WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 15:35

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 08:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Pole rašė:
Cituoti:
XM kūrėjų nevykusiu sprendimu laikau tai, kad stovėjimo stabdis laiko varančiuosius ratus. Viso iš keturių- tik 2 stabiliai laiko prisegę mašiną. Apledėjusioje pakalnėje tai labai prastas reikalas.


Pas visas normalias auto, rankinis laiko tik 2 ratus ir paprastai galinius :) Tas sprendimas padarytas ne šiaip sau, o dėl mūsų visų mylimos/keikiamos hidropneumatinės pakabos. O auto palikti apledėjusioje nuokalnėje apskritai yra prastas sumanymas, nepriklausomai kiek ratų ručnykas laiko :lol:

Pas normalias mašinas parkavimas atrodo taip: įjungta pavara laiko priekinius varančiuosius ratus, o stovėjimo stabdis - galinius. Mašinka prisegama pagal formulę 4x4. Apledėjusioje į/ nuo kalnėje auto paliekamas labai retais ir extremaliais atvejais. Ir daug patikimiau, kai ją laiko ne du, o keturi ratai. Ypač kai šalia nėra bordiūro. :mrgreen:

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 09:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Pole rašė:
Įjungtos pavaros niekada nenaudoju kaip stabdžio, kaip ir P pozicijos ant pulimioto. O ką tamsta vietoj ko naudoja - tai jau tamstos valia. Visi devaisai automobilyje turi savo paskirtį - ručnyko paskirtis auto išlaikyti stacionarioj būseno be jokių įjungtų pavarų ar pakištų plytų po ratais. Tam jis suprojektuotas tam jis ir turėtų būti naudojamas.

Gerb. Pole, ar teisinga yra palikinėt parkavimui APD pozicijoje N? Neesu anglų kalbos žinotojas, bet P lyg tai primena ir reiškia PARKING. Kažkaip tai neteko girdėt, kad esant nelygiam reljefui, APD būtų parkuojama ant N. Tik įvairiuose APD aprašuose teko skaityt, jog N būtų naudojama kuo rečiau.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Paskutinį kartą redagavo 1 algisjuodas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 09:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
POWER rašė:
As ir nerasiau apie ikalnes/nuokalnes su vos iziurimu nuolydziu. as rasiau apie stacias ikalnes/nuokalnes.

Pasikartosiu: stačiose į/nuo kalnėse reikia palikti ant N?
Jeigu taip, tai eksplotacijos žinynuose turėtų būti nurodomi ribiniai nuolydžiai, kai čioperis privalo palikti XMą ant N. Natūroje: mašina komplektuojama gulsčiuku arba giru. Netinkamai suparkavus, vos pravėrus duris suveikia klaidos zumeris arba sodrus a la Valinskienės balsas prabyla: jūs neteisingai parkuojate savo automobilį. :D
O kad fantazijos daugiau nekamuotų, praktikoje atrodo taip: turiu dar ir Scorpą su APD ir bandymas palikti mašiną ne ant P vos pravėrus dureles baigiasi garsiu pypimu ( kaip ir paliekant neišjungtas šviesas).Siūlau rišt diskusiją, kaip suparkuoti APD, jeigu nėra rimtų argumentų, prasideda demagogija.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 19:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
EEO090 rašė:
Pole rašė:
Įjungtos pavaros niekada nenaudoju kaip stabdžio, kaip ir P pozicijos ant pulimioto. O ką tamsta vietoj ko naudoja - tai jau tamstos valia. Visi devaisai automobilyje turi savo paskirtį - ručnyko paskirtis auto išlaikyti stacionarioj būseno be jokių įjungtų pavarų ar pakištų plytų po ratais. Tam jis suprojektuotas tam jis ir turėtų būti naudojamas.

Gerb. Pole, ar teisinga yra palikinėt parkavimui APD pozicijoje N? Neesu anglų kalbos žinotojas, bet P lyg tai primena ir reiškia PARKING. Kažkaip tai neteko girdėt, kad esant nelygiam reljefui, APD būtų parkuojama ant N. Tik įvairiuose APD aprašuose teko skaityt, jog N būtų naudojama kuo rečiau.


Dar kartą siūlau perskaityti ką parašiau- "P" nenaudoju kaip stovėjimo stabdžio, thats it. O kiti gali nors ir autostradoj P įsijung jei noras yra - man nei šilta nei šalta. Pasidalinau patirtim ir tuo kas parašyta manuale. :labas:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 21:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Kosmoz rašė:
pas scorpa galiniai varomi ratai, rankinis blokuoja gala, tai apie koki ten 4x4 ratu uzblokavima kalbama? ar ir scorpas nera normali masina, nes pavara ir stovejimo stabdys blokuoja ta pacia asi? ir pas didziaja dauguma galiniais ratais varomu automobiliu ta pati "problema".

Paaiškinu:1) 4x4 yra toks parkavimo būdas, kai priekiniais ratais varomas automobilis paliekamas parkavimui su įjungta pavara ir užtrauktu galinius ratus veikiančiu stovėjimo stabdžiu. Užstabdyti visi ratai.
2) Scorpas, parkuojamas kaip ir XM- pavara ir stovėjimo stabdžiu užstabdomi tik du varantieji ratai ( 4x2).
3) Jei bandai Scorpą palikt parkavimui neįjungęs P, atidarius duris iškart signalas pradeda pypsėt, kaip ir neišjungus šviesų- suprask: įjung padėtį P.
Išvada: gamintojas numatė parkavimui palikti auto su APD tik pozicijoje P.
Man tikrai pasidarė smalsu, kaip palikinėja APD tie kolegos, kurie sąžiningai įjungia stovėjimo stabdį. Galimi variantai N arba P.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 22:09 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Kiek as domejausi APD, tai apie N sako, kad geriau jos išvis nebūtų. Ji skirta servisui ir nutempimui.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 22:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
EEO090 rašė:
Paaiškinu:1) 4x4 yra toks parkavimo būdas, kai priekiniais ratais varomas automobilis paliekamas parkavimui su įjungta pavara ir užtrauktu galinius ratus veikiančiu stovėjimo stabdžiu. Užstabdyti visi ratai.
2) Scorpas, parkuojamas kaip ir XM- pavara ir stovėjimo stabdžiu užstabdomi tik du varantieji ratai ( 4x2).
3) Jei bandai Scorpą palikt parkavimui neįjungęs P, atidarius duris iškart signalas pradeda pypsėt, kaip ir neišjungus šviesų- suprask: įjung padėtį P.
Išvada: gamintojas numatė parkavimui palikti auto su APD tik pozicijoje P.
Man tikrai pasidarė smalsu, kaip palikinėja APD tie kolegos, kurie sąžiningai įjungia stovėjimo stabdį. Galimi variantai N arba P.

1) ka norejai pasakyt savo 4x4 parkavimo budu as supratau, bet tai nera nei gerai, nei blogai, tiesiog taip yra.
2)tai ne vien citroeno ir scorpo pavaros ir parkavimo stabdzio tandemas blokuoja viena asi, yra gi eile masinu su galiniais varanciais ratais, kuriu rankinis stabdis blokuoja tuos pat galinius ratus.
3) scorpas verkia, kai palikti bandai ne ant P, kitose masinose net raktelio neistrauksi nepastates pavaru svirties i P pozicija. P ir reiskia parking, o ne [sioje vietoje buves necenzurinis zodis pasalintas], del to ant jo ir reik palikinet, nesvaigstant apie visokius N. o ar palikus ant P uztraukti parkavimo stabdi ar ne - priklauso nuo reljefo. jei nuolydis status - geriau traukti parkavimo stabdi, bet kas bebutu - pavaru svirti statyti ant P.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 22:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Kosmoz rašė:
EEO090 rašė:
Paaiškinu:1) 4x4 yra toks parkavimo būdas, kai priekiniais ratais varomas automobilis paliekamas parkavimui su įjungta pavara ir užtrauktu galinius ratus veikiančiu stovėjimo stabdžiu. Užstabdyti visi ratai.
2) Scorpas, parkuojamas kaip ir XM- pavara ir stovėjimo stabdžiu užstabdomi tik du varantieji ratai ( 4x2).
3) Jei bandai Scorpą palikt parkavimui neįjungęs P, atidarius duris iškart signalas pradeda pypsėt, kaip ir neišjungus šviesų- suprask: įjung padėtį P.
Išvada: gamintojas numatė parkavimui palikti auto su APD tik pozicijoje P.
Man tikrai pasidarė smalsu, kaip palikinėja APD tie kolegos, kurie sąžiningai įjungia stovėjimo stabdį. Galimi variantai N arba P.

1) ka norejai pasakyt savo 4x4 parkavimo budu as supratau, bet tai nera nei gerai, nei blogai, tiesiog taip yra.
2)tai ne vien citroeno ir scorpo pavaros ir parkavimo stabdzio tandemas blokuoja viena asi, yra gi eile masinu su galiniais varanciais ratais, kuriu rankinis stabdis blokuoja tuos pat galinius ratus.
3) scorpas verkia, kai palikti bandai ne ant P, kitose masinose net raktelio neistrauksi nepastates pavaru svirties i P pozicija. P ir reiskia parking, o ne [sioje vietoje buves necenzurinis zodis pasalintas], del to ant jo ir reik palikinet, nesvaigstant apie visokius N. o ar palikus ant P uztraukti parkavimo stabdi ar ne - priklauso nuo reljefo. jei nuolydis status - geriau traukti parkavimo stabdi, bet kas bebutu - pavaru svirti statyti ant P.

Visiškai sutinku, kolega. Jūs tiesog labiau suprantamai išdėstėte tai, ką norėjau pasakyt. :appl:
O dabar pastebėjimas iš vairavimo praktikos. Šią žiemą ant savo kailio išbandžiau, ką reiškia, kai sustojus apledėjusioje įkalnėje ( 6 fortas, įkalnė nuo Petrašiūnų, Kaunas) buvo užtrauktas tik stovėjimo stabdis (2 galiniai ratai). Po truputį, po cm pradėjo čiuožti atgalios. Nuspaudus darbinį stabdį košmarčikas baigėsi, nes visų ratų užblokavimo užteko. Situacija tuo prasta, kad sustot teko 2- oje eismo juostoje ir bordiūras buvo laaaabai toli.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2009, 14:28 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:04
Pranešimai: 85
Miestas: Pabrade
EEO090 rašė:
Kosmoz rašė:
pas scorpa galiniai varomi ratai, rankinis blokuoja gala, tai apie koki ten 4x4 ratu uzblokavima kalbama? ar ir scorpas nera normali masina, nes pavara ir stovejimo stabdys blokuoja ta pacia asi? ir pas didziaja dauguma galiniais ratais varomu automobiliu ta pati "problema".

Paaiškinu:1) 4x4 yra toks parkavimo būdas, kai priekiniais ratais varomas automobilis paliekamas parkavimui su įjungta pavara ir užtrauktu galinius ratus veikiančiu stovėjimo stabdžiu. Užstabdyti visi ratai.
2) Scorpas, parkuojamas kaip ir XM- pavara ir stovėjimo stabdžiu užstabdomi tik du varantieji ratai ( 4x2).
3) Jei bandai Scorpą palikt parkavimui neįjungęs P, atidarius duris iškart signalas pradeda pypsėt, kaip ir neišjungus šviesų- suprask: įjung padėtį P.
Išvada: gamintojas numatė parkavimui palikti auto su APD tik pozicijoje P.
Man tikrai pasidarė smalsu, kaip palikinėja APD tie kolegos, kurie sąžiningai įjungia stovėjimo stabdį. Galimi variantai N arba P.



Turiu 2 XM'us su APD, dar niekad nenaudojau rankinio stabdzio, tik pries TA susitvarkau kad butu OK. Lyg siol bedu dar nebuvo, bet paskaicius sia tema pagalvojau gal karta i men ir reiktu pasinaudoti :)

_________________
C5 2002
Xsara Picasso 2005


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2009, 20:42 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 31 2007, 07:57
Pranešimai: 194
Tokia pat bėdą teko spręsti ir man.
Buvo ta ašis užkepus, nors rankinį naudoju nuolatos. Kartais net sankryžose ;)
Ir trosų apsaugą taip pat naudoju, tik kitaip padariau - atsibodo vis nusistumianti „pridėtinė“ apsauga, tai uždėjau ilgesnę žarną - kad siektų geležinius trosu užvalcavimus prie suportų, ir ten užveržiau hmmm... „chomutais“ (kaip lietuviškai?). Trosai, aišku, per geležį neužsiveržia, o apsauga lieka vietose :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2012, 21:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Aš priekinių ratų rankinį trūkumu irgi pradėjau laikyt tik visai neseniai, gal prieš kokį mėnesį. Kai iš trečio karto neužkilus į gerą kalniuką su krauta priekaba ir BX gruntiniu keliuku ir likus tik porai metrų stojau. Viską ten padariau, ir rankinį ir bėgį įjungiau. Išlipom apsižiūrėt Reziume - bekviečiant žmones iš kitos mašinos (namiškius) padėti pastumti arba iškrauti laikinai priekabą BX pradėjo slysti palengva, pamažu, vis greitėdamas. Per langą vairuodamas būčiau dar išlaikęs, jei būtų vien tik mašina. Gal būčiau spėjęs įlipt ir paspaust stabdį, bet greičiausiai atidarinėjant durelės būtų užsikabinusios už greta kelio esančio šlaito ir nulaužtos. Mašina sustojo, kai užsilaužė priekabą ir sumalė bamperį.
Moralas - kai mašiną tempia žemyn, užtektų vien užspaustų stabdomų galinių ratų, apsieitų net ir be bėgio priekiniuose, bet laiko ir bėgiu ir ručnyku tie, kurie realiai vos kontaktuoja su paviršium.

Įdomu man tik vienas dalykas - kodėl prie C15 galinis tiltas minimaliai skiriasi nuo BX (praktiškai toks pats, tik pritaikytas spyruoklėms), o rankinis gale?
Dėl to, kad dėl nekintamo klirenso mažiau lankstosi trosai?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007