WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 13:48

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: kaip patikrint radijatoriu
StandartinėParašytas: Rgs 12 2009, 21:47 
Sveiki, stai turiu daug problemu su ausinimo sistema, ir tuo paciu noreciau patikrint savo radijatoriu. Kaip tai daroma?

XM 2.0 benz/dujos. 1990 Vilnius


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgs 13 2009, 08:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O ką tu nori jame "patikrinti"? :roll:
Jei ar jis kiauras, tai kol radiatorius mašinoje ir pajungtas prie bendros sistemos, nuotėkius veikiant varikliui neišvengiamai pastebėsi iš radiatoriaus rasojimo, pastovaus garų debesėlio ar apačioje radiatoriaus kabančių lašų ar netgi čiurkšlių. Jei radiatorius nuimtas, sandarumas tikrinamas suspaustu oru ar vandeniu (aušinimo sistemoje būna 1.4bar; tikrinti reikėtų bent keliskart didesniu slėgiu). Nedažnai, bet būna, kad kiauras radiatorius nebesuremontuojamas, arba paprasčiausiai neapsimoka to daryti, ir radiatorius keičiamas. Retsykiais galima išsiversti ne virinant, o su cheminiais sandarintojais, bet prieš jų naudojimą sistema būtinai turi būti išplauta.

Jei tu nori patikrinti ar radiatorius neužkalkėjęs, tai paprastomis, namuose prieinamomis priemonėmis to nepatikrinsi. Gali spręsti tik iš šalutinių duomenų. Jei jau sistemoje teliuskuojasi vandentiekio vanduo, gali beveik neabejoti, kad radiatorius, kaip ir salono šildymo pečiukas, užkalkėję. Kitas rodiklis- kad variklis pernelyg dažnai perkaista; kad jo temperatūra pastoviai didesnė už termostato atsidarymo temperatūrą, ir kad vos ne pastoviai veikia ventiliatoriai. Tokiu atveju radiatorius (tiksliau, visa aušinimo sistema) plaunami, arba bent jau keičiamas radiatorius.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 13 2009, 16:08 
na stai savo avtamobily aptikau pagrindini ausinimo sistemos gedima. pagrindines zarnos plysima, kuri sutvarkius atrodo mano xmas labiau patenkintas dirba. Taigi sio gedimo problema aiski - ausinimo sistema nepatikima ir del to noreciau jusu xmu turetojai p[asiklausti. Ar esat bande nukalkintoja? si skysti aptikau netgi interneto parduotuvese, ir visai idomu ar jis patikimas, plius dar aptikau toki skysti kuris padengia sieneles kazkokiu sluoksniu kuris padetu nuo smulkiu nutekejimu. Taigi ausinimo sistema macius daug vandens dabar noretu pamatyti ir antifryzo, tik iki to noreciau ja isvalyt nuo kalkiu ir nutekejimu. Ar tokie skysciai jam padetu?

XM 1, 2litrai, 1990, Vilnius


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgs 13 2009, 17:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Naudok bet kokį ploviklį nerūgštiniu pagrindu; jo kaina vos keli litai. O ne paprastą "nukalkintoją". Calgon čia mažai tepadės :D .
Sorry, bet pasinaudok Paieška (toks pypsikas lango viršuje). Apie aušinimo sistemos plovimą šnekėta jau ne vieną kartą, ir visai jokio skirtumo, XMas tai, lada ar jaguaras. Tingu kartotis.

Sandarintoją po plovimo gali naudoti beveik bet kokį; svarbu, kad jis nesusipjautų su naujuoju antifrizu (yra keli, kurie naudotini tik su raudonuoju folksvageniniu antifrizu, kuris XMams nenaudojamas). Tą gali išbandyti dar prieš supildamas į sistemą, atskirame indelyje. Bet jei nuotėkiai yra per kelių milimetrų skersmens skyles, sandarintojas nebepadės; teks virinti.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 13 2009, 20:55 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 03 2009, 14:56
Pranešimai: 93
Profanai :nono: bus tau oro slėgiu tikrint.... Mačiau kaip servise radiatorių suspaustu oru bandė.... Didelis bum ir vieną "meistrą" veža su diskoteka kiaušo siūt... Tik pripylus vandens, užkiši visas nereikalingas skyles ir per vieną duodi oro slėgiuko, nedaug. Užteks ir iki 2 Bar. Skylė pasimatys.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 13 2009, 21:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
vytasin rašė:
Profanai :nono: bus tau oro slėgiu tikrint....
Aš irgi mačiau, kaip servise naujai priimtas pacanas norėjo su 15bar (kiek resyverin kompresorius privyniojo) pūstelt, bet meistras laiku spėjo į jį kūjį paleisti :) .
Tikrinti reikia ~3-4bar slėgiu, su rezervu, nes sistemoje tokie slėgio šuoliai pasitaiko. Kas, kad patikrini su ~1,5-2bar, atrodo nieko, viskas gerai, o po savaitės tas radiatorius grįžta apsisiusiavęs. Pūsteli 4bar, ir pasimato dar 5 silpnos vietos, kurios vėl būtų grįžę mėnesio bėgyje. O kai jas užlituoji, tada jau garantuotai ilgam ramu :) .


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2009, 08:06 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 03 2009, 14:56
Pranešimai: 93
Nu Tėvukas visą amželį vairuotoju pradirbęs, tad autoritetas man :alah: , sako duok du-tris atmosferus ir viskas kaip ant delno. :)
kadangi jie taip darydavo su sunkvežimių radiatoriais, aš apsiribojau dviem. :)
Kolei kas iš kokių dvylikos remontuotų radiatorių dar neivienas neapmelavo. :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2009, 08:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na, čia jau niuansai ir skirtinga patirtis. Bet visvien sutariam dėl vieno, kad įpūsti reikia didesnį, nei darbinis slėgis. :)
Pas citroenus darbinis 1,4bar, o sunkvežimiuose, tai net nežinau. Jei atmosferinis, tai jiems ir 2bar per akis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2009, 14:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Vamzdynus hidrauliškai bando 1,5 darbinio slėgio, manau čia ši taisyklė tinka kuo puikiausiai. Ir nesvarbu oru ar vandeniu spausi, svarbu proto ribose.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2009, 17:22 
taigi, dar karta bandymas vaziuoti savo xmu nuejo suniui ant uodegos. Po keliu kilometru variklio temperatura uzkilo iki daugiau nei 100 laipsniu. Sustojus, po kapotu snypste. Visos zarnos kuriomis teka vanduo is radijatoriaus buvo ikaitusios, o radijatoriaus dangteli atidarius vanduo net purske nuo karscio. Taip toliau vaziuoti zinoma negaliu, bet noreciau nors iki citroligonines nusigauti. Patarimai?

XM1, 2l, 1990, Vilnius


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgs 14 2009, 19:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
O ventiliatoriai isijungia?

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2009, 19:17 
isijungia lyg ir.Uzia, osia. Tik nezinau ar abu ar tik vienas


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgs 14 2009, 20:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Atidarinet ikaitusio radiatoriaus ar issipletimo bakelio kamscio, tai nerekomenduoju, geriau tegul gurksi uzdaroj sistemoj. Kuo didesnis slegis, tuo aukstesne virimo temperatura + isputus ausinimo skysti is virsutines dalies variklio, silumos nieks nesugeria ir galva dar labiau kaista. Jei ventiletorius ir isijungia, radiatorius gali but saltas, nes kaip pvz. mano kseme ventiletoriai jungesi nuo variklio temperaturos(3.0 V6 su kondicionieriu). Termostatas gal neatsidaro? Jis pats gali but sugedes arba neatsidaryt del pasaliniu veiksniu, kaip pucianti galvos tarpine. Su oro burbulais cirkuliuojantis ausinimo skystis daznai termostato neatidaro. Tik neatsimenu kur yra siam auto termostatas, ji isemus tam sykiui, turetum nuvaziuot i remonto vieta. Jai tik nenusukta ausinimo pompa arba nepucia puses kompresijos i ausinima.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2009, 20:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xplikis rašė:
arba nepucia puses kompresijos i ausinima.
Pagal aprašymą, panašiausią į šią versiją... T.y. nusimato galvos kėlimas.

marine kiek tai ten, gal tu jau baik bajerius, ir arba varyk mašiną šrotan, arba pūsk pas normalius citromedikus. Prieita ta riba, kai namų sąlygomis ir kryžminiu atsuktuvu nieko nebepadarysi.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 24 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007