WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Ar imanoma V6 24v. i 2,0 TCT ?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=12318
Puslapis 12

Autorius:  Ramutis [ Rgp 24 2007, 12:04 ]
Pranešimo tema:  Ar imanoma V6 24v. i 2,0 TCT ?

Ar i 2,0 Turbo CT galima praktiskai ideti 3l. V6 24 v. varikli?
Ar reikalauja daug perdarymu? Kas tinka is turbininio?
Ir ar galima ideti automatine greiciu deze, jeigu pries tai buvo mechanine?
Aciu. Laukiu Jusu komentaru. :)

Autorius:  nerimka [ Rgp 24 2007, 12:20 ]
Pranešimo tema: 

normaliai tu cia sugalvojai..... siaip viska kas imanoma galima padaryti. kitas klausimas kiek tau tai kainuos. is turbininio tinka automobilis :) deze matau ir taip nori keist, ok, variklis samo soboi, kompas irgi kitas, vamzdynas kitas..... na kas po kapotu daugmaz netoli visko kita.
bet siaip jau kazkaip kvailokai skamba..... hipotetinis toks klausimas. mazdaug klausimas kad paklausti. daug rimciau bus jei paaiskinsi kokia problema sprendi, ko sieki ir kodel butent taip. nes manau tikrai yra zymiai racionalesniu budu tikslui pasiekti.

Autorius:  sigius [ Rgp 24 2007, 12:25 ]
Pranešimo tema: 

Žinutė ištrinta

Autorius:  Ramutis [ Rgp 24 2007, 12:37 ]
Pranešimo tema: 

Man pasidare tiesiog idomu, nes varikli ir deze gaunu uz dyka. Jeigu jum taip ar nenoretumet pasinaudoti tokiu sansu? :)

Autorius:  sigius [ Rgp 24 2007, 12:53 ]
Pranešimo tema: 

Žinutė ištrinta

Autorius:  Citrusas [ Rgp 24 2007, 13:12 ]
Pranešimo tema: 

Tai gal ir nemokamas vairo koloneles kur nors dalina. Paimciau sau tokia viena, skerdimui, analizei ir pakeitimui :) o gal kas zino kiek ji (paprasta, o ne DIRAVI) galetu kainuoti?

Autorius:  nerimka [ Rgp 24 2007, 14:21 ]
Pranešimo tema: 

as tai paimsiu visa ksema uz dyka :) kam jau ten parceliuot. nera siulanciu? siaip jei duoda imk. prakalsi jei kam reikes. bet det...... ai bet savo galva turi ant peciu, daryk kaip ismanai. galvojau gal uzlinko ir donoro neturi ir srotuose nera, tada kitas reikalas, o jei arkliu truksta nu tai jau nzn..... siaip tai atsakymas aiskus, imanoma ideti. rask kas apsiims jei bus tokiu, paklausk kiek kainuos, ir manau nuspresi toliau ramiai vazineti su c.t. :)

Autorius:  proffanas [ Rgp 24 2007, 15:57 ]
Pranešimo tema: 

Ramuti, patarimas vienas-neprasidėk :) Ir kainuos tik vos mažiau, nei XMas su V6 24v gatavai, ir praleisi ilgas savaites, o gal ir mėnesius be automobilio, kol tavo turimą kėbulą kas sukergs su V6 24v, DIRAVI kolonėle (todėl ir kitokia hidrosistema) bei pavarų dėže.
Keisti teks viską, kas po kapotu-tetiks hidrosiurblys, akumuliatorius ir mechaninė pakabos dalis. Duslintuvą, jei neklystu, irgi teks keisti; kaip ir pusašius. Jei kolonėlę palikti tą pačią-toks 24v bus nepilnavertis...

Per daug valakitos, kad vertėtų užsiimti kėbulo keitimu. Nes operaciją turbūt tiksliau būtų įvardinti būtent taip, o ne variklio keitimu... :lol:

Autorius:  Ramutis [ Rgp 24 2007, 16:44 ]
Pranešimo tema: 

Tai as ir norejau suzinoti, kad neuztenka tik varikli ir deze pakeisti, kad masinyte vaziuotu. Kad tai nera paprastas ir lengvas darbas ir kuris kainuotu tik kelis litukus. Tai man ir reikejo konkreciu argumentu irodanciu, kad tai daryti NEAPSIMOKA visapusiskai, o ne irodinejimu, kad as durnas noredamas tai padaryti. O kad as durnas, tai ir pats zinau. :)

Autorius:  nerimka [ Rgp 24 2007, 17:06 ]
Pranešimo tema: 

noredamas konkreciu argumentu turi ir priezastis bei siekiama tiksla nurodyt. ne noriu..... o noriu todel kad........

Autorius:  proffanas [ Rgp 24 2007, 17:39 ]
Pranešimo tema: 

Ramutis rašė:
Tai as ir norejau suzinoti, kad neuztenka tik varikli ir deze pakeisti, kad masinyte vaziuotu. Kad tai nera paprastas ir lengvas darbas ir kuris kainuotu tik kelis litukus. Tai man ir reikejo konkreciu argumentu irodanciu, kad tai daryti NEAPSIMOKA visapusiskai, o ne irodinejimu, kad as durnas noredamas tai padaryti.
Alvydo galėjai atsiklausti; jis tai jau viską visapusiškai paaiškintų :lol:

Autorius:  Flyner [ Rgp 25 2007, 10:34 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Ramuti, patarimas vienas-neprasidėk :) Ir kainuos tik vos mažiau, nei XMas su V6 24v gatavai, ir praleisi ilgas savaites, o gal ir mėnesius be automobilio, kol tavo turimą kėbulą kas sukergs su V6 24v, DIRAVI kolonėle (todėl ir kitokia hidrosistema) bei pavarų dėže.
Keisti teks viską, kas po kapotu-tetiks hidrosiurblys, akumuliatorius ir mechaninė pakabos dalis. Duslintuvą, jei neklystu, irgi teks keisti; kaip ir pusašius. Jei kolonėlę palikti tą pačią-toks 24v bus nepilnavertis...

Per daug valakitos, kad vertėtų užsiimti kėbulo keitimu. Nes operaciją turbūt tiksliau būtų įvardinti būtent taip, o ne variklio keitimu... :lol:


Klausimas ne į temą: o pas 24v irgi DIRAVI? Pas tuos naujesnius 24v kiek žinau, nebėra DIRAVI'o... O Ramutis, manau, senojo 24v variklio nedėtų... :roll:

Autorius:  Kosmoz [ Rgp 25 2007, 11:15 ]
Pranešimo tema: 

o as pasiulysiu pasitarti su GroundZero arba kokiu Vimota, kuris tau perprogramuotu, jei tik tures reikiamas jungtis, kompiuterio programa, pakels turbo slegi, itogo turesi 180-190 ag ir daug Nm ir pusi V6 24V per sona tolka pesnia. ir su dujom vaziuos geriau nei benzu, del didesnio duju oktaninio skaiciaus ir didesnio galimo "pusti" slegio.

Autorius:  proffanas [ Rgp 25 2007, 11:18 ]
Pranešimo tema: 

O aš maniau, kad naujojo variklio ir dar su pulimiotu niekas nedovanotų :) Be to, būtent su DIRAVI-tas pats paskutinis; pats tikriausias :D

Jei palikti DIRASS, vairo kolonėlės nereiktų keisti, ir hidrosistemos perdarinėti turbūt išvis nereiktų. Variklis, jo visi priedai, dėžė (savaime-ir bėgių rankena, ir pedalai), pusašiai, duslintuvas tikrai keistini. Nežinau dar, kaip su prietaisų skydeliu; lyg ir tas pats tinka.
realesnis pasiūlymas visvien būtų forsuoti esamą variklį, o ne jį keisti.

Autorius:  xminde [ Rgp 26 2007, 14:30 ]
Pranešimo tema: 

Tas Xmas, is kurio gaunamas variklis ir deze, be DIRAVI, nes su naujuoju V6 24v DIRAVI jau nebuvo (manau, kad del konstrukciniu niuansu :) )

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/