WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Galinio "amortiko" keitimas... http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=18134 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | longman [ Kov 29 2009, 16:27 ] |
Pranešimo tema: | Galinio "amortiko" keitimas... |
Leidzia LHM, ruosiuosi pakeist? Ar galiu su;aukti patarimu kaip (XM break). |
Autorius: | proffanas [ Kov 29 2009, 17:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: Galinio "amortiko" keitimas... |
Ui, ten viskas paprasta. Atsuki sferą, atsuki tiekimo vamzdelį, išsegi šplintą, laikantį "amortiko" štoką svirtyje, ištrauki abratkę su alsuokliu, nusegi hidrocilindrą apkaboje prilaikantį fiksatorių, ir "amortikas" rankose. Viskas paprasta. Išskyrus tai, kad sunkiai be normalių įrankių pavyks atsukti metų metais nejudintą sferą, ir kad bemaž be šansų be spec. įrankių nesulaužius išsukti priskretusį maitinimo vamzduką, ypač, jei mašina su HA. Ir šplinto mirkymas gali trukti ligi trijų parų, pakol jis pasiduos. O šiaip- kaip du pirštus...; pusvalandis darbo. |
Autorius: | Pole [ Kov 29 2009, 22:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: Galinio "amortiko" keitimas... |
Jap, teko tokį malonumą stebėt. Smagioji dalis buvo vamzdelio atsukimas. Truko bemaž tris paras su mirkymais, kaitinimais, šaldymais ir spec. įrankių gamyba. Visą kitą buvo bemaž paprasta. Linkiu kad atsisuktu su paprastu raktu. ![]() |
Autorius: | deimantukas [ Kov 30 2009, 15:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: Galinio "amortiko" keitimas... |
Taip- kai pavyko savo abiejų ksantijų visų galinių hidrocilindrų vamzdelius atsukti, pajaučiau nepaprastą palengvėjimą. Naudojau santechnines reples (pradžioj nepatariu pradėti sukti su jomis), užspaudžiamas reples, paprastą raktą. Manau svarbiausia, kad pradėtų suktis. Žinoma mirkiau. Kai pavyksta pajudinti iš vietos, tada purškiau, sukau atgal, vėl purškiau, atsukinėjau,kol sukosi, tada vėl purškiau, vėl prisukinėjau, ir vėl, ir vėl. Svarbiausia nebijoti nusikeikti- man padeda. |
Autorius: | longman [ Kov 31 2009, 00:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Galinio "amortiko" keitimas... |
aš taip supratau kažkada, kad jokioj mašinoj be WD-40 nepadarysi nieko. citroenai manes niekad negąsdino, nes bet kokioj mašinoj varžtai sukasi vienodai... |
Autorius: | riksas [ Kov 31 2009, 13:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: Galinio "amortiko" keitimas... |
kai nebudavo WD naudodavo dichlofosa ![]() |
Autorius: | proffanas [ Bal 01 2009, 18:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: Galinio "amortiko" keitimas... |
WD40 labiau tinka karosams kaimyno prūde tručyt, nei varžtams atsukinėti, bet visvien geriau, nei nieko... ![]() Šiaip, geriau naudoti kažką su molibdenu. Pora litų brangiau buteliukas kaštuos, bet nugaruoja gerokai lėčiau (t.y. ilgiau mirkinti nekartojant purškimų galima), ir įsiskverbia gerokai giliau. O bet kurio šmiero atveju, būtina pirma kuo švariau nuvalyti nuo rūdžių ir purvų tą štucerį/sriegį. Yra neblogi siauručiai kietašeriai metaliniai šepečiai po kelis litus; jais bet kur prieisi ir bet kokį brudą nudžyruosi. |
Autorius: | longman [ Bal 17 2009, 01:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Galinio "amortiko" keitimas... |
butu gerai ir pavadinimu isgirsti "purskalu" su molibdenu. tarp kitko, ryt bandysiu kita gudrybe ![]() visai logiska, manau, dar lietuvoj maciau kazkas ismoko... |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |