Parasiau Polei atsakyma i PM apie XM APD, i ka atkreipti demesi perkant automata...
Kad neprapultu si info, skelbiu cia. Visi, kas zavisi automatais, visa tai ismokite kaip "Teve musu":
-Į ka reiketu atkreiti demesi perkant automata...?
I viska....

Tech.zinyne parasyta: "tarp 200-300 stuku automatas pradeda senti..."
Tai reiskia, tau gali tekti ja remontuoti..
1. Tepalo apziurejimas ant matuoklio. Tepalas turi buti tamsiai morkvines spalvos, jei seniai nekeistas( tai gerai matosi ant balto popieriaus). Tai byloja, kad deze dirba tvarkingai. Jei tepalas tik ka pakeistas, jis bus gana skaidrios spalvos, su lengvu raudoniu. Jei tepalas labiau jau i juoduma (neklausyk pasaku, atseit, deze dirba, todel ir juoduoja....cia tau ne variklis..) taigi, jei tepalai i juoduma( neduok dieve, dar pamatysi akimis smulkias daleles jame), reiskia, jau pradeje irti frikcionai (buvo pasvilinti frikcionai, metalines ploksteles ir pan.), o dar blogiau-perkaitintos ir issikraipe dezes judancios detales. Esant tepalam i juoduma ir dezei veikiant gerai, pirkti galima, bet reikia butinai isleisti tepala, ji apziureti; apziureti filtra...kas juose dedasi...Ten galima rasti daug ko: plaušeliu, pradejusios svilti ir del to irti frikcines medziagos fragmentu, o visu blogiausia-stambesniu metalo drozliu...ir pan. velnio..
2. Tepalo uostymas. Kvapas turi buti truputi aitrokas-buteliuka pauostyk naujo, panasus....
Jei tame aitrume uzuosi degesiu-svilesiu kvapa...bek nuo tos dezes tolyn...
3. Tepalo lygio tikrinimas. Jei tepalo zemiau min, nera gerai...reiskias kazkas zulino ja su prasta trintimi....
Perdaug-irgi negerai..
4. Vaziavimas..stovint pavaros turi jungtis tiksliai, be velavimu. jungiant galimi (manau, neisvengiami) siplni smugeliai-ridos pasekmes...jei smugiai kaip reikalas-blogai..
5. Vaziuojant pavaros velgi, turi jungtis be velavimu, "pakibimu", "neapsisprendimu" kuria saiba jungti, turi susijungti visos 4 pavaros ..

Pastebiu, kad xm tvarkingi automatai ant apkrovos, tai yra greitejant-visi, pavaras jungia sklandziai. Jei tik pavaros perjungima pats isprovokuosi atleides gaza beveik pasiekes reikiama aukstesnes pavaros jungimuisi reikalinga greiti-bus lengvas "tink" pavaros persijungimo metu. Tai normalu tokiu ridu dezems. Ypac tai gerai girdisi uzkaitinus varikli ir tuo paciu tepala dezeje, t.y. pasivazinejus...
Visos kitos pasakos " truputi nepersijungia, truputi kazkas girgzda" ir pan. baigiasi dezes nuemimu, perinkimu, pastatymu, t.y. didelius pinigus...
Deze turi veikti be minetu ir kitu trukumu...
7. Kablys irgi ne i nauda dezei...kaip ir tepalu nekeitimas, bei vazinejimas gazas-dugnas...
6. Ir, dideles sekmes dar reikia....
Cia mano samprotavimai apie ZF 4HP-18 dezute...panasumas galioja ir visoms kitoms...
_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..

; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...