensas 14,4mm buvo projektuotas naujam automobiliui, kad amortizavimas būtų optimalus, o susėdus gumai, amortiko kelias mūsų mašinose dabar pailgėjęs 1-2cm. T.y. amortikas veikia nebe taip efektyviai, kaip galėtų. O sužeminus klirensą, kad optimizuoti amortiko darbą, pradės kentėti kitos pakabos detalės, įskaitant granatas :? Visgi, atramos gaunasi svarbi pakabos-komforto detalė, ir visai verta jas susitvarkyti.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 10 2007, 15:35 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Satistinis pastebėjimas - neteko girdėti, kad ta detalė būtų suplyšusi BXams ar senesniems auto, daug rečiau su tuom susiduria behidroaktyvių XMų bei Xantijų turėtojai. Tai hidroaktyvių XMų bėda kuri jau reiškiasi ir Xantijoms. Metai, kilometražas ir Lietuvos keliai savo daro.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 10 2007, 17:44 
Jei turet minty, kaip baisiai straksi hidraktyvinis XM-as per duobes HA isijugus - lyg visai amortizacijos nebutu, tai visai logiska, sakyciau. Tokios apkrovos gumas ir dabaigia...

O, daryt, ar restauruot... Ideja idomi... Hmm... :roll:
Bet, kai prisimenu kooperatyvu gamintas gumines detales - kazkaip baisoka but su tokia daryta vazinetis. :?
Gumos prilydymas prie metalo ner toks paprastas dalykas - va, kiek yr sailentbloku pigiu, katrie ne pusmecio neislaiko.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 10 2007, 23:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
x|RAY rašė:
imi nesuplysusia atrama ir issimatuoji, kame cia problema? gali net idomumo delei paimt ir perpjaut atrama per asine linija kokiu disku, tada bus visiskai aiski visa forma :)


Gal turi nesuėstą atramą? :roll: Suėstos/ištampytos skerspjūvis-ne visai tai, ko reikia...
Milimetro ar dviejų paklaida bendrame aukštyje ne ką tekeis, bet nesinori supjauti didesnio grybo dar matavimų stadijoje... Šiandien, deja, net ir naudotos atramos rankose dar nesu laikęs. Kitą savaitę bandysiu šnekėt su Alvydu-pas jį to gėrio turėtų voliotis ištisi kalnai... :roll: Simai, jei reikalą išjudinsiu-kooperuosies?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 00:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
mano nuomone, atrama "istampyta" ar ne, be apkrovos viskas turetu stoveti savo vietose. Bet tai reiktu patikrint. O del kooperavimosi, labiau suinteresuoti turetu buti citroligonines atsovai, as tai cia tik pro sali praskrendu :) o jie su tuo dirba kasdien.

_________________

Simas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 163 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 11 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007