Pasikeičiau tas įvorėles.
Efektas:
1. Mašina žaibiškai ir labai tiksliai reaguoja į aukščio reguliavimo svirtelės salone perstūmimą vos centimetru (prie to turbūt prisidėjo ir ketvirtas per pusmetį korektorių plovimas). Jau pamiršau, kaip po mašinos pirkimo nėjo nustatyti tikslaus mašinos aukščio, ir vakare po kelionių galas kartais savavališkai stovėdavo iki 5cm aukščiau ar žemiau, nei ryte išvažiuojant
2. Mašina daug mažiau pasvirdama, daug standžiau ima posūkius.
3. Važiuojant per duobes galas gerokai standesnis. Ne kietesnis, o būtent standesnis-nebėra plaukiojimo ir neapibrėžtų pasisupimų aukštyn-žemyn.
Aplamai-važiavimas XMu jau visai kitas, bet sunku būtų smulkiai nupasakoti, nes likę pastebėjimai pernelyg subjektyvūs.
Techninė dalis.
Originale tas svirties strypas ir jo galiukas, bei pačios įvorės vidinis diametras turi būti 6mm.
Mano XMo gale strypelio diametras tebuvo 4,1mm, įvorės anga-6,5mm. Priekyje 4,8 ir 6,3. Kadangi įvorė bronzinė, o strypelis plieninis-akivaizdu, jog įvorė ne kartą buvo keičiama, kol bronza tiek išėdė plieną

Faktas, kad net ir jei pavyktų gauti originalią 6mm įvorę, jos dėti nebeapsimoka, nes visvien liktų laisvumas dėl strypelio sudilimo. Telieka tik gaminti įvorę tiksliai pagal strypelį arba keisti visą originalų strypelį kartu su originalia įvore. Arba-privirinti storesnį strypelio galiuką, kuris atitiktų esamos įvorės vidinį diametrą
Kad įvorės ir strypeliai labiau dyla būtent gale-inete ne kartą minėta. Mano XMo rida-306kkm. Nemanau, kad pas kitus turinčius panašią ridą XMus tos įvorės su strypeliais yra pastebimai geresnės būklės. Pas BXus, beje, vaizdas dar liūdnesnis; ypač gale.
Originalai ir "samopalai" atrodo taip:
"Samopalų" vidinis diametras čia tik 3mm; vėliau buvo išdidintas iki reikiamo diametro.
Originalai turi atsisukti 12 ir 16mm rakteliais. Kadangi taip paprasčiau, dabar abi "samopalo" dalys atsisuka 17mm rakteliais.
Jei kas susigalvotumėte gamintis, brėžinys iš Podolsko puslapio:
Jei pavyks atsukti seną, tai naujos veržlės gaminti nebūtina-svarbu pataikyti sriegį, kuris yra colinis.