WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Signalizacijos statymas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=1472 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Jonaxmas [ Rgp 25 2004, 08:20 ] |
Pranešimo tema: | Signalizacijos statymas |
Gal turit informacijos apie signalizacijos pajungima prie automatinio langu uzdarymo ir centrinio? |
Autorius: | xamas [ Rgp 25 2004, 08:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: Gal kam teko i XM paciam statytis signalizacija? |
Jonaxmas rašė: Gal turit informacijos apie signalizacijos pajungima prie automatinio langu
uzdarymo ir centrinio? Kas liecia langus tai nezinau, o del centrinio tai po bordacioku rele stovi, va ten ir jungia ![]() |
Autorius: | Jonaxmas [ Rgp 25 2004, 10:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Labai aciu ,rele centrinio jau susiradau,tokia pailga juoda O langu sako tiesioginis valdymas |
Autorius: | Lyncas [ Rgp 25 2004, 10:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Turiu liuko el. schema, jeigu idomu galiu permesti. |
Autorius: | Jonaxmas [ Rgp 26 2004, 14:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: Gal kam teko i XM paciam statytis signalizacija? |
xamas rašė: Jonaxmas rašė: Gal turit informacijos apie signalizacijos pajungima prie automatinio langu uzdarymo ir centrinio? Kas liecia langus tai nezinau, o del centrinio tai po bordacioku rele stovi, va ten ir jungia ![]() Aciu xamui uz patarima kur stovi rele,susiradau ,ji pagal podolskio scema nr. 180 prie gnybtu M/5 ir M/7 reikia pajungti negative lock ir unlock ,ir viskas veikia gerai Pandau pajungti langus ,jau beveik gaunasi ,reikia rele statyti dvieju kont. |
Autorius: | Mario [ Spa 13 2006, 10:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Gal kam teko i XM paciam statytis signalizacija? |
Xeen rašė: nezinau ka jus ten prie reliu jungiate ir reliu ieskote...
kai man dejo singalizacija, tai elementariai viska junge prie laidu kurie kazkur yra dideliame smote kitu laidu po grindu apdaila ![]() tik va reikia atsirinkti tuos laidukus...kam kuris skirtas...kuris centriniam, kuris kitoms figniuskems... Jei meistreliai signalizaciją jungia ne pagal gamyklinę shemą, o pagal savo susikurtą, tai nieko nuostabaus, kad po dviejų dienų akumas pasako savininkui ate... ![]() ![]() |
Autorius: | Mario [ Spa 13 2006, 14:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Gal kam teko i XM paciam statytis signalizacija? |
Haroldas rašė: O tai su langu pakelejais issiaiskino kas nors, kaip juos pajungti?
El. langų pakelėjai tiesiogiai nesijungia prie signalizacijos. Reikalingas papildomas priedas. Čia va viename DUK skyrelyje radau: ------------------- Nusipirkau automobilį su įmontuota E50G sergėjimo sistema.Ten nepajungtas langų uždarymas.Prie kokio laido jungti 1VK minusinį išėjimą,kad užsidarytų langai?Ar prie kiekvieno varikliuko duryse,ar kokioj kitoj vietoj?Automobilis Audi B4.Jei kiti langai uždaryti,ar jie irgi gauna impulsą?Ar ne per ilgas 40slaiko tarpas? Atleiskit už tokį ilgą klausimą. Dėkoju už atsakymą. -------------------- Visų pirma jums reikėtų įsitikinti ar automobilis turi automatinio langų uždarymo funkciją (tai ne tas pats kas elektra valdomas langų uždarymas). Jei ne - statomas papildomas modulis, kuris šiuo metu rinkoje kainuoja apie 200Lt. Tada tą modulį ir reikia jungti prie VK1 ar VK2, priklausomai kuris iš jų laisvas. Ar reikia papildomo modulio galima patikrinti taip: jei pasukus ir palaikius ilgiau pasuktą raktelį vairuotojo durelėse kai atidarytas langas, langas uzsidaro, tai modulis nereikalingas. Tas pats jei langas gali valdytis gamykliniu siųstuvėliu ar raktu. --------------------- ![]() |
Autorius: | Haris [ Spa 13 2006, 14:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: Gal kam teko i XM paciam statytis signalizacija? |
Perdaug sudetingai aprasyta, susikonstruosiu schemute pats.Kai padarysiu, jei kam bus idomu, galesiu pasidalinti info. Kitas variantas: vairuotojo dureles turi atidarymo/uzdarymo mechanizma, kuris apsaugoja varikliuka nuo sudegimo. Tai reiketu isigyti dar tokius tris ir sukisti i likusias duris. Belieka sukomutuoti signala nuo centrinio ar pan. |
Autorius: | xamas [ Spa 13 2006, 15:29 ] |
Pranešimo tema: | |
ponai jusu valia kur ir ka nuo ko jungt, o sakau tai ka maciau. Montavo ne garazinis, o garsi ir patikima firma, kurie tuos ![]() P.S per 4 metus nebuvo jokiu bedu su signalizacija. |
Autorius: | nerimka [ Spa 13 2006, 16:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: Gal kam teko i XM paciam statytis signalizacija? |
Haroldas rašė: O tai su langu pakelejais issiaiskino kas nors, kaip juos pajungti?
Mano supratimu sita funkcija turi buti su galimybe atjungti. Vasara as nelabai megstu rasti prikaitinta automobili su pradvisusiu oru viduj. Palieku langus apie puse cm nedadarytus ir ok. Aisku pas ka yra klima arba kondiske ir jie netingi laukti kelias minutes salia auto kol atves, tiems labai gera funkcija, bet mano akim ziurint turi but atjungiama ji. |
Autorius: | Mario [ Spa 16 2006, 08:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: Gal kam teko i XM paciam statytis signalizacija? |
nerimka rašė: Mano supratimu sita funkcija turi buti su galimybe atjungti. Vasara as nelabai megstu rasti prikaitinta automobili su pradvisusiu oru viduj. Palieku langus apie puse cm nedadarytus ir ok. Aisku pas ka yra klima arba kondiske ir jie netingi laukti kelias minutes salia auto kol atves, tiems labai gera funkcija, bet mano akim ziurint turi but atjungiama ji.
Tai ten jau susiprogramuoji signalizaciją kaip nori... žiemą, kad uždarinėtų, vasarą persiprogramuoji, kad nieko nedarytų... ![]() |
Autorius: | Mario [ Spa 16 2006, 08:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: Gal kam teko i XM paciam statytis signalizacija? |
Haroldas rašė: Mario rašė: Tai ten jau susiprogramuoji signalizaciją kaip nori... žiemą, kad uždarinėtų, vasarą persiprogramuoji, kad nieko nedarytų... ![]() Jei signalizajos blokas opalaiko sia funkcija. Jei jau turi opciją - uždaryt langus, tai turi opciją ir atjungt tą galimybę... ![]() |
Autorius: | KrypT][on [ Spa 16 2006, 09:47 ] |
Pranešimo tema: | |
langu uzdarymas ijungus sergejimo rezima yra komfort paketo deka, jei jis yra, tai tereikia prie jo prisijungt ir signalizacijos pagalba ji valdyti, keturiems langams komfotr paketas kainuoja apie 80lt, 2 70lt |
Autorius: | Mario [ Spa 20 2006, 08:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: Gal kam teko i XM paciam statytis signalizacija? |
Jonaxmas rašė: xamas rašė: del centrinio, tai po bordacioku rele stovi, va ten ir jungia ![]() Aciu xamui uz patarima kur stovi rele,susiradau ,ji pagal podolskio scema nr. 180 prie gnybtu M/5 ir M/7 reikia pajungti negative lock ir unlock ,ir viskas veikia gerai Pandau pajungti langus ,jau beveik gaunasi ,reikia rele statyti dvieju kont. Nu va, pačios pačios naujausios ir šviežiausios žinios iš XM centrinio užrakto valdymo subtilybių.... Kadangi apart podolsko schemos internete nepavyko surast nieko padoresnio, tai teko gerokai paplušėt, kad išsiaiškinti kaip veikia tas centrinio blokas, bo podolsko schemoje nėra pavaizduotos esminės jungtys, prie kurių ir reikia jungti montuojamos signalizacijos varikliukų valdymo laidus. Taigis, buvo gerai pastebėta, kad M/5 kontaktas yra skirtas atrakinti mašiną, o M/7 kontaktas - užrakinti. Tačiau visa esmė yra tame, kad signalizacijos laidus reikia jungti ne prie štai šitų laidų (ir dar per rėlę, nes kitaip neveiks, t.y. paprasčiausiai trumpins), o prie M/6 ir M/8, kurie per rėlę gauna impulsus užrakinti ir atrakinti mašiniuką. Todėl "užrakinimo" laidą reikia jungti prie M/8 (jis iš rėlės duoda impulsą į M/7), o "atrakinimo" - prie M/6 (atitinkamas impulsas M/5). Pajungus laidus tiesiogiai prie M/5 ir M/7 susidaro uždara nenutrūkstama grandinė, ko pasėkoje centrinis pradeda veikti nuolat, t.y. uždaro-atidaro-uždaro-atidaro ir t.t. M/6 ir M/7 centrinio valdymo bloko kontaktai eina į rėlę, kuriai impulsus jau ir paduoda signalizacijos valdymo blokas. Taigis, Xamas irgi buvo teisus, sakydamas, kad laidus reikia jungti prie rėlės. Skirtumo, ar tu jungsi prie centrinio valdymo bloko minėtų laidų, ar prie rėlės, nėra, nes tai yra tie patys laidai, jungiantys rėlę su centrinio valdymo bloku. Tačiau pajungus signalizaciją prie centrinio valdymo bloko (ar prie rėlės), gamyklinė signalizacija iškart tai pradeda traktuoti kaip "priešo įsiveržimą į ksemo teritoriją", ko pasėkoje pradeda "alarmuoti". Išeitis - atjungti vieną fiškę nuo gamyklinės signalizacijos bloko, kuris yra virš keleivio kojų po apdaila (nu, šiek tiek giliau po "bardakėliu", liaudiškai šnekant). P.S.: jei kas ko nesupratot, tai klauskit, nes nuo pirmadienio miegu tik po 4 valandas, kadangi naktimis "studijuoju ksemą". ![]() |
Autorius: | KrypT][on [ Spa 20 2006, 23:43 ] |
Pranešimo tema: | |
jei automatine pavaru deze, tai uzvedimas pultelio pagalba labai malonus dalykas ziema ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |