Ten dažniausiai išlaužiama ne važiuojant, o kai "meistrai" keičia ratus, ar šiaip bando pakelti automobilį...
Tiems "ragučiams" keliant domkratu priklauso specialus padėkliukas, kuris keliamos mašinos svorį paskirsto didesniam plotui ir orientuoja jėgą verikaliai, ir metalas atlaiko. Kai domkratas naudojamas kaip kokiam golpui, ir keliama be atodairos, visada nutinka "oi, sugedo"

. Jei taip buvo daroma kelis metus (bent po dukart per sezoną-keičiant ratus), dėl ankstesnių pažeidimų pagautos rūdys atlieka savo darbą, metalas susilpnėja, ir vienąsyk slenkstis ne tik sulinksta, bet ir įlūžta. Pačiam jauniausiam XMui jau eina aštunti metukai; kilotas jis buvo ne sykį

. Va jums ir priežastis...
Kai keliate XMą, domkratą reikia kišti po porėmiu (jie yra tiek priekyje, tiek gale; būtent ant jų tvirtinasi visa važiuoklė), o ne bandyti liaunų skardų tvirtumą. Priklausantį padėkliuką juk teturi vienetai, o naudojasi juo dar mažiau...
R17 čia neišgelbės

. Teks dėti plonytę padangą, nes aukštesnė netilps po sparnu, ir bendras mašinos aukštis dėl to nepasikeis. Jei jau važinėjama bordiūrais, verčiau naudoti paaukštintą padėtį

. Bet šios kilmės sužalojimai yra daug retesni (nors ir rimtesni), nei "domkratiniai".