WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Priekine svirtis
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=11737
Puslapis 11

Autorius:  vixmas [ Bir 21 2007, 18:35 ]
Pranešimo tema:  Priekine svirtis

Kaip galvojat, << kurmiai, ar imanoma, t.y ar verta bandyti tiesinti svirti :?: Ratas pavarytas atgal 19.5 mm {kaip rodo komp. iskllotine}
Tiesinti ta prasme, ukiskai, atlaisvinus suporta.

Autorius:  Karolisxm [ Bir 21 2007, 20:31 ]
Pranešimo tema: 

19mm tai zverskai daug :cry:

Autorius:  proffanas [ Bir 22 2007, 01:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekine svirtis

vixmas rašė:
Kaip galvojat, << kurmiai, ar imanoma, t.y ar verta bandyti tiesinti svirti :?: Ratas pavarytas atgal 19.5 mm {kaip rodo komp. iskllotine}
Tiesinti ta prasme, ukiskai, atlaisvinus suporta.


Normaliai, tas daiktas [liaudiškai-šakė] tiesinamas tik pilnai išimtas, ir tiesinamas lūžta (nes metalas ten, berods, grūdintas), ypač jei buvo tiek sulenktas. Iš kitos pusės-po ištiesinimo (jei visgi kažkokiu stebuklu pavyktų nesulaužius), turint omenyje, kokią perkrovą dukart gavo toje vietoje metalas, svirties naudoti nebesiryžčiau-sveikata visgi ne valdiška. :roll: Ir po tiesinimo visada lieka geometrijos atstatymo klausimas, kuris, jei gaudyti lanko minutes, garažo ir spaustuvų sąlygomis yra neišsprendžiamas... :roll:
Šiaip kiekvienam pačiam spręsti, bet siūlyčiau verčiau svirtį susirasti šrote, nei bandyti kompresu gaivint lavoną.

Jei imti visą problemą, tai tiek paėjus šakei gali būti lenktas ir amortiko štokas, ir-galbūt-išplėšta dalis amortiko atramos :roll: Ir kabo klausimas ties vairo bei stabilizatoriaus traukėmis...

Autorius:  Karolisxm [ Bir 22 2007, 20:18 ]
Pranešimo tema: 

Tikra teisybe :alah: , + gal ir traversas linkes

Autorius:  vixmas [ Bir 23 2007, 09:35 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
Jei imti visą problemą, tai tiek paėjus šakei gali būti lenktas ir amortiko štokas, ir-galbūt-išplėšta dalis amortiko atramos Rolling Eyes Ir kabo klausimas ties vairo bei stabilizatoriaus traukėmis..

Vairo trauke bei antgali pakeiciau, nes tr. buvo lanko formos, del stabilizatorio vizualiai nesimato....Jei butu lenktas stokas, gal striginetu amortikas :?: Bet cia mano pamastymai :wink: , vis tik teks traukt link Audro....
Kadangi 5 bambalio svirtis panasios konfiguracijos ir buvo panasi situacija, chebra tiesino ir sako pavyke. Todel man ir pakibo tokis klausimelis.Daugiau klausimu neber, proffan'as teisus del sveikatos..... :roll:

Autorius:  Jurijus [ Sau 11 2008, 23:17 ]
Pranešimo tema: 

nenoriu kurti naujos temos tai paklausiu cia, buvo geras smugis i priekini vairuotojo puses rata, darant ratu suvedima isaiskejo kad patas pasislinkes apie 2 cm (tiksliai nepasakisiu ,reikai popierius kilnoti kur dave) faktas kad sake sulankstita, o kaip del traverso, ar kaip ten ji vadina, kiek pasistengti reikai norint ji sulankstiti, gal kam teko susidurti. pasinaudojas pajieska nieko idomaus neradau

Autorius:  proffanas [ Sau 12 2008, 00:08 ]
Pranešimo tema: 

Gali būti lenktas ir traversas, bet pirmoji smūgį paprastai priima šakė, jos atsparumas lenkimui daug mažesnis, nei virinto tūrinio traverso, todėl ji ir linksta... Jei nori sužinoti itin tiksliai, kreipkis į tuos, kas ant stendo tikrina kėbulo geometriją. Malonumas ne iš pigiųjų.
Bet jei tiesiog "iš lempos" pasikeisi šakę ir jos sailentblokus, 99,5proc tikimybė, kad neprašausi.

Autorius:  Jurijus [ Sau 12 2008, 01:09 ]
Pranešimo tema: 

perdaug senas "kibiras" kad kisti pinigusi i kebulo geometrijos nustatima, reiks bandit pasikesti sake ir per nauja suvedima, nes dabar jei tisiam keli ir ant greicio tai reikai vara prilaikiti nes kitaip i kairia biski nesa

Autorius:  Paulius [ Sau 12 2008, 07:39 ]
Pranešimo tema: 

sakes kaina koki 40lt ir dar kylas klausimas gal ja tiesinti :roll:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/