Na teoriškai tamsta esate teisus

, bet praktiškai kai kalba eina apie 15-19 metų automobilį, galima į kai ką užmerkti akis. Tas pats matinis amortikų štoko paviršius nėra jau toks blogis,
jei nėra gilių įbrėžimų. Gal šiek tiek daugiau padilę salnikai, ko pasekmėje didesnis nuotėkis į abratkę ir t.t. Manau kad įdėjus naują amortiką, po kokių 5 metų net prie geros automobilio priežiūros, jis atrodytu taip pat.
Kas liečia tą violetine spalvą, čia man iš viso neaišku - netikiu kad tai yra perkaitimo pasekmės ir paaiškinsiu kodėl: chromuotas paviršius, t.y. chromas kurio lydimosi tempertūra yra kažkur ties 2100K, turėtų pakaisti bent trečdali to, kad pakeistų savo spalvą, o tai yra ~700K

Kažkaip man atrodo prie tokios temp. išlėktų nafik visi salnykai, užvirtu LHM'as kurio virimo temp ~255C ir apskritai ar įsivaizduojat kiek turi išsiskirti energijos kad štoką įkaitinti iki tokios temp? O tuo labiau iš kur tokia trintis, kai viskas mirksta LHM'e???
Todėl atvirai esu linkęs labai abejoti ta perkaitimo teorija, o be to neaišku koks to poveikis paviršiaus atsparumui - gal nykstamai mažas?
Cituoti:
Visiškai sutvarkytai mašinai paskutinis variantas, manau, limpa . Tik skausmingas.
Sutinku, bet naujus amortus pirkčiau tik tuo atveju jei jau prieš tai būčiau nusipirkęs naują siurblį, aukščio korektorius, st. kraną, skyrstytuvą ir reguliatoriu. Taip pat naujus suportus ir dar biesas žino ką

ir ruoščiausi savo ksema konservuoti iki jo vertė pradės kasdiena didėti dviženklėm sumom. Tačiau aš geriau nusipirksiu nauja mašiną - nors ir ne tokią mielą kaip senukas ksemas

O iki tol belieka šukuotim šrotus ir ieškoti senų bet gerų
