WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Atraminių "gumų" restauravimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=10475
Puslapis 111

Autorius:  Paulius [ Kov 09 2007, 20:40 ]
Pranešimo tema:  Atraminių "gumų" restauravimas

ka tik pasitikslinau atramines po ~1500lt I karta :(
o siurblio kaina tai is viso smagi ~13.000

Autorius:  Socrat [ Kov 09 2007, 21:26 ]
Pranešimo tema: 

Paulius rašė:
ka tik pasitikslinau atramines po ~1500lt I karta :(
o siurblio kaina tai is viso smagi ~13.000


Nu nesuprantu niekaip iš kokių mėnulio uolienų jie tas detales gamina? :twisted:

Autorius:  xminde [ Kov 09 2007, 21:44 ]
Pranešimo tema: 

Tame ir bėda, kad jų jau nebegamina matyt, nes automobilis jau 7 metai nuo konvejerio nuimtas, o ir jo tiražas buvo juokingas. Todėl tos detalės ir yra tokios keistos vertės. Nepirkite XMu, geriau CXai - ju bent detalės gerokai pigesnės :D, nors ir gauti jas sunku. O geriau DSą - te ir nebrangu ir yra dar vis :D.

Autorius:  velinas [ Kov 09 2007, 22:57 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Hm...
O jei taip nedidelę partiją atraminių gumų pagaminus-duodančių po ~400lt už naują daiktą su garantija atsirastų? Turbūt nelabai... :roll:


Jei pas ką nors ta guma pasibaigtų, kad ir pas mane (tfu tfu tfu), tai duotų žmonės tuos 400, manau. Bet pirkt šiaip, tai nemanau, kad kas iš anksto pirktų :roll:

Autorius:  proffanas [ Kov 09 2007, 23:40 ]
Pranešimo tema: 

Na, jei gaminti tik kelis vnt, tai savikaina ženkliai išaugs... O gaminti bent 20- ką, aš ant jų likusį gyvenimą miegoti turėsiu? Nebėra tiek XMų, kad tiek realizuoti pavyktų... :( Teks tenkintis senienom. Nors kai pagalvoji, kad plyšę atramos ir kapotą sulankstys, ir vamzdelius suplėšys... :roll: Velniaižin, ką su jom daryt.Gal kada ir pasigaminsiu, nes viena jau artėja prie skardos...

Autorius:  xminde [ Kov 10 2007, 08:05 ]
Pranešimo tema: 

Va dėl tų pačių priežasčių jos pas << ir kainuoja ne 400 Lt, o 500 Eu, ten juk Europa, pinigas kitas ir gamykla, o ne garažėlis :).

Autorius:  proffanas [ Kov 10 2007, 09:43 ]
Pranešimo tema: 

Ne garažėlis gamintų, bet jei užsakyti tik 1vnt, tai turbūt ir kainuotų vos ne pusę "europinės" kainos... :?
Dar rudenį domėjausi gamybos galimybe, tai, kadangi neturėjau pavyzdžio ko noriu, iš nupasakojimo detalė buvo įkainota "nuo 300 iki 500lt, priklausomai nuo kiekio". Šnekėjau apie 10-20vnt partiją... :)
O Lietuvoje pagaminti galima bet kokią mechaninę detalę, bet tą daryti apsimoka tik jei detalė visiškas deficitas arba jos kaina nerealiai dirbtinai (kaip šiuo gumų atveju pas VEHO) užkelta, nes vieneto gamybos kaina dažnai viršija parduotuvių prašomą originalios detalės kainą su visais prekybiniais antkainiais... O gaminant 20vnt būna jau dvigubai pigiau, nei 1vnt.

Autorius:  xminde [ Kov 10 2007, 09:54 ]
Pranešimo tema: 

Tai va taip ir yra kolega. Jei apsiimsi vardan << tautos pagaminti partiją, teks investuoti ~8000 Lt (20vntx400Lt). Kadangi tai ilgalaikė investicija ir labai nerentabili (absurdiškas lėšų išaldymas), tai už savikainą jų << nelaimeliam nesinorės pardavinėti, vistiek kokį 100 Lt reikia užsimesti bent jau už gražią iniciatyvą, o jei įvertinti savo finansinę riziką ir sugaištą laiką tai gal ir visus 200 ar net 300 Lt. Detalės kaina išaugs iki 600-700 Lt ir tūlas tautietis jau nebepirks :(. O užsakymo principas - pakelkite rankas kam reikia - šiuo atveju tikrai negalios.

Autorius:  proffanas [ Kov 10 2007, 10:05 ]
Pranešimo tema: 

Jei užsakinėti "tautos gerovei", tai principas būtų "pusę pinigų į priekį", nes tokių pinigų iš savo kišenės tikrai nešaldysiu... Bet, kai pagalvoji, jog ir už seną atraminę gumą prašo iki 200lt o ir normaliame stovyje jų beveik nebūna, gal kolegoms, besiruošiantiems dar ilgai zulinti savo XMus , visai apsimokėtų tas gumas naujas įsigyti už 300-400lt/vnt, jei esamos jau "prie smerties"? :roll: Apie tiesioginį komercinį mano interesą kalba neina; aš tenoriu susidėti sau naujas gumas bemaž už senų kainą, ir tiek :) Tam reikia gaminti bent 10vnt, dar geriau-20vnt, o tiek man gyvenime tikrai nereikės :)
Na, guldau projektėlį į "ilgą stalčių"; gal kada ir ištrauksiu... :roll: Nes dar yra galimybė dalį partijos pasiūlyti citrodaktarams-pas juos potencialių pirkėjų daug daugiau, nei forume. Tik kad pas juos ta detalė gali pabrangti dvigubai :)

Autorius:  x|RAY [ Kov 10 2007, 13:56 ]
Pranešimo tema: 

o kam gamint metalines detales kai plysta tik guma, cia tikslingiau kalbet ne apie gamyba, o apie kokybiska gumines dalies restauracija, ir tai manau turetu kainuot tikrai gana juokingus pinigus. tereiketu pasigamint vulkanizavimo forma, stebiuos kad kokie cirtrodaktarai dar neivalde panasaus metodo. Pasedejus ties siuo klausimu kelias valandas galima butu visa techprocesa suplanuot. negi sunku isvalyt sena guma ir uzliet nauja?

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Forma liejimui is bedos net is gipso galima pasidaryt vienkartine, o ikaitinta guma supilt tai ir is bent kokio indo galima.

O jei jau visiskai eko variantas, tai islupi ta atrama ivirini kelis konkrecius metalo gabalus kad viskas standu butu ir bus isvis amzina, gal vos vos kieciau, nes daugumoje auto isvis nera tokio dalyko kaip atramine guma virs amortiko, ten dazniausiai tik atraminis guolis ir daugiau nieko. O pas XMa tepalinis amortikas, dujine sfera, ir dar ta guma.

Autorius:  proffanas [ Kov 10 2007, 15:31 ]
Pranešimo tema: 

Gal ir galima panaudoti senas parūdijusias met.dalis, bet garantijos tai jau turbūt niekas neduos, kad metalas su guma normaliai sukibs... :roll: Nerizikuočiau nei vulkanizuoti/lieti tokios gumos namų sąlygomis, nei daryti suvirintą atramą be gumos: kiek turėjau auto, visuose atramos yra gumos-metalo buterbrodas, kuriame stovi ir atraminis guolis. Vadinasi, taip reikia.
Nors, prisirinkus senų atramų, gal ir galima jas atšveitus vulkanizuoti kur nors visai papigiaj? :roll: Reiktų pasitarti-paskaičiuoti kada susėdus.
Beje, atraminių gumų susidėvėjimas gali būti ir viena iš šiokio tokio mašinos kietumo priežasčių: tas garsusis priekinis klirensas 14,4mm buvo projektuotas naujam automobiliui, kad amortizavimas būtų optimalus, o susėdus gumai, amortiko kelias mūsų mašinose dabar pailgėjęs 1-2cm. T.y. amortikas veikia nebe taip efektyviai, kaip galėtų. O sužeminus klirensą, kad optimizuoti amortiko darbą, pradės kentėti kitos pakabos detalės, įskaitant granatas :? Visgi, atramos gaunasi svarbi pakabos-komforto detalė, ir visai verta jas susitvarkyti.

Autorius:  xminde [ Kov 10 2007, 15:35 ]
Pranešimo tema: 

Satistinis pastebėjimas - neteko girdėti, kad ta detalė būtų suplyšusi BXams ar senesniems auto, daug rečiau su tuom susiduria behidroaktyvių XMų bei Xantijų turėtojai. Tai hidroaktyvių XMų bėda kuri jau reiškiasi ir Xantijoms. Metai, kilometražas ir Lietuvos keliai savo daro.

Autorius:  old cat [ Kov 10 2007, 17:44 ]
Pranešimo tema: 

Jei turet minty, kaip baisiai straksi hidraktyvinis XM-as per duobes HA isijugus - lyg visai amortizacijos nebutu, tai visai logiska, sakyciau. Tokios apkrovos gumas ir dabaigia...

O, daryt, ar restauruot... Ideja idomi... Hmm... :roll:
Bet, kai prisimenu kooperatyvu gamintas gumines detales - kazkaip baisoka but su tokia daryta vazinetis. :?
Gumos prilydymas prie metalo ner toks paprastas dalykas - va, kiek yr sailentbloku pigiu, katrie ne pusmecio neislaiko.

Autorius:  proffanas [ Kov 10 2007, 23:11 ]
Pranešimo tema: 

x|RAY rašė:
imi nesuplysusia atrama ir issimatuoji, kame cia problema? gali net idomumo delei paimt ir perpjaut atrama per asine linija kokiu disku, tada bus visiskai aiski visa forma :)


Gal turi nesuėstą atramą? :roll: Suėstos/ištampytos skerspjūvis-ne visai tai, ko reikia...
Milimetro ar dviejų paklaida bendrame aukštyje ne ką tekeis, bet nesinori supjauti didesnio grybo dar matavimų stadijoje... Šiandien, deja, net ir naudotos atramos rankose dar nesu laikęs. Kitą savaitę bandysiu šnekėt su Alvydu-pas jį to gėrio turėtų voliotis ištisi kalnai... :roll: Simai, jei reikalą išjudinsiu-kooperuosies?

Autorius:  x|RAY [ Kov 11 2007, 00:26 ]
Pranešimo tema: 

mano nuomone, atrama "istampyta" ar ne, be apkrovos viskas turetu stoveti savo vietose. Bet tai reiktu patikrint. O del kooperavimosi, labiau suinteresuoti turetu buti citroligonines atsovai, as tai cia tik pro sali praskrendu :) o jie su tuo dirba kasdien.

Puslapis 111 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/