WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Gale smarkiai bildėjo... (Apie galinio tilto atramas) http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=12617 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | proffanas [ Rgs 23 2007, 15:56 ] |
Pranešimo tema: | Gale smarkiai bildėjo... (Apie galinio tilto atramas) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nebebilda ![]() Pasikeitė netgi galo amortizacija ir posvyris posūkiuose. Kai prisiruošiu-pasikeisiu ir apvaliąsias pagalves, nes šioks toks dunksėjimas retsykiais dar išlenda; tik darbo prie apvaliųjų (priekinių) žymiai daugiau; ir baką nuleisti teks... ![]() ![]() |
Autorius: | aris [ Rgs 24 2007, 21:28 ] |
Pranešimo tema: | |
Kaip apetitishkai naujos detales atrodo. ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Rgs 24 2007, 22:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Detalės Meharyje be nuolaidų stotų 420lt (2x100+2x110). Darbų kainų nežinau, nes ne servise keičiau; turėtų būti <200lt už visas 4 pagalves. |
Autorius: | Pole [ Lap 21 2007, 22:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Proffanai, norejau paklausti, gal galas i "astriabriaunes" duobutes pradejo maloniau reaguoti po situ gumu pakeitimo? Paziurejas i sitas foto ir as nusprendziau saviskiam jas pasikeisti, nes daugiau kol kas neberandu ka remontuoti ![]() |
Autorius: | Pole [ Lap 21 2007, 22:45 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: Daug maloniau į visus nelygumus...
Bet pirma visvien pasitikrink slėgį padangose. ![]() Tai cia jau praeitas etapas pries kokius 5 metus. Buvo uzpuolusi ta paranoja kaip ir dauguma turbut. Kai issiploviau visa hidro sistema, galas patapo pakenciamas ir ties tuo baigiau savo eksperimentus. Tik pamates sia tema, prisiminiau kad kazkada svajojau sitas gumas pasikeisti, bet tuomet ji viena kainavo ~250 pinigu ![]() |
Autorius: | Pole [ Lap 29 2007, 09:11 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu vat, ir as pasikeiciau galines pagalves. Super.. ![]() ![]() Maniskes atrode kiek prasciau negu Proffano. Traversa jau buvo sugniuzdziusi net pagalves metalini korpusa ![]() Pakeitimo procedura tikrai paprasta: Kalades po subine, masina i min. padeti, atsisuki varztus kur laiko traversa prie pagalviu, nukrenta tiltas ![]() ![]() Prie to paties dar ir visas variklio pagalves pakeiciau - dar 5 metais atjaunejo pagal vaziavimo konforta. Tai dabar gaunasi kaip nauja ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Lap 29 2007, 10:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Pole rašė: seni varztai netiko i naujas pagalves, teko pirkti naujus varztus. Senose varztas buvo su M10 sriegiu, naujose M12 Taip; gamykliniai varžtai ėjo M10, remontiniai-M12. Varžtukus šiam darbui reikia iš anksto reikia pasiruošti; kokių 35mm ilgio.
![]() |
Autorius: | proffanas [ Gru 16 2007, 21:03 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: Kai prisiruošiu-pasikeisiu ir apvaliąsias pagalves, nes šioks toks dunksėjimas retsykiais dar išlenda; tik darbo prie apvaliųjų (priekinių) žymiai daugiau; ir baką nuleisti teks... ![]() Kadangi prieš kelias savaites gale atsirado nebe dunksėjimas, o piktai per nervų galūnes pereinantis bildesys, ir naujai pakeistų kvadratinių atramų apžiūra priežasties neišryškino-pagaliau ištaikiau dieną ir prisiruošiau... Senų atramų guma-sukietėjusi suragėjusi, ir didesniąja dalimi atplyšusi nuo metalo, ir apie jokį normalų smulkių aštrių kelio nelygumų sugėrimą, į kurį nespėja sureaguoti hidraulika (o tų pagalvių, kaip ir bet kokių gumos/metalo sailentblokų, paskirtis būtent tokia), negalėjo būti nė kalbos. Todėl ir dunksėjo man nuo pat pirkimo. ![]() Negana to-bildesys neseniai atsirado dėl to, kad viena atrama galutinai išplyšo. Paprastai šnekant, visa galinė važiuoklė laikėsi prie kėbulo vos trimis varžtais. ![]() ![]() ![]() ![]() Kadangi prieš kelis mėnesius pavyko aptikti ir metus ieškotą netenkinamos (nesimetriškos) galo amortizacijos priežastį (buvo iškritęs svirties "snapo" atmušėjas), ![]() dabar XMo galas elgiasi kaip šviežiai gimęs. ![]() O šiaip, nors išimtos ir galinės sėdynės, ir bagažinės kilimai bei šoniniai apmušalai, gale nebesigirdi nė krepštelėjimo net ant "gulinčių"; girdisi tik kaip šypai asfaltą drožia. Dingo ir krebždesiai gale, išjungus variklį. Žodžiu, esu patenkintas kaip slyva ![]() ![]() P.S.: ariui ![]() aris rašė: Kaip apetitishkai naujos detales atrodo.
![]() ![]() |
Autorius: | Pole [ Gru 17 2007, 10:04 ] |
Pranešimo tema: | |
Ar labai bjauru jas keist? Kazkada minejai kad baka reikia nuleidineti. |
Autorius: | proffanas [ Gru 17 2007, 16:24 ] |
Pranešimo tema: | |
Kairėje pusėje pasikeičia be ekscesų; tereikia atleisti į galą einančius hidraulikos vamzdelius, kad leidžiant tiltą, jie nebūtų laužiami. Dešinėje-bjauriau; reikia atjungti ateinantį bakan užpylimo vamzdį, išleisti kurą, ir šiek tiek nuleisti patį baką. Gal įmanoma vartytis ir kažkaip kitaip, bet man be šito nepavyko. ![]() Išpresavimui-įpresavimui reikalingas devaisas, gamyklinėje dokumentacijoje žymimas 9028-T, arba jo funkcinis analogas. ![]() Šiandien pastebėjau, kad po keitimo važiuojant didesniu greičiu autostradoje mašiną visgi šiek tiek neša šonan, t.y. pasikeitė galinės ašies geometrija. Nenuostabu; važiuoklę aš buvau susiderinęs pagal senas sutrintas atramas. Teks derinti iš naujo. Bet kadangi mano XMo gale padarytas reguliuojamas ir suvedimas, ir išvirtimas, nematau tame problemos. ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Gru 17 2007, 22:20 ] |
Pranešimo tema: | |
aris rašė: Ar galima butu suzinoti, finansine visos shios operacijos dali? Kiek kainuoja tie apetiitshki sausainiukai, ar sunku juos rasti parduotuvese? O darba turbut reiktu valandomis ivertinti ![]() ![]() proffanas rašė: Detalės Meharyje be nuolaidų stotų 420lt (2x100+2x110).
Darbų kainų nežinau, nes ne servise keičiau; turėtų būti <200lt už visas 4 pagalves. Vilniuje šį darbelį tikrai atlieka Julius citroligoninėj; prisipažino. ![]() Pagalvių, bent jau Kaune, yra "Meharyje" be jokių eilių ir išankstinių užsakymų. Keičiantis tereikia žiūrėti "mietkes" kampo nustatymui ant apvalių atramų; šiandien mačiau atvejį, kai nauja atrama, dėl neteisingai išstatyto kampo, po keleto mėn. jau pradėjo plyšti. ![]() |
Autorius: | Pole [ Gru 25 2007, 12:43 ] |
Pranešimo tema: | |
Jo panasu kad man nutiko tas pats kaip ir Proffanui, pakeitus galines kvadratines pagalves naujomis, galutinai nuduso apvaliosios ![]() ![]() Tad belieka per sias dienas privalgyti daug misrainiu su silkem ir per tarpusventi nerti i garazeli ![]() |
Autorius: | proffanas [ Gru 25 2007, 17:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Pole rašė: teorija tokia - naujos kvadratines pagalves duota galimybe siek tiek judeti tiltui, kas galutinai uzmusa senus apvalius sailentblokus
![]() Taip. Bet vien jau kvadratinių atramų pakeitimas duoda nenupasakojamą efektą; kai buvusi akmeninė važiuoklė ima nors kažkiek plaukioti. ![]() Beje, tęsiant analogijas, po apvalių pagalvių keitimo greičiausiai suprasi, kad laikas keisti ir svirčių guolius, nes ten daugiau nėra kam krebždėti ![]() ![]() Užtat po to... ![]() |
Autorius: | Pole [ Gru 25 2007, 23:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Cituoti: Beje, tęsiant analogijas, po apvalių pagalvių keitimo greičiausiai suprasi, kad laikas keisti ir svirčių guolius, nes ten daugiau nėra kam krebždėti . (Manieji pralėkė virš 80kkm ).
![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |