O ką tu nori jame "patikrinti"?
Jei ar jis kiauras, tai kol radiatorius mašinoje ir pajungtas prie bendros sistemos, nuotėkius veikiant varikliui neišvengiamai pastebėsi iš radiatoriaus rasojimo, pastovaus garų debesėlio ar apačioje radiatoriaus kabančių lašų ar netgi čiurkšlių. Jei radiatorius nuimtas, sandarumas tikrinamas suspaustu oru ar vandeniu (aušinimo sistemoje būna 1.4bar; tikrinti reikėtų bent keliskart didesniu slėgiu). Nedažnai, bet būna, kad kiauras radiatorius nebesuremontuojamas, arba paprasčiausiai neapsimoka to daryti, ir radiatorius keičiamas. Retsykiais galima išsiversti ne virinant, o su cheminiais sandarintojais, bet prieš jų naudojimą sistema būtinai turi būti išplauta.
Jei tu nori patikrinti ar radiatorius neužkalkėjęs, tai paprastomis, namuose prieinamomis priemonėmis to nepatikrinsi. Gali spręsti tik iš šalutinių duomenų. Jei jau sistemoje teliuskuojasi vandentiekio vanduo, gali beveik neabejoti, kad radiatorius, kaip ir salono šildymo pečiukas, užkalkėję. Kitas rodiklis- kad variklis pernelyg dažnai perkaista; kad jo temperatūra pastoviai didesnė už termostato atsidarymo temperatūrą, ir kad vos ne pastoviai veikia ventiliatoriai. Tokiu atveju radiatorius (tiksliau, visa aušinimo sistema) plaunami, arba bent jau keičiamas radiatorius.