WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 09 2025, 18:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 18:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Dėl ko galėtų buti kreivas mano XM'o priekis? Geriau įsižiurėjus matosi, kad kairė pusė šiek tiek žemiau nei dešinė. Auto stovi ant lygaus paviršiaus. Šiaip dar prieš man jį nuperkant, buvęs šeimininkas sakė, kad jis buvo daužtas, tai matosi ir apžiūrėjus variklio skyriuje aplankstytas blėkas ir nelygias kai kurias vietas. Važiuojant lygiu keliu mašina važiuoja tiesiai, i jokią pusę mašinos netraukia, padangų negraužia.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Ar čia jis kreivas tik dėl blogo išlyginimo po tos kažkokios avarijos, ar čia reikalas susijęs su atraminėm gumom. Padariau ir abiejų pusiu atraminių gumų foto:

Kairė
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Dešinė
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Na vairuotojo pusės šiek tiek prasčiau atrodo guma nei keleivio pusės. Bet kadangi dar neesu matęs savo akimis kaip atrodo tikrai bloga atraminė guma , tai todėl kreipiuosi i jus. Kokia jusų nuomonė šiuo kreivu klausimu? :D Ar jau man ieškoti kitų gumų, ar kol kas nedaryti nieko ir ramiai miegoti?

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 19:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nuotraukose nesimato to kreivo stovėjimo... :roll: Pamatuok tiksliai: normal aukštyje ties priekinių ratų arkomis; taip, kad ruletė eitų per rato centrą statmenai žemės paviršiui. Bus aiškus konkretus dydis.

Jei ten tikrai skiriasi aukštis kokiu centimetru, priežasčių gali būti daugybė.
Tiek nevienodai sudilę padangos, tiek lenktas skersinio stabilizatoriaus galas, tiek skirtingas stabilizatoriaus traukių ilgis, tiek suėstos stabilizatoriaus tvirtinimosi prie kėbulo taškų gumos ("sucharikai"). O gali būti viskas kartu, bet po truputį. :)

Jei aukščio skirtumas apie porą cm ar dar daugiau, gali būti sukišti skirtingų kartų (taigi, ir skirtingo diametro) priekiniai amortizatoriai/hidrostovai.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 19:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Niekas ten nekeiva, jis labai grazus, dziaukis ir vazinek. Cia tai ne pas mane vienas bufesio kampas nukrites per gera centimetra.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 19:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Kreivas kreivas. Keleivio pusės fara truputi žemiau nei vairuotojo. Na ant nuotraukos taip gerai nesimato. Bet realybeje daug kas klausia, kodėl mano XM'as kreivas :D :D Ryt išmatuosiu sparnų arkas ir bus matyt kaip ten yra is tikrųjų.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 20:31 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Ir as nieko kreivo nematau...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 21:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Iš nuotraukų man tai dešinė pusė žemiau atrodo :)

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 21:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Citrusas rašė:
Ryt išmatuosiu sparnų arkas ir bus matyt kaip ten yra is tikrųjų.

Dar pakontroliuok, ar kylant iš min į max priekis kyla ne trūkčiodamas; ir ar nedega tuo metu šauktukas. Ir ar priekyje važiuojant niekas nebarška.
Gal ir pavyks ką prikašpirovskint. :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 22:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Kai keliasi trukciojimu nebuna, bet kai leidziu is "max" į "Normal" arba "Min" padeti kartais sutrukcioja (labai staigiai pasoka i virsu ir vel leidziasi), bet sauktukas niekada neuzsidega. Del bildejimo tai tikrai priekyje kazkur bilda, bet neparisu kur tiksliai, ypac tai gerai jauciasi ir girdisi kai vaziuoju per dideli gulinti policininka esanti vienoje Utenos gatviu. Proffanas turi kazkokiu minciu, kad to paklausei? :D Jauciu kazka negero pinigine prasme :D

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 23:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kada keisti salenblokai ir kada plauti korektoriai? :roll: Ir bet kokiu atveju, reikia aukščių skirtumo.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2007, 23:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
del vaziuokles Proffanas teisus, bet masinos kel puses priekis tikrai zemiau kabo, tikriausiai tas kampas luptas ir buvo. Siaip tai stogo is paneles atzvilgiu tikrai is foto matosi. Matomai meistrai blogai istampe, palygink tarpus tarp det. Ir kaip speju kapotas sunkiau uzsidaro keleivio puseje. Nekreipk demesio

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2007, 06:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
palyginkit kapoto linija ties langu ir ties "akiniais" ir pamatysit kreivuma.

Fotografuojant (antroje fotkėje) stovėta ne per mašinos vidurį, o priešais vairuotojo vietą, todėl tas "kreivumas" gali būti vien dėl perspektyvos duodamų iškraipymų.
Nori tiksliai sužinoti važiuoklės aukščio skirtumus-matuok aukštį ties ratų arkomis. Kėbulo deformacijų, šiaip ar taip, nebeatstatysi.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2007, 08:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
kreivas kreivas, matosi.....
jei buvo dauztas, tai ka tu ten dabar rasi, kur kos Alvydas su kuju padirbejo...pavazinejai, jei vaziuoja gerai, tai neimk i galva...o vizualiai tai irgi nelabai iskart pastebesi..
pas mane tai priekinio bamperio vienas kampas zemiau, bet tada ir didesnis tarpelis tarp jo ir akiniu. pas tave, gi ziuriu, visas priekis: akiniai, bamperis, faros zemiau....matyt tavo citras ne dauztas buvo, o suktas kaip kamsciatraukis pagal isilgine asi...:):)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2007, 08:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Citrusas rašė:
Kai keliasi trukciojimu nebuna, bet kai leidziu is "max" į "Normal" arba "Min" padeti kartais sutrukcioja (labai staigiai pasoka i virsu ir vel leidziasi), bet sauktukas niekada neuzsidega. Del bildejimo tai tikrai priekyje kazkur bilda, bet neparisu kur tiksliai, ypac tai gerai jauciasi ir girdisi kai vaziuoju per dideli gulinti policininka esanti vienoje Utenos gatviu. Proffanas turi kazkokiu minciu, kad to paklausei? :D Jauciu kazka negero pinigine prasme :D


Pas mane toks pat bildesys priekyje kai per pareigunus vaziuoji. Alvydo diagnoze, kuria veliau patvirtino ir Julius - vairo kolonele isidevejusi. Remontas ~700 pinigu. Prie progos pats bandysiu ta kolonke lupt lauk, o tada jau ziuresiu ar gaivint ar kita det.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2007, 10:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole, kolonėlės susidėvėjimas negali įtakoti mašinos persikreipimo... :roll: Kol kas sprendžiam būtent šią problemą. Apie bildesius ir trūkčiojimus klausiau, vien norėdamas bent nuspėti sailentų būklę.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2007, 12:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Tai va pamatavau:

Vairuotojo pusės arka ~ 69,5 cm

Paveikslėlis

Keleivio pusės arka ~68,5

Paveikslėlis

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007