WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 09:52

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: perkaito variklis
StandartinėParašytas: Rgs 11 2009, 09:51 
Sveiki, vaziuojant paprasciausiai pradejo rukt is po kapoto. Pats nesu mechanikas specialistas tik siek tiek gaudaus. Zinoma iskart uzgeso ir teko issigandus sedeti laukti kas bus. Po to bandziau kurt, uzsikuria be problemu, tik dar pakankamai turbut neatausus varikliui po kokios minutes pradeda siek tiek rukt is variklio. Siandien jau per nakti pastovejus eisiu ziuret ka daryt, kaip manot ar rizikuot kurtis ir vaziuot ? Ar nepakils variklio temperatura greitai ir vel neatsitikt tas pats ? Beje vietoj ausinimo skyscio pyliau vandeni, taip buves savininkas patare vasarai. Aceit pats taip dare, nors nesu labai patenkintas tokia ausinimo sistemos prieziura.
Padekit, ka daryt, xmas stovi aikstelej kazkur kitam miesto gale, ir norisi nors iki kiemo atsivaryt


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: perkaito variklis
StandartinėParašytas: Rgs 11 2009, 10:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
"Normalaus" skysčio virimo temperatūra yra aukštesnė nei vandens. Todėl tokiam "patarėjui" gali padėkoti už meškos paslaugą. Iš po kapoto rūksta ne todėl, kad variklis perkaista, o todėl, kad aušinimo skystis (tavo atveju - vanduo) garų pavidalu eina velniop. O tai gali atsitikti dėl krūvos priežasčių - užsikimšusio aušinimo sistemos kanalo, sugedusio termostato, neveikiančio ventiliatoriaus, kiauro radiatoriaus ir pan.

Iš kavos tirščių niekas nepriburs. Bet jei nedidelį atstumą varyti reikia ir variklis užsiveda, gali iš naujo pripilti vandens (pasirūpink papildomom atsargom, kad galėtum dapilti) ir pamažu važiuoti, vis sustodamas ataušti.

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: perkaito variklis
StandartinėParašytas: Rgs 11 2009, 11:03 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 17 2004, 09:41
Pranešimai: 909
Miestas: Vilnius
pamažu važiuoti negerai - greičiau kaista :-P, o vandenį liepė pilti todėl, kad jis kažkur dinginėja dideliais kiekiais :) - to priežastį nustatys remontininkai, o to pasekmes - galiu ir aš pagąsdinti - užkalkės sistema, spustelėjus šaltukui - užšals ir t.t.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: perkaito variklis
StandartinėParašytas: Rgs 11 2009, 20:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
marine_t574 rašė:
Aceit pats taip dare, nors nesu labai patenkintas tokia ausinimo sistemos prieziura.
Padekit, ka daryt, xmas stovi aikstelej kazkur kitam miesto gale, ir norisi nors iki kiemo atsivaryt

Tokį "patarėją" gali nušauti, ir tavo teismas, jei pats teisėjas turi automobilį, tave visvien išteisins.

Ar gali aprašyti protingiau; bent jau, koks variklis- kubatūra, kuras, gamybos metai? Miestas ar bent šalis?... Nes matai; pas mašinas, kaip ir pas mergas, ten viskas skirtinga, ir sunku spręsti apie kitus požymius vien pagal aprašą "brunetė". :roll: Specialiai tau buvo sukurta ir viewtopic.php?f=12&t=7260 (kurio skaitymo delikačiai išvengei), kad be reikalo nesikankintum, laukdamas atsakymų.
Tereikia tiksliai formuluoti klausimą. Bet kai klausimas stovi "oi, turiu pievą, ją jau apsnigo, ir ką man dabar toliau daryti?", tas pas mumim nepraeis :( .
Pasikartosiu: nori tikslaus atsakymo, tai tiksliai formuluok ir klausimą.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: perkaito variklis
StandartinėParašytas: Rgs 11 2009, 21:54 
labai atsiprasau uz taisykliu nesilaikyma. Maniskis XMas yra pirmos kartos. vienas is pirmuju, 1990 metu.benzas/dujos. dvieju litru varikliukas. Jau siandien dviem etapais parsivariau i kiema ir tovi pro langa matomoj vietoj. Deja po paskutinio ausinimo sistemos "uzgaravimo" akivaizdu kad vandeni ryja kaip zveris ir jis kur tais isbega labai greitai. Su puse litro vandens ausinimo sistemoj kilometra du nuvaziavau ir jau ganvkarsta pasidare atvykus. Taigi dabar ir kurti bijau. Pirkinys neseniai pirktas, nesekmingai. Visgi islindo didziulis ausinimo sistemos kabkliukas, kas labiausiai gasdina. Gal galit ka patart, ar bent jau nurodyt taisymo kainas ir galimybes?


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: perkaito variklis
StandartinėParašytas: Rgs 11 2009, 22:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Blyn; nu ir įklimpai... Protingi žmonės jau senai XMų neperka :) .

O taisymo galimybės ir kainos smarkiai priklauso nuo tavo dislokacijos vietos, kurios tu vis dar nenurodei.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: perkaito variklis
StandartinėParašytas: Rgs 11 2009, 23:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Kalbi apie "baisu ausinimo sistemos gedima" bet siulau pradziai pasiziuret ar paprasciausiai kokia slanga netrukusi. Uzpildyk, uzvesk ir stebek ar nevarva niekur.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: perkaito variklis
StandartinėParašytas: Rgs 12 2009, 07:43 
dislokacija tai Vilniuj. Antakalnyje. Kolo kas bandysiu pats ka nors daryt. O kokiais materialais klijuojamos leidimo vietos?


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: perkaito variklis
StandartinėParašytas: Rgs 12 2009, 08:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei jau antifrizas (vanduo) atsiduria ant žemės, remontai ir jų kainos laukia vienoki, jei vanduo išeina per duslintuvą (t.y. jei jį ryja variklis)- visai kitokie.

Surask nuotėkių vietą, o tada jau bus galima burti toliau. Jei prakiuro žarnos, jos keičiamos; jei leidžia radiatorius, jis virinamas arba keičiamas. Lengvesniu atveju išsisuksi su keliom dešimtim litų, sunkesniu- su keliais šimtais.
O vat jei jau pramušta galvos tarpinė, teks keisti arba ją, arba variklį. Gali būti trūkusi pati galva ar variklio blokas. Jei variklis ilgai šertas vandentiekio vandeniu, bus žvėriškai užkalkėjusi visa aušinimo sistema. Teks keisti ir termostatą, gal ir vandens pompą ir pan.
Nebrangūs tie naudoti dvilitriai varikliukai, bet kelis šimtus teks pakloti, o pakeitimas irgi kainuos šimtais.
Jei pačiam per sudėtinga diagnozuoti, gali pavažiuoti iki kokio meistro ar serviso. Variklyje nėra nieko specifiškai citroeninio, ir antifrizo dingimo priežastis gan greitai išsiaiškinsis bet kuris meistras ar bent nagingesnis automobilininkas. Pabandyk va kad ir Sauliui AP brūkštelt, ir susitart dėl pagalbos apžiūrint.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 26 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007