WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 12 2025, 05:54

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 22 2006, 16:57 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 26 2006, 20:34
Pranešimai: 54
Miestas: kaunas 867546620
nusprendiau lysti i duobe ir reikia patarimu
as manau kad per sitiek metu gali buti strypeliai kurie jungiasi su kraniuku yra issikraipe manau reiktu atsukti nuo stabilizatoriaus ir viska per naujo sureguliuot
norejau paklaust jei atkabinu visiskai aukscio rankenele i kuria padeti turi atsistoti auto
nes jei prie stabilizatoriaus jungiantis strypas yra persisukes jau tai ir valdo blogai
pastebejau ilgai vaziuojant per bloga kelia ji visa issidarko priekis aukciau stovi galas zemiau arba galas pakyla neisio neisto
jei ka zinot plz rasykit

_________________
**** dievinu sita raketa


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del auscio reguliavimo
StandartinėParašytas: Kov 22 2006, 17:11 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
zaibaz rašė:
nusprendiau lysti i duobe ir reikia patarimu
as manau kad per sitiek metu gali buti strypeliai kurie jungiasi su kraniuku yra issikraipe manau reiktu atsukti nuo stabilizatoriaus ir viska per naujo sureguliuot
norejau paklaust jei atkabinu visiskai aukscio rankenele i kuria padeti turi atsistoti auto
nes jei prie stabilizatoriaus jungiantis strypas yra persisukes jau tai ir valdo blogai
pastebejau ilgai vaziuojant per bloga kelia ji visa issidarko priekis aukciau stovi galas zemiau arba galas pakyla neisio neisto
jei ka zinot plz rasykit
Na, nors ir nedaug mano mechaniko zinios siekia, bet manyciau, kad STABILIZATORIAI nelabai ka bendro turi su aukscio reguliavimu ;) Tamsta apie ka kalbate? Aukscio korektorius? Na, tokie itaiseliai, kur viens gale kits priekyje yra, ir svirtimis sujungti su salone esancia aukscio reguliavimo rankena? Ar vis del to apie stabilizatorius?

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 22 2006, 17:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Rysys su stabilizatoriais yra. Spyruokles vienas galas yra pritvirtintas prie stabilizatoriaus, o kitas prie aukscio krano.
Atkabinus traukute, masina stoves tokiam pat lygyje kaip ir pries atkabinima. Niekas nepasikeis.
Tu pradzioj sistema ir aukscio kranus isiplauk, o jau paskui eksperimentuok.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 22 2006, 18:11 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 26 2006, 20:34
Pranešimai: 54
Miestas: kaunas 867546620
sakai sistemos polovimas daug ka padeda?
matai kaip buvau ta krana isemes issivaliau ir t..t lyg viskas gerai bet neduoda man ramybes kokiu principu jis veikia jugi pas ji nera tarpiniu variantu jis arba atidaro sklende arba uzdaro o tai jei rankena pastatom pries auksciausia padeti kokiu jis butu tai padaro kad nepilnai iskelia ar jis tiesiog nevisiskai atsidaro sklende
nes man daugiau priimta butu jei pilnai atsidaro pasikelia kiek reikia ir slegis vienodas vopsim cia tokie kosmosai su tacka kad vajetau bet man ji vistiek patinka:D

_________________
**** dievinu sita raketa


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 22 2006, 18:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Taip, aukscio kranas neturi tarpines padeties, jis arba uzdarytas, arba atidarytas. Tiesiog pasiekus reikiama auksti jis uzsidaro, tam ir naudojama spyruokle nuo stabilizatoriaus, kuris pasisuka kulant-leidziantis.
Vienas krano praqplovimas nelabai ka duoda. As ploviau kelis kartus, ir visada rasdavau pakankamai brudo.
O plovimui tai yra ploviklis. Paziurek archyve, tikrai pie ji rasi. Podolsko puslapyje yra ir auksciau surasyti, ir parodyta kaip matuoti-reguliuoti.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 03 2007, 20:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O gal kam iš kolegų teko artimiau susipažinti su detale, pažymėta nr4?
Paveikslėlis

Domina viskas: kur ir už kiek pavyko gauti, kokie keitimo niuansai ir koks po keitimo pastebėtas pokytis važiuoklės elgesyje?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 04 2007, 06:08 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 23 2005, 13:51
Pranešimai: 11
Miestas: Kretingos raj. Raguviškių k.
proffanas rašė:
O gal kam iš kolegų teko artimiau susipažinti su detale, pažymėta nr4?
Domina viskas: kur ir už kiek pavyko gauti, kokie keitimo niuansai ir koks po keitimo pastebėtas pokytis važiuoklės elgesyje?


Manau tokia detale bet kuris tekintojas iš bronzos ištekins :D :wink:

_________________
C5 2.2 HDI Exclusive 2005 m.
XM,BX,XANTIA dalimis
Taip pat ir ju remontas
868771892
869938316
860337717


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 05 2007, 17:54 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 23 2005, 13:51
Pranešimai: 11
Miestas: Kretingos raj. Raguviškių k.
Karolisxm rašė:
as ta prakeikta, stringanti daikta senai isemiau ir problemos dingo, geriau is plastmases istekinti, (niekaip neprisiruosiu)



Išimt tai išėmei, bet man įdomu kokioj tu aukščio padėtį dabar važiuoji :?:

_________________
C5 2.2 HDI Exclusive 2005 m.
XM,BX,XANTIA dalimis
Taip pat ir ju remontas
868771892
869938316
860337717


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 05 2007, 18:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Karolisxm rašė:
visiskai nepajutau aukscio skirtumo ir masina isena pakelti ir nuleisti, kaip iprastai

Mane domina, ar tas išėmimas nedavė kokio pokyčio mašinos kietumui; amortizacinėms savybėms? Niekas niekur bildėti nepradėjo; nesijaučia, kad vienas mašinos galas lyg ir plaukiotų? :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 06 2007, 20:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
kadangi ta ivore, ziema, nuo drusku vis uzpudavo, tai galas nekildavo, o pakiles sulietedavo, arba nukrisdavo. nu daba visks gerai(siaulietiskai :D ). Labai daug reiksmes turi aukscio korekroriu isardymas ir pravalymas, kartais uztenka ranka prajudinti

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 19 2007, 17:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pasikeičiau tas įvorėles.
Efektas:
1. Mašina žaibiškai ir labai tiksliai reaguoja į aukščio reguliavimo svirtelės salone perstūmimą vos centimetru (prie to turbūt prisidėjo ir ketvirtas per pusmetį korektorių plovimas). Jau pamiršau, kaip po mašinos pirkimo nėjo nustatyti tikslaus mašinos aukščio, ir vakare po kelionių galas kartais savavališkai stovėdavo iki 5cm aukščiau ar žemiau, nei ryte išvažiuojant :D
2. Mašina daug mažiau pasvirdama, daug standžiau ima posūkius.
3. Važiuojant per duobes galas gerokai standesnis. Ne kietesnis, o būtent standesnis-nebėra plaukiojimo ir neapibrėžtų pasisupimų aukštyn-žemyn.
Aplamai-važiavimas XMu jau visai kitas, bet sunku būtų smulkiai nupasakoti, nes likę pastebėjimai pernelyg subjektyvūs.

Techninė dalis.
Originale tas svirties strypas ir jo galiukas, bei pačios įvorės vidinis diametras turi būti 6mm.
Mano XMo gale strypelio diametras tebuvo 4,1mm, įvorės anga-6,5mm. Priekyje 4,8 ir 6,3. Kadangi įvorė bronzinė, o strypelis plieninis-akivaizdu, jog įvorė ne kartą buvo keičiama, kol bronza tiek išėdė plieną :D Faktas, kad net ir jei pavyktų gauti originalią 6mm įvorę, jos dėti nebeapsimoka, nes visvien liktų laisvumas dėl strypelio sudilimo. Telieka tik gaminti įvorę tiksliai pagal strypelį arba keisti visą originalų strypelį kartu su originalia įvore. Arba-privirinti storesnį strypelio galiuką, kuris atitiktų esamos įvorės vidinį diametrą :roll:
Kad įvorės ir strypeliai labiau dyla būtent gale-inete ne kartą minėta. Mano XMo rida-306kkm. Nemanau, kad pas kitus turinčius panašią ridą XMus tos įvorės su strypeliais yra pastebimai geresnės būklės. Pas BXus, beje, vaizdas dar liūdnesnis; ypač gale.

Originalai ir "samopalai" atrodo taip:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

"Samopalų" vidinis diametras čia tik 3mm; vėliau buvo išdidintas iki reikiamo diametro.
Originalai turi atsisukti 12 ir 16mm rakteliais. Kadangi taip paprasčiau, dabar abi "samopalo" dalys atsisuka 17mm rakteliais.

Jei kas susigalvotumėte gamintis, brėžinys iš Podolsko puslapio:
Paveikslėlis
Jei pavyks atsukti seną, tai naujos veržlės gaminti nebūtina-svarbu pataikyti sriegį, kuris yra colinis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007