WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 07:31

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 23:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Priešistorė tokia, kad pasikeičiau absoliučiai visas variklio pagalves, bet dar liko kažkokių momentų, kuriuose pasireiškia nekompensuotos/nenuslopintos jėgos... Vienintelė likusi nepakeista-dėžės pagalvė; OK, keičiam...

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis


Efektas...?

Visiškai netikėta buvo tai, kad automobilio nosis ėmė daug lengviau įeiti posūkin. :)
Iš lauktų efektų- visiškai nuslopo variklio perduodamos vibracijos salone, daug tiksliau jungiasi bėgiai, ir nustojo vibruoti bėgių perjungimo rankena, stabdant varikliu ar važiuojant atbulomis. Centimetro susėdimas visgi negali nepalikti pėdsakų. :roll:

Devaiso kaina "Meharyje" 60lt; pakeisti darbo nepilna valanda (tereikia patraukti šonan LHM bakelį, nenuimant žarnelių ir nenupilant skysčio, ir atsukti/užsukti veržlę bei 2 varžtus).

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 00:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
:D Mane Vilniaus Meharyje ilgai klausinejo kam as ja keiciu, atseit jos beveik niekada neplysta. Isemus sena ir palyginus su nauja gavau analogiska vaizdeli. Tik man pardave kazkokia biski kitokia pagalve nei stovejo orginalas. Ant naujosios virsutines dalies nera to metalo, bet siaip viskas tinka. Pojuciai po pakeitimo analogiski - maziau vibruoja begiu svirtis ir tiksliau jungiasi pavaros

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 00:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Tik man pardave kazkokia biski kitokia pagalve nei stovejo orginalas.

Man pagal savo katalogus irgi buvo įkišę ne tą, t.y. be viršutinio metalinio kalpoko, ir centimetru mažesnio gumos diametro; ten ji nuo Xsaros, 206, 306, Picasso, Berlingo ir pan... Neskaičiuota 2.1TD apkrovoms, nors tvirtinimo taškai atitinka.
Nuvežus originalą, pakeitė be ginčų. Jis pas juos pagal katalogus eina kaip BTE (P8C) variklių su Lucasu dėžės pagalvė.

O kad "kam keisti, jei neplyšta"-jau kažkur girdėjau; netgi apie ligi kordo sutrintas padangas. :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 00:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2005, 23:32
Pranešimai: 343
Miestas: Kaunas
Tai gal tik abu pirmieji ir pasikeite busit bent siam forume :wink:

_________________
BMW 320d e91 2009m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 12:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pasimaliau dabar kiek daugiau po miestą, ir pastebėtas dar vienas smulkus, bet malonus šios pagalvės pakeitimo efektas: staigiau užstabdžius, mašina stoja visa, nebesitampydama. Anksčiau buvo pojūtis, lyg pastabdžius kažkokia inercija po sekundės dalių nuo stabdžių paspaudimo dar meta mašiną priekin. Dabar to nebeliko.

Beje, ir kad nosis lengviau įsipaišo į posūkius, taip pat ne pasivaideno. :D
Kadangi pastoviai posūkius išiminėju ant slydimo ribos, šis efektas šiandien Akademijos-Aleksoto šunkeliuose pasijuto ryškiai.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 13:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Man pagal savo katalogus irgi buvo įkišę ne tą, t.y. be viršutinio metalinio kalpoko, ir centimetru mažesnio gumos diametro; ten ji nuo Xsaros, 206, 306, Picasso, Berlingo ir pan... Neskaičiuota 2.1TD apkrovoms, nors tvirtinimo taškai atitinka.
Nuvežus originalą, pakeitė be ginčų. Jis pas juos pagal katalogus eina kaip BTE (P8C) variklių su Lucasu dėžės pagalvė.


:evil: Vot brudai, man issijuose aiskino kad tas metalinis pagalves virsus tik ant orginaliu pagalviu buna. Dabar jau fig pakeis uz dyka, nes pagalve jau kuri laika sumontuota, o ipakavimas ir cekis siukslyne :( Teks prie progos teisinga nusipirkti ir pasikeisti. Gerai kad kaina jos tik 40Lt. Tikiuosi dezes iki to laiko nepamesiu vazinedamas :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 13:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Gerai kad kaina jos tik 40Lt.


Man sakė, kad kaina be nuolaidos būtų 60lt. :shock:
Išeitų, kad Meharis abu mus išdūrė; vieną vienaip, kitą kitaip. :lol:
Na bet ma juos šunes; už tokį efektą ir sotnės negaila.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2008, 16:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Nu va, buvau Meharyje tai visdelto geranoriskai pripazino kad apsiriko. Kadangi mano nupirkta pagalve sedi masinoj, tai aisku atgal jau grazinti niekaip, bet teisingaja pardave su gera nuolaida plius gera nuolaida pritaike ir galinio tilto apvaliems sailentblokams. Finale isejau ant nulio ir turiu viena lisna pagalve, tik nezinau kur ja deti. Nu zodziu vel bus ka veikti savaitgali - tik kad taip salta nebutu :D

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2008, 17:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Blemba paziurejau kataloga ir galutinai susiveliau :? . Panasu kad pirmoji pagalve kuria man pardave tinka 2.1TD BVM
Paveikslėlis
O ta kur dabar issireikalavau pagal Proffano aprasyma skirta 2.1 TD BVA
Paveikslėlis
Fig suprasi, tik zinau kad pas mane stovejo senoji tokia kaip Proffano nuotraukose. Kai abi turesiu ant ranku palyginsiu ar ju matmenys kuom nors skiriasi.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2008, 21:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Kai abi turesiu ant ranku palyginsiu ar ju matmenys kuom nors skiriasi.

Skiriasi, skiriasi. Bendros "šeimos nuotraukos" nepasidariau, todėl gausi patikėti "ant žodžio". :)
Pirmas dalykas, toje gumoje nuo Xsaros nėra persmaukimo (to kaip ir sijonėlio), antras-plačiausioje vietoje ji maždaug 12mm (tiksliai nematavau; čia iš akies) siauresnė už priklausančiąją originaliai.
Jei ir to negana-ant tos siauresnės, be metalinio kalpoko pagalvės įpakavimo prirašyta modelių, kuriems ji tinka (aukščiau išvardinau), bet apie XM ten nėra nė žodžio.
Kaip jau minėjau (ir pats įsitikinai), abiejų pagalvių tvirtinimo taškai identiški, o ir katalogas rodo ant šitos "kūdesnės" pagalvės, bet man pasirodė neįtikėtina, kad ta pati pagalvė priklauso ir P206 su kokiu 1.4 motoriuku, ir XMui su 2.1TD, gerokai didesniu sukimo momentu ir gerokai sunkesniu varikliu bei dėže.
Turėdamas omenyje, kad visą variklio+dėžės svorį vertikalia kryptimi laiko vos dvi pagalvės (ši ir tepalinė), nusprendžiau nejuokauti, kad po poros mėn vėl netektų keisti pagalvės :D . Lai stovi, kas originale priklauso.
Meharis, beje, nesugebėjo atsakyti į klausimą, kodėl pagal katalogus BTE (P8C su elektroniniu Lucasu) varikliui su ta pačia dėže (o varikliai, jei neskaityti siurblio, identiški), priklauso gerokai didesnė pagalvė :) .
Mano galva, čia grynai klaida kataloguose.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2008, 21:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Meharis, beje, nesugebėjo atsakyti į klausimą, kodėl pagal katalogus BTE (P8C su elektroniniu Lucasu) varikliui su ta pačia dėže (o varikliai, jei neskaityti siurblio, identiški), priklauso gerokai didesnė pagalvė .
Mano galva, čia grynai klaida kataloguose.


Vat as irgi ilgai mislijau, ir viena mintis tik atejo. Kazkur vartydamas techn. varikliu duomenis lyg buvau pastebejas kad sis variklis su Lucas siurbliu max. sukimo momenta islaiko kur kas platesniame sukiu diapazone nei su bosch'u. Tokiu atveju tvirtinimo taskams tenka ilgiau atlaikyti didesnes apkrovos :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2008, 22:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pagalvės sėda kintant apkrovoms, o ne laikant apkrovas vienodas :) .
Pvz., numirus siurblio amortizatoriukui, įsisukus varikliui ir staigiai atleidus kuro padavimą pedalą per visas pagalves pereina smūgis, kuris jas pamažu drasko ir sudrasko. Sukimo momentas pasireiškia itin stipriai. O laikant nuspaudus pedalą ligi dugno, pagalvėms perkrovos bemaž neina; jos viso labo vienodai įsitempia, priimdamos pagreitį.
Lucasas turi vos keliais (5 ar 10) Nm didesnį sukimo momentą, kuris nepaaiškina tooookio pagalvių skirtumo. To momento kreivės nuožulnumas šiuo atveju išvis ne rodiklis.
Bet kokiu atveju, lieku prie nuomonės, jog geriau statyti tokią pat detalę, kaip buvo. Esu linkęs eksperimentuoti su viskuo, bet išskyrus variklį ir pavarų dėžę :D .


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2008, 22:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
aris rašė:
Pas mane 2.1td su mechanine greichiu dezhe. Tai kaip suprantu butent tai ko reikia, taip?

Apie tai ir šnekam... :)
Kaip rodo praktika, pagalves geriau keisti iškart visas, nes esamos įplyšusios labai padeda numirti ir naujai pakeistoms. Tas liečia ir apatinį/viršutinį sailentblokus, ir ypač siurblio akcelerecijos svirtelės amortizatorių.
Skambės gal ir neįtikėtinai, bet tiek viršutinę "pasaginę", tiek apatinę įpresuojamąją su jų sailentblokais to amortizatoriuko nebuvimas paskatina mirti gal penkiskart greičiau, nei jam esant.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2008, 23:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
aris rašė:
Pole - pas mane irgi yra planas keistis pagalve prie greiciu dezhes. Tai jei nesugalvosi kur ja deti, mielai ishkeishchiau i kruvele lietuvishku...

Pas mane 2.1td su mechanine greichiu dezhe. Tai kaip suprantu butent tai ko reikia, taip?


Nezinau ari, sau statysiu tokia kokia pas Proffana nuotraukose, nes tokia ir anksciau stovejo, nemanau kad olandas butu keites sita detale todel darau prielaida kad ji orginali ten buvo. Tau siulau pasiziureti kokia dabar stovi ir tada spresti. Saviske mielai perleisiu uz simboline kaina.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2008, 23:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Lyncas rašė:
Apatines mirti ypac paskatina tepalais aptekejes karteris.

Teip; kas užveda ir ant minties apie besitepaluojančių kolektoriaus manžetų keitimą, apie kurių kainas bijau ir prasižioti :D . Pasikeičiau abiejose mašinose, bet kadangi "na skorost ne vlijajet", niekam keitimo reikalingumo neišaiškinsi ;) Yra variantas suveržti juos chomutais, bet pro įtrūkimus tepalas visvien prateka. Telieka keitimas; 4vntx25lt+20/40 už pakeitimą.
Bet greičiui įtakos juk neturi. ;) Beveik. Nes pro juos turbina slėgį lauk, o ne variklin varo.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007