Pole rašė:
Kai abi turesiu ant ranku palyginsiu ar ju matmenys kuom nors skiriasi.
Skiriasi, skiriasi. Bendros "šeimos nuotraukos" nepasidariau, todėl gausi patikėti "ant žodžio".
Pirmas dalykas, toje gumoje nuo Xsaros nėra persmaukimo (to kaip ir sijonėlio), antras-plačiausioje vietoje ji maždaug 12mm (tiksliai nematavau; čia iš akies) siauresnė už priklausančiąją originaliai.
Jei ir to negana-ant tos siauresnės, be metalinio kalpoko pagalvės įpakavimo prirašyta modelių, kuriems ji tinka (aukščiau išvardinau), bet apie XM ten nėra nė žodžio.
Kaip jau minėjau (ir pats įsitikinai), abiejų pagalvių tvirtinimo taškai identiški, o ir katalogas rodo ant šitos "kūdesnės" pagalvės, bet man pasirodė neįtikėtina, kad ta pati pagalvė priklauso ir P206 su kokiu 1.4 motoriuku, ir XMui su 2.1TD, gerokai didesniu sukimo momentu ir gerokai sunkesniu varikliu bei dėže.
Turėdamas omenyje, kad visą variklio+dėžės svorį vertikalia kryptimi laiko vos dvi pagalvės (ši ir tepalinė), nusprendžiau nejuokauti, kad po poros mėn vėl netektų keisti pagalvės

. Lai stovi, kas originale priklauso.
Meharis, beje, nesugebėjo atsakyti į klausimą, kodėl pagal katalogus BTE (P8C su elektroniniu Lucasu) varikliui su ta pačia dėže (o varikliai, jei neskaityti siurblio, identiški), priklauso gerokai didesnė pagalvė

.
Mano galva, čia grynai klaida kataloguose.