WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

xm break paveza...
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=18502
Puslapis 11

Autorius:  marciusxm [ Geg 04 2009, 20:11 ]
Pranešimo tema:  xm break paveza...

-taigi atejo laikas patiesti takelius ties namu ir teko su xm v6 break vezti vejos bortelius ir cementa.
zinoma didzioji dalis vaidmens kraunant kg i citroeena atitenka hidrauliniam siurbliui.

vienas vejos bortelis sveria apie 36 kg (pats pasveriau paemes svarstykles is vonios)

taigi pakroviau 20 borteliu plius 4 maisus cemento po 40kg ir as 88kg :wink:

reziumuojame : 40*4+(36*20)+88=720+160+88=968kg
parvaziavau namo 20km palikes senukuose 10 borteliu, kuriuos paimsiu kita diena(issigandau paskaiciaves)

(viska kroviau uzvedes varikli)

vienu zodziu :alah: :alah: xmbrz

Autorius:  Kosmoz [ Geg 04 2009, 22:11 ]
Pranešimo tema:  Re: xm break paveza...

tiek kraunant gali ratai issiskest :) proffanas galetu daugiau papasakot apie galines XMo pakabos tinkamuma dideliem krovimam.

Autorius:  proffanas [ Geg 04 2009, 22:33 ]
Pranešimo tema:  Re: xm break paveza...

Neprotinga (klaikiai kenčia šakių guoliai, suplojamos sferų membranos, laužiami galiniai hidrocilindrai etc.), bet kelissyk, kai reikėjo, kelis kilometrus pats persivežiau ~800kg. Išjungęs muziką ir ištempęs ausis klausydamas, ar iš galo jokio traškesio nepasigirs :lol: .
Jei reiks- pakartosiu, bet geriau būtų, jei nereiktų... :roll:

P.S.: Marčiau, kuro svorio neįskaičiavai ;) . Pilnas bakas- tai dar palei 75kg. Toną breikas su breikiniais galiniais "amortikais" turi laisvai iškelti, jei siurblys su slėgio reguliatorium gyvi ir vidiniai nuotėkiai nedideli.

Autorius:  proffanas [ Geg 05 2009, 21:09 ]
Pranešimo tema:  Re: xm break paveza...

Karolisxm rašė:
kuo maziau smegenu pas vairuotoja tuo daugiau xmas pavelka :D

Šiaip tai, XMas pavelka tuo daugiau, kuo didesnis darbinis reguliatoriaus slėgis, ir kuo didesnis hidrocilindrų diametras, bet chečbekistams to niekada nesuprasti ;) .
Bet kad pasekmių neišvengti, irgi jau prisižiūrėjau.

Autorius:  Lita [ Geg 11 2009, 21:44 ]
Pranešimo tema:  Re: xm break paveza...

:oops: Jo teko ir man pres pora metu pavezti kiek tilpo trinkeliu :bum: labai ant saves pikau, kad skriaudziu savo meile, bet jis istvere - galiu pasakyti, kad tai tikrai nuostabi Masina is didziosios raides!

Autorius:  rugstus [ Bir 14 2009, 10:17 ]
Pranešimo tema:  Re: xm break paveza...

marciusxm rašė:
-taigi atejo laikas patiesti takelius ties namu ir teko su xm v6 break vezti vejos bortelius ir cementa.
zinoma didzioji dalis vaidmens kraunant kg i citroeena atitenka hidrauliniam siurbliui.
vienas vejos bortelis sveria apie 36 kg (pats pasveriau paemes svarstykles is vonios)
taigi pakroviau 20 borteliu plius 4 maisus cemento po 40kg ir as 88kg :wink:
reziumuojame : 40*4+(36*20)+88=720+160+88=968kg
parvaziavau namo 20km palikes senukuose 10 borteliu, kuriuos paimsiu kita diena(issigandau paskaiciaves)
(viska kroviau uzvedes varikli)
vienu zodziu :alah: :alah: xmbrz


Mažiausiai kartą per mėnesį tenka vežt - 500 ltr. soliarkos + tara + 125 (aš).
Jokių bėdų. Tai čia jums ne viekartinis pavežiojimas. Iš visų turėtų XM tik vienam teko tvarkyt galinį tiltą. Tad šis prancūzų šedevras svoriais neužmušamas.

Autorius:  Kosmoz [ Bir 14 2009, 15:31 ]
Pranešimo tema:  Re: xm break paveza...

tai kas cia yra tokie svoriai? saliarka su tara sveria kokiu 520 kg ir tu 125, sumoj 645. Ivertinus kad kuro bakas greiciausiai ne pilnas, tai greiciausiai net maximalios leistinos apkrovos nevirsiji, tai koks dar bazaras apie svoriu bijojima? Va kai i mano mamos civica triju duru sulindo 8 girti nuo 70 iki 110 kg sveriantys (trys priekyje ir penki gale) tai jau sis tas :lol: nors max apkrovimas gal tik pusantro simto kilu virsytas, ne tragedija.

Autorius:  proffanas [ Bir 15 2009, 07:48 ]
Pranešimo tema:  Re: xm break paveza...

Kosmoz rašė:
saliarka su tara sveria kokiu 520 kg
Saliaros tankis 0,83-0,86 , taigi sumoj nesusidaro nė 600kg. Tiek ir golfai paveža...

Autorius:  Kosmoz [ Bir 15 2009, 12:18 ]
Pranešimo tema:  Re: xm break paveza...

tanki zinau, bet ir sakiau kad su tara svoris toks.

Autorius:  donatas [ Gru 29 2012, 21:59 ]
Pranešimo tema:  Re: xm break paveza...

jus nepamirskit,kad uzkraunamas galas t.y bagazine kur labiau svoris jauciasi nei paskirstytum salone!

Autorius:  Vycius [ Gru 29 2012, 22:36 ]
Pranešimo tema:  Re: xm break paveza...

Gerai tu cia,prikeliai senoka tema :mrgreen:

Autorius:  proffanas [ Gru 30 2012, 20:39 ]
Pranešimo tema:  Re: xm break paveza...

donatas rašė:
jus nepamirskit,kad uzkraunamas galas t.y bagazine kur labiau svoris jauciasi nei paskirstytum salone!

Aha; yra būtent taip. Kadaise kažkur buvau įmetęs skaičiavimus, kaip ten atrodo bendras vaizdelis. Dabar paskaičiavimų nerandu, tai pavarysiu iš atminties. Galiniai XM Break hidrocilindrai, naudodami iš slėgio reguliatoriaus gaunamą standartinį (šneku apie normalų reguliatorių, o ne su susėdusiomis spyruoklėmis) darbinį slėgį, gali pakelti kažkur po 1,1-1,3 tonos kiekvienas. Taigi, teoriškai, galinė ašis gali prisiimti apie 2,5tonos. Pati mašina (su kuru ir vairuotoju) sveria palei 1,7 tonos, bet tik 40proc šio svorio tenka galinei ašiai (pas chečbekus tik 34proc, todėl jie ir blogiau stovi ant kelio). Atliekame aritmetinius veiksmus, ir nesunkiai randame, kad į idealų (su nominaliu režimu dirbančiu slėgio reguliatoriumi, neturinčiu vidinių nuotėkių per hidrocilindrus ir kitus pribumbasus, etc.) XM breiką nežagsint galima pakrauti >1,5 tonos VIEN ANT GALINĖS AŠIES.

Pats šiai dienai maksimaliai bagažinėje (įskaitant galinių sėdynių vietą) esu vežęs 1,1 tonos, ir nepastebėjau jokių neigiamų aspektų. Kroviausi kaip visada, esant išjungtam varikliui, ir po to nenutiko nieko antgamtiško: pakilo kaip visada. Vienintelis tokiais atvejais privalomas papildomai atlikti dalykas- pakelti galinių padangų slėgį nuo nominalių 1,9bar iki 3bar. O kadangi dalis svorio tenka ir priekinei ašiai, išvis nematau reikalo trizniuoti. Gaila tik, kaip jau minėjau, šakių ir ratų guolių, įšokus į kokią duobę- gaila ir hidrocilindrų, bet jei su tokiais kroviniais važinėjama ne kasdien, dėl to irgi neverta panikuoti.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/