WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 08:18

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 163 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 11 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 03 2008, 11:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
foto rašė:
Visiskai atsijungiu nuo sito reikalo.


Na, gal ir gerai.
Nuotraukose buvo prašoma parodyti naujos gumos konstrukciją, o ne patvarumą. Patvarumą reiktų bandyti po presu; dar ir atsparumą sukimui bei lankstymui. Nes dabar ta "5m garantija" gaunasi labai jau iš lempos; remiantis vien prielaida, jog guma nuo metalo neatšoks. O neretai guma paprasčiausiai plyšta, nė neatšokusi nuo metalo.

O to, kaip "rūdys daro savo" nuotraukų, tai pakankama ir šioje temoje, ir aplamai forume. Šitą jau visi seniai žino, ir nevertėjo darsyk fotkinti :D . Nebent norint parodyti, jog rūdys ant ruošinio ne iki galo nuvalomos. O jei fotkėje tik kažkos tarpinis produktas, tada išvis nebesuprantu, ką tos fotkės mums turėtų parodyti :roll: .


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2008, 11:56 
proffanas rašė:
Atramas restauruoti bandęs kitas kolektyvas atsiuntė savo nuotraukėlę.
Taip, beje, netiks: nepalikti judančioms dalims (o atrama, sukiojant vairą, vartosi stipriai) būtini tarpai, užlieta ištisai, todėl guma ilgai nelaikys.


atrama visiskai laisvai vartosi. tik gal truputi guma per minksta..
metalas apdirbtas smeliasrove tad metalas visiskai svarus ir susiurkstintas tad limpa prie jo mirtinai.

sia savaite pameginsiu ja uzpilti poleretanu. ir kolegai ismegint ipirsiu nes pas ji viena atrama jau prie mirties.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 04 2008, 19:10 
deje. eksperimentas su poliretanu nepavyko.
greiciausiai del komponentu nesisimaisymo poliretanas neikigalo polimerizavosi.... meginsim dar ka isbandyt..... :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 24 2008, 21:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
deimantukas rašė:
pagrindinis herojus pasako tokius žodžius,:"aš bent jau pabandžiau".


Įvyko. Metus sugaišau, bet savo pasiekiau. Kijevo specai roolez. :)
Nors oficiali garantija tik pusmečiui, viskas taip atlikta, kad ramu bus dešimtmetį.
Vien įlietas serijinis numeris pagal Citroen katalogą ko vertas :D . Atramą nudažius, nuo naujos atskirti bus neįmanoma; atkartotos visos smulkmenos, įskaitant gumos kietumą.

Paveikslėlis
Paveikslėlis
PaveikslėlisPaveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2008, 15:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 17 2004, 16:28
Pranešimai: 6
Miestas: Kaunas
Ledlauzis pajudejo... Kaip eiliniam xm'o vairuotojui pasiekti sita svajone? :roll:

_________________
Kaunas
C4 Grand Picasso 2.0 HDI 2007 m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2008, 16:48 
Proffanai, turiu klausimą (gal buvo sakyta ir praleidau): ar tos Kijevo atraminės turi apsaugas nuo sferos išlindimo per kapotą?
Ir ar norint užsakyti būtina turėti plyšusias? Nes kažkaip nesinori laukti, pakol suplyš... :lol:
Kaip suprantu, pats su jomis dabar ir važinėji? Kaip įspūdžiai?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2008, 16:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jos pagamintos pagal originalo technologiją, ir jokių apsaugų neturi. Bet kokios apsaugos silpnintų pačią konstrukciją.

Turėti seną gerai tuom, kad jei nebus ką restauruoti, tai nebus ir restauruojama :D . Nei aš, nei juolab pats restauruotojas nesame tomis senomis atramomis užsivertę.

Važiavimas... Sunku nupasakoti, kol nepakeista :) . Esmi kol kas vienakojis invalidas, nepajėgus tupinėti aplink mašiną, todėl ir nepakeista. Tik ant metalinio "pado" uždėjau apsaugą nuo akmenukų (kitaip sakant-antikorozinę), nes po restauravimo atramos ateina tik gruntuotos. Ir artimiausią dešimtmetį žadu važinėti spakajnas dėl kapoto :) . O ir po to atramą dar bus galima parduoti kaip "seną bet gerą"; tą patį neužilgo žadu padaryti ir su dabar mano mašinose stovinčiomis "senomis, bet geromis". Kam nors gal prireiks :roll: .


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2008, 23:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
kiek litu viena atrama? Tik su HA ir ir be HA galima restauruoti?

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 02 2008, 08:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gumos profilis tas pats-su HA ar be jo; pirmos ar antros kartos; kairės ar dešinės pusės... Todėl restauruojant jokio skirtumo.
Orientacinė kaina ~500lt/vnt. (Nauja VEHO kainuoja 1489/1499lt.)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 02 2008, 08:43 
Karolisxm rašė:
Zeusai, manau, kad kuro per pus maziau naudos ir vairuoti paciam nebereikes

:-k :-k :-k
Gal tada reik pasikeist... :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 02 2008, 09:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kas tą restauruotą atramą matė, tam net nejuokinga... Įskaitant dr.Alvydą. :roll:
O pakeitimo efektas bus panašus, kaip ir pakeitus galinio tilto pagalves: priekinė pakaba nustos "rankioti" smulkias aštrias duobeles, po kurių senos ištampytos bei sutrūkę atramų gumos dar kelissyk "suvibruodavo", sulėtintai slopindamos smūgį. Naujos slopins išsyk. Ir bus ramu šokinėjant per žvyrkelių "tramplinus", kad amortikas neiššaus per kapotą.
O jokio kito pastebimo pokyčio nebus.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 02 2008, 10:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
proffanas rašė:
O jokio kito pastebimo pokyčio nebus.


Kaip tai nebus ? o "видуха" ?
Uzteks apspardyto Xm'o kapota atidaryti ir visiems zandikauliai nukris.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 02 2008, 13:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na, teoriškai turėtų vos-vos sunkiau suktis vairas, max 20g/100km sumažėti sąnaudos ir ~0,5cm padidėti priekio aukštis. Bet tai jau bemaž neapčiuopiamos smulkmenos, nevertos dėmesio. Freshlookas-taip; yra. Nepalyginti su aprūdijusiomis, apsipešiojusia guma atramomis. Bet geriausiai jis pastebimas, žiūrint iš po sparno į gumos apačią :D . Irgi smulkmena; bet maloni.

Kolegos, jei kas turėsite noro ir lėšų poros mėnesių bėgyje pasikeisti tas atramas-rašykite AP. Šis mano pasiūlymas, kaip ir visi kiti, nekabos amžinai. Mano intereso čia bemaž nėra, ir nesiruošiu apsirūpinti tomis atramomis "rezervui", nes man jos nereikalingos. Sau aš apsirūpinau.

Galima laukti, tikintis, kad lietuvaičiai įstengs pagaminti kažką panašaus ir pigiau, bet turint omenyje, kad atsiliekama nuo ukrainiečių penkeriais metais, apie analogišką kokybę net kalbos dar ilgai nebus.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2008, 12:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 17 2004, 16:28
Pranešimai: 6
Miestas: Kaunas
Jei kas norit daugiau info apie tas gumas, apsilankykit :arrow:

http://citroen-club.kiev.ua/forum/viewt ... 0%BA%D0%B8

Jei kam bus pekeliui Kijevas, galėsit prasukt ir pigiau atsinaujint xm+

_________________
Kaunas
C4 Grand Picasso 2.0 HDI 2007 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 04 2008, 18:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Prikeliant seną temą...
Šiandien atidariau kapotą ir nebeuždariau - išplyšo atraminė ir sfera atsirėmė į skardą išilgai priek. stiklui.
Kiek kainuotų pigiausias remontas? Man dar reiktų su šia mašina kokį 1000km susukti ir galės eiti velniop.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 163 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 11 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007