WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Atraminių "gumų" restauravimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=10475 |
Puslapis 1 iš 11 |
Autorius: | Paulius [ Kov 09 2007, 20:40 ] |
Pranešimo tema: | Atraminių "gumų" restauravimas |
ka tik pasitikslinau atramines po ~1500lt I karta ![]() o siurblio kaina tai is viso smagi ~13.000 |
Autorius: | Socrat [ Kov 09 2007, 21:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Paulius rašė: ka tik pasitikslinau atramines po ~1500lt I karta
![]() o siurblio kaina tai is viso smagi ~13.000 Nu nesuprantu niekaip iš kokių mėnulio uolienų jie tas detales gamina? ![]() |
Autorius: | xminde [ Kov 09 2007, 21:44 ] |
Pranešimo tema: | |
Tame ir bėda, kad jų jau nebegamina matyt, nes automobilis jau 7 metai nuo konvejerio nuimtas, o ir jo tiražas buvo juokingas. Todėl tos detalės ir yra tokios keistos vertės. Nepirkite XMu, geriau CXai - ju bent detalės gerokai pigesnės ![]() ![]() |
Autorius: | velinas [ Kov 09 2007, 22:57 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: Hm...
O jei taip nedidelę partiją atraminių gumų pagaminus-duodančių po ~400lt už naują daiktą su garantija atsirastų? Turbūt nelabai... ![]() Jei pas ką nors ta guma pasibaigtų, kad ir pas mane (tfu tfu tfu), tai duotų žmonės tuos 400, manau. Bet pirkt šiaip, tai nemanau, kad kas iš anksto pirktų ![]() |
Autorius: | proffanas [ Kov 09 2007, 23:40 ] |
Pranešimo tema: | |
Na, jei gaminti tik kelis vnt, tai savikaina ženkliai išaugs... O gaminti bent 20- ką, aš ant jų likusį gyvenimą miegoti turėsiu? Nebėra tiek XMų, kad tiek realizuoti pavyktų... ![]() ![]() |
Autorius: | xminde [ Kov 10 2007, 08:05 ] |
Pranešimo tema: | |
Va dėl tų pačių priežasčių jos pas ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Kov 10 2007, 09:43 ] |
Pranešimo tema: | |
Ne garažėlis gamintų, bet jei užsakyti tik 1vnt, tai turbūt ir kainuotų vos ne pusę "europinės" kainos... ![]() Dar rudenį domėjausi gamybos galimybe, tai, kadangi neturėjau pavyzdžio ko noriu, iš nupasakojimo detalė buvo įkainota "nuo 300 iki 500lt, priklausomai nuo kiekio". Šnekėjau apie 10-20vnt partiją... ![]() O Lietuvoje pagaminti galima bet kokią mechaninę detalę, bet tą daryti apsimoka tik jei detalė visiškas deficitas arba jos kaina nerealiai dirbtinai (kaip šiuo gumų atveju pas VEHO) užkelta, nes vieneto gamybos kaina dažnai viršija parduotuvių prašomą originalios detalės kainą su visais prekybiniais antkainiais... O gaminant 20vnt būna jau dvigubai pigiau, nei 1vnt. |
Autorius: | xminde [ Kov 10 2007, 09:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai va taip ir yra kolega. Jei apsiimsi vardan ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Kov 10 2007, 10:05 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei užsakinėti "tautos gerovei", tai principas būtų "pusę pinigų į priekį", nes tokių pinigų iš savo kišenės tikrai nešaldysiu... Bet, kai pagalvoji, jog ir už seną atraminę gumą prašo iki 200lt o ir normaliame stovyje jų beveik nebūna, gal kolegoms, besiruošiantiems dar ilgai zulinti savo XMus , visai apsimokėtų tas gumas naujas įsigyti už 300-400lt/vnt, jei esamos jau "prie smerties"? ![]() ![]() ![]() Na, guldau projektėlį į "ilgą stalčių"; gal kada ir ištrauksiu... ![]() ![]() |
Autorius: | x|RAY [ Kov 10 2007, 13:56 ] |
Pranešimo tema: | |
o kam gamint metalines detales kai plysta tik guma, cia tikslingiau kalbet ne apie gamyba, o apie kokybiska gumines dalies restauracija, ir tai manau turetu kainuot tikrai gana juokingus pinigus. tereiketu pasigamint vulkanizavimo forma, stebiuos kad kokie cirtrodaktarai dar neivalde panasaus metodo. Pasedejus ties siuo klausimu kelias valandas galima butu visa techprocesa suplanuot. negi sunku isvalyt sena guma ir uzliet nauja? ![]() ![]() Forma liejimui is bedos net is gipso galima pasidaryt vienkartine, o ikaitinta guma supilt tai ir is bent kokio indo galima. O jei jau visiskai eko variantas, tai islupi ta atrama ivirini kelis konkrecius metalo gabalus kad viskas standu butu ir bus isvis amzina, gal vos vos kieciau, nes daugumoje auto isvis nera tokio dalyko kaip atramine guma virs amortiko, ten dazniausiai tik atraminis guolis ir daugiau nieko. O pas XMa tepalinis amortikas, dujine sfera, ir dar ta guma. |
Autorius: | proffanas [ Kov 10 2007, 15:31 ] |
Pranešimo tema: | |
Gal ir galima panaudoti senas parūdijusias met.dalis, bet garantijos tai jau turbūt niekas neduos, kad metalas su guma normaliai sukibs... ![]() Nors, prisirinkus senų atramų, gal ir galima jas atšveitus vulkanizuoti kur nors visai papigiaj? ![]() Beje, atraminių gumų susidėvėjimas gali būti ir viena iš šiokio tokio mašinos kietumo priežasčių: tas garsusis priekinis klirensas 14,4mm buvo projektuotas naujam automobiliui, kad amortizavimas būtų optimalus, o susėdus gumai, amortiko kelias mūsų mašinose dabar pailgėjęs 1-2cm. T.y. amortikas veikia nebe taip efektyviai, kaip galėtų. O sužeminus klirensą, kad optimizuoti amortiko darbą, pradės kentėti kitos pakabos detalės, įskaitant granatas ![]() |
Autorius: | xminde [ Kov 10 2007, 15:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Satistinis pastebėjimas - neteko girdėti, kad ta detalė būtų suplyšusi BXams ar senesniems auto, daug rečiau su tuom susiduria behidroaktyvių XMų bei Xantijų turėtojai. Tai hidroaktyvių XMų bėda kuri jau reiškiasi ir Xantijoms. Metai, kilometražas ir Lietuvos keliai savo daro. |
Autorius: | old cat [ Kov 10 2007, 17:44 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei turet minty, kaip baisiai straksi hidraktyvinis XM-as per duobes HA isijugus - lyg visai amortizacijos nebutu, tai visai logiska, sakyciau. Tokios apkrovos gumas ir dabaigia... O, daryt, ar restauruot... Ideja idomi... Hmm... ![]() Bet, kai prisimenu kooperatyvu gamintas gumines detales - kazkaip baisoka but su tokia daryta vazinetis. ![]() Gumos prilydymas prie metalo ner toks paprastas dalykas - va, kiek yr sailentbloku pigiu, katrie ne pusmecio neislaiko. |
Autorius: | proffanas [ Kov 10 2007, 23:11 ] |
Pranešimo tema: | |
x|RAY rašė: imi nesuplysusia atrama ir issimatuoji, kame cia problema? gali net idomumo delei paimt ir perpjaut atrama per asine linija kokiu disku, tada bus visiskai aiski visa forma
![]() Gal turi nesuėstą atramą? ![]() Milimetro ar dviejų paklaida bendrame aukštyje ne ką tekeis, bet nesinori supjauti didesnio grybo dar matavimų stadijoje... Šiandien, deja, net ir naudotos atramos rankose dar nesu laikęs. Kitą savaitę bandysiu šnekėt su Alvydu-pas jį to gėrio turėtų voliotis ištisi kalnai... ![]() |
Autorius: | x|RAY [ Kov 11 2007, 00:26 ] |
Pranešimo tema: | |
mano nuomone, atrama "istampyta" ar ne, be apkrovos viskas turetu stoveti savo vietose. Bet tai reiktu patikrint. O del kooperavimosi, labiau suinteresuoti turetu buti citroligonines atsovai, as tai cia tik pro sali praskrendu ![]() |
Puslapis 1 iš 11 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |