WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
2.0 pavarų dėžė http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=10554 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Giedrius [ Kov 16 2007, 22:31 ] |
Pranešimo tema: | 2.0 pavarų dėžė |
sveiki visi, yra tokia lyg ir problema. mano xm 2.0 mano manymu kazkaip keistai veikia greiciu deze ty: vaziuojant 60km/h reik 5 begio lyg ir girdis mazas uzimas dezeje bet net nezinau. kazkaip greit apsukos kyla ir atrodo kad begiai trumpi kaip sport masina. ![]() |
Autorius: | Giedrius [ Kov 16 2007, 22:35 ] |
Pranešimo tema: | |
pamirsau pamineti jog deze mechanine ir prie 60km/h 4 begiu apsukos buna virs 2000aps.min ~2200 |
Autorius: | Evil [ Kov 16 2007, 22:43 ] |
Pranešimo tema: | |
kaip benzininei masinai tai labai normalu. Tik gal pas tave ji prie tokiu apsuku kriokia taip, kaip kylantis naikintuvas tai ir norisi kuo aukstesnes pavaros? Asmeniskai vazinedamas su Pugu 306 1.6, i aukstesne pavara mesdavau ties 3000 apsuku, o vaziuojant 60km/h rodydavo ~2400 ketvirta pavara. Su dabartine pavaras i aukstesne permetu ties ~2700 apsuku. O vaziuojant 4 pavara irgi rodo ~2200 apsuku. Bet man tai tyliai dirba variklis ties tokiom apsukom ![]() |
Autorius: | POWER [ Kov 16 2007, 23:01 ] |
Pranešimo tema: | |
prie 60 negerai 5 saiba jungti, nebent nuo kalniuko ir tai be gazo vaziuoji. prie 60 reiketu 4 saiba vaziuoti. dauguma 2.0 xm, pezo 605 greiciu deziu prie 60 vaziuojant 5 saiba skleidzia toki specifini uzima, kaip LAZ autobusai anksciau panasiai. tokia dezes konstrukcija. nieko cia nepadarysi. zinoma, jei tas uzimas nera sudilusiu krumpliaraciu, tepalo trukumo pasekme. prie 60 2000-2200 apsuku yra normalu. cia juk 2 litrai. trumpos saibos? o ko tu nori, kad pirmu begiu iki 80, antru iki 120, treciu iki 180 vaziuoti? tai kam tada 5 begiai pas tave? normalus tie begiai. iprasi. cia juk 2.0 litrai-duzgia kaip bite, o visai nevalit.. ![]() |
Autorius: | old cat [ Kov 16 2007, 23:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Giedrius Jei 2.0, tai viskas normalu. Deziu "dainavimu" daug kas skundziasi. Ir manoji taip daro... ![]() Bandyma gydyt reiketu pradet nuo tepalo lygio patikrinimo, dazniausiai pusasiu riboksliai leidzia ir jo truksta. Ir pati tepala but gerai pakeist, dar geriau - i sintetini/pusiausintetini 75W90. Galima su priedais paekspermentuot, nuo paprastu PTFE iki metalokeramikos (Xado, paieskoj turi but, daug sneketa). Geriausia ir efektyviausia, aisku, - dezes pakeitimas. ![]() O, pavaros ten tikrai "trumpos". Aisku, ko noret - masina nemaza, variklis silpnokas... Bet, panasu, kad tai Peugeot firminis bruozas - pav., 405 su 1.8 - labai panasiai elgiasi. Kai kur tai net privalumas: isijungi 5-ta pavara, ir mauni kaip su automatu, nuo ~40 iki ... kiek eis. ![]() Aisku, kai autostradoj prie 120 variklis ~4000 zvimbia - erzina, ir ekonomiskumui tai atsiliepia... Bet jau toks tas 2.0 yra, uztat, kai reik taisyt - dziaugies! ![]() POWER Kol surasiau, ir tamsta isiterpei. ![]() Cituoti: prie 60 negerai 5 saiba jungti Kuo butent? Tik, be atmazkiu, tipo: negerai ir viskas, neuzteks tepimo, niekas tai nedaro, ir t.t. ![]() As 5 vaziuoju nuo 50 (ir nuo 40, kai labai tingiu ![]() Cituoti: cia juk 2.0 litrai-duzgia kaip bite, o visai nevalit.
Tas jau tikrai, pritariu. |
Autorius: | Giedrius [ Kov 17 2007, 09:50 ] |
Pranešimo tema: | |
aciu labai visiem. nes jau galvojau kad deze mirineja.2000-2200aps/min pasirodo tai normalu ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |