WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 07:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 03 2007, 01:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 29 2007, 04:27
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Priesh keleta savaiciu nusipirkom XM, 99m.
Pirkinys darytas budamas sveikam prote :D

Mazdaug viskas gyva (serviso knygele yr), isskurs keleto problemu:

1) Magas originalus su kodu ir surenkus teisinga, jis pypsi, WTF ?

2) Spidometras slubuoja, ar tai veikia ar tai ne, kaip suprantu jis elektroninis, nes pirkdamas bagazinej gulejo dar vienas ir kazkaip nepamaciau vietu kur troselis jungias ?

3) Neveikia stulpeliai kairiam ekrane, nu cia man kaip elektronsciku viskas aisq, kitas klausymas gal kas kartais gali pasakyt kokios mikres stovi ant pacio ekranelio plokshtes, ir kiek laiduku sujungia ta bloka, nes galvoju kad galima pakeist ta ekrana standartiniu alphanumeric modeliu su HD44780 kontrolleriu.

4) Ivaziavus abiem galiniais ratais i duobe subine ziauriai shokineja, ivaziavus vienu viskas kaip ir turi but, minkshtai ir tt. Itariu kad mire galines sferos ant paciu ratu, ka pasakytu specai ?

5) Kondishke shala siplnokai, ciuju reiks uzpyldit freonu.

6) Kas per daiktas salia tepalo lygio indikatoriaus su min/max, instrukcijos ner(forume irgi nera), tai kad tenka speliot ?

7) Kalba ekrane keiciama saugikliais, kadangi ner instrukcijos, kuriame bloke ir kokius ?

8) Imanoma padaryt knopkute kuri jungtu skydelio apshvietima be pritamsinimo ?

Esu uzsiregistraves pilnaj diagnostikaj VEHO, poto ciuju vaziosiu i Citronligonine susitvarkyt hidraulika, seip ish kur dazniausiai citroenistai perka detales ir tt (Veiksmas VLN) ?

_________________
My rhombicosidodecahedron is bigger than yours.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 03 2007, 09:33 
VEC7OR rašė:
1) Magas originalus su kodu ir surenkus teisinga, jis pypsi, WTF ?

O tu garantuotas, kad kodas teisingas? :roll: Beje, gal turi to mago gamyklinę vartotojo instrukciją ir galėtum ja pasidalinti šviečiamaisiais tikslais?

VEC7OR rašė:
6) Kas per daiktas salia tepalo lygio indikatoriaus su min/max, instrukcijos ner(forume irgi nera), tai kad tenka speliot ?

Jeigu kerti vokiškai, čia rasi II kartos XM'o vartotojo instrukciją: http://klub.citroen.triger.com.pl/imgup ... ja_xm2.pdf
O min/max - to paties tepalo lygio skalė. Po degimo įjungimo rodyklė kelias sekundes rodo lygį, o po to ramiai atsijungia ir eina ilsėtis. ;) Atrodo, kad ji gali šiek tiek meluoti, tad geriau reguliariai naudotis klasikiniu tepalo lygio matavimo metodu - tikrinti "ščiupą".

VEC7OR rašė:
7) Kalba ekrane keiciama saugikliais, kadangi ner instrukcijos, kuriame bloke ir kokius ?

Toje pačioje mano nurodytoje vartotojo instrukcijoje yra paaiškinta, kaip persijungti borto kompiuterio kalbą.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgs 03 2007, 09:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
VEC7OR rašė:
3) Neveikia stulpeliai kairiam ekrane, nu cia man kaip elektronsciku viskas aisq, kitas klausymas gal kas kartais gali pasakyt kokios mikres stovi ant pacio ekranelio plokshtes, ir kiek laiduku sujungia ta bloka, nes galvoju kad galima pakeist ta ekrana standartiniu alphanumeric modeliu su HD44780 kontrolleriu.


http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=11694 Pabandyk issiradyti pagal mano pasakojimus ir tau kaip elektroncikui bus paciam aiskiau is ko ten susideda visa tas reikalas. (P.S. pats irgi baigiau elektronika, bet as jos nemegstu ir taip giliai nelendu, maloniau tik ardyti ir sudeti)

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 04 2007, 17:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
VEC7OR rašė:
4) Ivaziavus abiem galiniais ratais i duobe subine ziauriai shokineja, ivaziavus vienu viskas kaip ir turi but, minkshtai ir tt. Itariu kad mire galines sferos ant paciu ratu ?
Jei sferos pasirodys esą nekaltos-pasitikrink galinio tilto pagalves. Sunkesniu atveju, ant kažkokios gilesnės duobės gali palikti tiltą.

Cituoti:
6) Kas per daiktas salia tepalo lygio indikatoriaus su min/max, instrukcijos ner(forume irgi nera), tai kad tenka speliot ?
Tepalo temperatūros indikatorius. Kaip taisyklė, neveikia. O aušalo temperatūrą galima sukelti labai spėriai. http://www.youtube.com/watch?v=xsW-t89t ... ed&search=

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 07 2007, 03:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 29 2007, 04:27
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Tai va, treciadieni sutvarkiau mashynite, buvo kiauros abi galines sferos.
Pakeiciau citronligoninej, viskas kitas lyg ir OK.

Kondishke paliekam vasarai.

Del mago nieko gero kolkas nesuzinojau.

Del kalbos viskas tvarkoj.

Spidometras kaip paaishkejo elektroninis.

Kas nervina kad daba padidejo dregnumas ir viskas veikia ir spidometras ir ekranas, blogiausiai gaudyt tokius vat shlubuojancius gedimus.

_________________
My rhombicosidodecahedron is bigger than yours.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 07 2007, 09:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
o ka Veho diagnostika pasake? Speju nieko.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2010, 02:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 29 2007, 04:27
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Vel prikelsiu savo tema.
Shian pastebejau kad nuo ~2k apsuku kazkas uzia prieki, esu isitikines kad kazkas varikli, nes stovint patempes gazo troseli irgi girdisi.
I ka galima atkreipt demesi ?
Dirzus su itempejais keiciau praetais metais.
Pompa ? Generatorius ? (irashyt_reikiama) ?
P.S. Gal kas parduoda XM valytuvo varikliuka (berods vel padege apvija, jau antra keisiu, daba su vienu valytuvu tai normaliai, su dviem stringineja kartais)

_________________
My rhombicosidodecahedron is bigger than yours.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 28 2010, 14:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 19 2008, 16:53
Pranešimai: 59
VEC7OR rašė:
Vel prikelsiu savo tema.
Shian pastebejau kad nuo ~2k apsuku kazkas uzia prieki, esu isitikines kad kazkas varikli, nes stovint patempes gazo troseli irgi girdisi.
I ka galima atkreipt demesi ?
Dirzus su itempejais keiciau praetais metais.
Pompa ? Generatorius ? (irashyt_reikiama) ?
P.S. Gal kas parduoda XM valytuvo varikliuka (berods vel padege apvija, jau antra keisiu, daba su vienu valytuvu tai normaliai, su dviem stringineja kartais)

o turbina per sona neina? man buvo kai turejau 2.5.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 28 2010, 20:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 29 2007, 04:27
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Kaip ne, turbinos garsas visiskai atskiras ir kitaip skamba.
Garsas daugiau ish generatoriaus/siurblio puses eina.

_________________
My rhombicosidodecahedron is bigger than yours.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2010, 23:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 29 2007, 04:27
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Aciu, varikliuku kolkas nereikia :D
Paaiskejo kad uze itempejo guolis. (Ouch, nors as patenkintas, kad pas mane ne koks bemvas)

_________________
My rhombicosidodecahedron is bigger than yours.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2010, 09:41 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
antas rašė:
po 4 metu vartojimo as jau ramus esu :)
Tu vis dar su juo??? :roll:

Nuostabu; bet gal gali papasakoti ir kiek smulkmenų? Kaip einasi po tojo galvos remonto: ar nedingsta antifrizas; ar leidi sau bent 140 įpūsti; ar mieste vasarą neperkaista?
Apie valytuvus jau net neklausiu; sau pakeičiau visą bloką :) .


galvos keisti nereikejo, ji sveika, burbuliuku nera. antifrizas kaip dingsta taip dingsta, man jau dzin. tepalo nedaugeja, o mazeja, kaip turi buti, aisku mazejimas proto ribose kaip ir priklauso. po 4 metu ieskojimo kur dingsta antifrizas, pagaliau paaiskejo, kad radiatorius leidzia :) vienu zodziu visas kiauras :) jokie sandarikliai nepadeda. o kiek kartu buvo sukeltas slegis, nei vieno laso, net rasojimo nebuvo, sia ziema pakelus pakartotinai pasireiske antifrizas per radiatoriu.
del valytuvu, jau senai buvo mechaniskai pramankstinti, tai yra jie nekeisti, tik buvo rele sudegusi, kuri reguliuoja laika, pakeista.
del greicio vazineju ir 140, cia max riba kuria galima vazineti lietuvoje, kartais vasara autostradoje ir 150. variklis neperkaista, nes buvo pakeisti abu termostatai + abu ventiliatoriai, kazkodel uzrudijo. sis geris atliktas per 2009 vasara. taip ir nesupratau 3 metus normaliai buvo, per 4 viskas uzrudijo.
trys kartus per peti, variklis kol kas sveikas, tik va kuro siurblis buvo uzlinkes nuo lenkisko dyzelino :D
vienu zodziu didieji remontai padaryti per 4 naudojimo metus: kuro siurblys, salono radiatorius, generatoriaus dirzelis su visais itempejais, aisku kelios varines slangos, kelios sferos ir viskas, sarnyrai ir 2 traukes + elektra, keli laidai uzsilyde.
dar kompensatoriai pradejo reikstis, tai ir nezinau keistis nesikeisti, nes malonumas ne is pigiausiu, kai saltas barska, kai siltas malonu klausyti.

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2010, 10:05 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
VEC7OR rašė:
Vel prikelsiu savo tema.
Shian pastebejau kad nuo ~2k apsuku kazkas uzia prieki, esu isitikines kad kazkas varikli, nes stovint patempes gazo troseli irgi girdisi.
I ka galima atkreipt demesi ?
Dirzus su itempejais keiciau praetais metais.
Pompa ? Generatorius ? (irashyt_reikiama) ?
P.S. Gal kas parduoda XM valytuvo varikliuka (berods vel padege apvija, jau antra keisiu, daba su vienu valytuvu tai normaliai, su dviem stringineja kartais)

man prie lygiai 2000 apsuku uzia, jei 1950 ir 2050 jau neuzia,net nezinau kas ten tokio gali buti

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2010, 23:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 29 2007, 04:27
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Neseniai atsirado man problema - 2.5TD variklis pradejo kratytis ant laisvu ir pasidare bukesnis.
Priesh ~ 2 savaites paturejau problemu su uzsikimshusiu kuro filtru, teko pilt Hi-Gear De-Gell'eri.
Priesh ~savaite pakeiciau tepalus, filtrus, patikrinau zvakes.
Penktadieni prasidejo tas pats uzimas kaip ir su itempeju ir atbuko variklis (paranoja :shock: ), bet buvo slidu ir sunku sprest kame kampas, paspaudes dugnu tapke viskas rauna kaip reikalas, bet visvien kazkas netaip.
Pirmadieni nuvariau ten kur keiciau itempeja - pasake garsas ish duslerkes, uzvirino, pakeite mova, ir dingo.
Dabar ant laisvu pradejo kratytis variklis, vos paspaudes gaza dingsta.
Kuriasi ir shaltas ir shiltas puikiai.

Kas nors turit ideju ?

_________________
My rhombicosidodecahedron is bigger than yours.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2011, 16:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2008, 07:41
Pranešimai: 285
Miestas: Šilalė
proffanas rašė:
VEC7OR rašė:
4) Ivaziavus abiem galiniais ratais i duobe subine ziauriai shokineja, ivaziavus vienu viskas kaip ir turi but, minkshtai ir tt. Itariu kad mire galines sferos ant paciu ratu ?
Jei sferos pasirodys esą nekaltos-pasitikrink galinio tilto pagalves. Sunkesniu atveju, ant kažkokios gilesnės duobės gali palikti tiltą.

Cituoti:
6) Kas per daiktas salia tepalo lygio indikatoriaus su min/max, instrukcijos ner(forume irgi nera), tai kad tenka speliot ?
Tepalo temperatūros indikatorius. Kaip taisyklė, neveikia. O aušalo temperatūrą galima sukelti labai spėriai. http://www.youtube.com/watch?v=xsW-t89t ... ed&search=


gal galite kas pagelbeti su tepalo temperatura? zoodziu dejau borto kompa ir keiciau skydeli kuris turi kuro kiekio tablo (ekraneli) pakeitus skydeli, naujajame buvo tepalo temperatura ir ji buvo veikianti siltam varikliui 90- 100 laipsniu. taciau kai pajungiau naujajo skydlio kuro kieki elektronini ir borto kompa. uzkurus varikli tepalo temp dacikas kai pasyla pakyla iki pirmosios rodykles (50 ar tai 60 laipsniu) ir daugiau nei krust. ... prie variklio nelindau... tai pasidare po to, kai i fiske iterpiau papildomu laidu.. noriu susizinot ar tai kazkur kitur beda gali buti , ar bedu ieskoti paciam skydelyje? automobilis pezo 605. 2,5TD

_________________
P607 2.9 v6 152kw
P406 2.0Hdi 00 ~100kw
P206,Xantia,Picasso...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2011, 14:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 29 2007, 04:27
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Del tepalo daciko nepadesiu, bet turiu kitokiu klausymu.

Ieshkau galinio kairiojo zibinto ir bamperio.

P.S. Bajeriai su kratymusi baigesi kai bishki ishskiedziau kura, berots per daug antigelio buvo.

_________________
My rhombicosidodecahedron is bigger than yours.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 14 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007