WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 10:57

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2007, 22:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Jei pramustu galvos tarpine, turetu slangos kietos buti kai dirba motoras.

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2007, 22:58 
blyn tai kur trecias. na mano buvo apie 70 laipsniu pagal spidometro ten parodymus kai nuorinau


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2007, 23:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tvarkingas, su švaria aušinimo sistema 2.1TD nusiorina PATS :!: Bet kuriam pageidaujančiam galiu pademonstruoti vaizdžiai; kaip tik ruošiuosi prieš šalčius keistis antifrizą.

Tomazai, jei jau temperatūra nekyla daugiau 70C, termostatas nudvėsė atsidaręs-ką jau seniai sakiau.
Todėl kartojuosi-jei jau karštas antifrizas pečiukan ateina, o ventiliatorius pučia normaliai, ir karšto oro sklendė iki galo atidaryta-kitų priežasčių, kaip užkalkėjęs radiatorius, paprasčiausiai negali būti. Jei būtų pramušta tarpinė-iš tikrųjų, ne tik burbuliuotų atdarame bakelyje, bet ir, jį uždarius, pūstų šlangas. Ką gali pastebėti net lameris.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2007, 23:13 
na neburbuliuoja ir slangu nepucia. nu apsukas keliant pakyla antifreezo lygis bakelyje bet be burbulu. nu kai skysti pakeiciau tai burbuliavo, bet nustojo ir norm. o temp daugiau 80 nekyla. Naujas pecius nemanau kad gali but uzkalkejes. Beje del sventos ramybes galiu pasikeist ir termostata, tik labai buciau dekingas jei kas pafotkintu vieta kur jis yra ir man i citrius@tomas.lt aciu


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2007, 08:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tomazas rašė:
apsukas keliant pakyla antifreezo lygis bakelyje bet be burbulu.
Normalu; tas rodo vandens pompos darbą. Taip ir turi būti. Jei tikrai be burbulų.
Cituoti:
Naujas pecius nemanau kad gali but uzkalkejes.
O jis tikrai naujas? :roll: Pats rašei, kad tiek ateinanti, tiek išeinanti pečiaus šlangos karštos. O pučia drungną orą. Vadinasi, pečiukas neatiduoda šilumos; karštas antifrizas jį perkošia kiaurai. Paprastai tas rodo stiprų užkalkėjimą. :roll:
Cituoti:
Beje del sventos ramybes galiu pasikeist ir termostata, tik labai buciau dekingas jei kas pafotkintu vieta kur jis yra
Variklio apačioje, dešinėje pusėje virš traverso. Iš duobės jo matosi tik kampas ir 1 iš 3 tvirtinimo varžtas. Sukasi plieniniais varžtais į aliuminį korpusą. Priėjimas padėk sviete... Ne veltui už jo pakeitimą meistrai prašo iki 60lt. Beje, jei temperatūra stabiliai laikosi 80, su juo viskas tvarkoj. Nors rašei ir kad 70-tada termostatas keistinas (jo kaina ~60lt). beje, termostatas pečiuko šilumos nelabai įtakos-iš salonan pučiamo oro nesuprasi, ar antifrizo temp. 70, ar 80C.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 07 2008, 07:00 
Vat. Mano Xm'e lygiai tas pats darosi. Salciai kai uzejo, tai iki darbo (20 km) kol davaziuoju vos drungna ora tepucia.O ir siaip po Vilniu ar po Kauna pasimalus apie 0 laipsniu kai lauke buna tai dar dar silta pucia ora, kai maziau uz 0 tai viskas, salono nebeprisildysi. Visada nustates kad ora imtu is lauko. Atsitiktinai nustaciau jungikli kad imtu is vidaus - ir vualia, pasirodo silta ora pradeda pusti labai greitai, o pusiaukelei iki darbo (apie 10 km) jau ir karstas oras masiniuke. Tik perjungi kad ora is lauko imtu, ir vel dubakas salone. Nezinau ar taip turi but, o jei ne tai kame bedos ieskot ir problema sprest.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2008, 07:27 
SARKAZMAS2 rašė:
piktas , o antifrizo sistemoj pakankama?

Nu siaip jo, pakankama. Kaip bebutu keista, vakar sulaksciau is vilniaus i kauna, atgal vel i kauna ir atgal beveiik be sustojimo, tai jau antra kart i kauna vaziuojant apie 24 kilometra autostrados jau pradejo normalu karsta ora varyt i salona.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2008, 07:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Simptomatika-kaip smarkiai užkalkėjusio pečiuko. :roll:
Kadangi kalkės-itin prastas šilumos laidininkas, kol šiluma pro jas prasimuša, ir tenka nuvažiuoti tuos 20-30km, neleidžiant nukristi ir variklio (aušalo) temperatūrai.
Galimas ir užsiorinusio pečiuko atvejis; ilgesnis atstumas didesnėmis variklio (taigi, ir pompos) apsukomis sugeba išstumti kažkiek to oro iš pečiuko, ir jis šyla didesniu plotu.
Bet atvejis, jei tai kartojasi kaskart, jau kvepia patologija. Iš kur gi sistema kaskart to oro pasigauna? :?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2008, 09:33 
proffanas rašė:
piktas_daktaras rašė:
hm. o kaip del to kad ijungus vidinio oro naudojima masinoj iskart karsta kaip pas arabus?
O perjungus kad is lauko ora imtu vel saldytuvas gaunasi?

O čia paaiškinimas išvis paprastas.
Nustatęs oro paėmimą iš salono, tu vėl šildai jau kažkiek pašilusį orą, ir pečiukas su šia užduotimi susitvarko, naudodamas tą turimą minimumą savo pajėgumo. O kai imamas "užbortinis" oras, kurio temperatūra dešimčia ar dvidešimčia laipsnių žemesnė už esančio salone, pečiuko pajėgumo nebeužtenka.
Dar variantas- kad imant lauko orą, dalis jo išvis prašoka pro pečiuką nesušildyta. Tada jau reik ortakių triūbas žiūrėti; gal kas kada krapštė ir iki galo neužmovė.

dekui uz paaiskinima. Bandysiu isivaizduot kad paskutinis variantas man ir yra :lol:
ant dusios lengviau bus :lol:
oj, reikia laukt kol citroligonine is atostogu grys.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2008, 17:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
piktas_daktaras rašė:
Bandysiu isivaizduot kad paskutinis variantas man ir yra :lol:
ant dusios lengviau bus :lol:

Ne daugiau. :roll:
Nes, jei paėmimo vamzdis būtų nesandarus, tau ir autostradoje pečiukas šilto oro nepūstų.

Man visvien viskas susiveda į užkalkėjimą.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salta XMe
StandartinėParašytas: Rgs 29 2010, 11:39 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 02 2007, 10:42
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
o yra kokiu preparatu tai sistemai praplaut pries keiciant antifiza.

P.S. pas mane 2,5 TD ar yra normaliai pro kur sena antifriza ispilt?

Aciu

_________________
XM 2.5 TD


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salta XMe
StandartinėParašytas: Rgs 29 2010, 12:23 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 02 2007, 10:42
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
dar klausimelis. Kur yra tiksliau ta "juoda dezute" virs koju. Arba bent apytikriai kokio ji dydzio. Ne pasmane, tai sumastydavo ir vien tik karsta ora pusdavo, arba vien tik salta , tai sugalvodavo vel normaliai veikt pradedavo... Turbut ta dezute bus kalta?

Aciu

_________________
XM 2.5 TD


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salta XMe
StandartinėParašytas: Rgs 29 2010, 13:18 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 02 2007, 10:42
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Paveikslėlis

va toki matau (bent atrodo panasiai) ar tai jis? Ir ji nusiemes, reiks ji isardyt ir paziuret kur saknys? teisus as?

_________________
XM 2.5 TD


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salta XMe
StandartinėParašytas: Rgs 29 2010, 13:33 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Jis vadinasi "Zingsninis motoriukas"
Ji ardant reikia buti atidziam ir atsiminti, kaip stovi dantraciu zymes (mietkes), nes kitu atveju bus spys!

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Salta XMe
StandartinėParašytas: Rgs 30 2010, 09:08 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 02 2007, 10:42
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Sio zingsninio motoriuko eiga, kaip pastebejau eina tiek kiek potencas leidzia iki visisko issijungimo. Sklasties eiga yra kurkas trumpesne. Ar tiesiog istatyt ta reguliatoriu viduriuka radus, ir jis del pasipriesinimo toliau nebejudes, ar saknys yra kazkur kitur?

_________________
XM 2.5 TD


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007