WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 07 2025, 13:52

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 28 2004, 09:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
XM 2.0i,beda tame,kad vazinejant ivairiausiais rezimais variklio temperatura buna 70-75'c.Ventiliatorius isijungia prie 86-89'c(sias temperaturas rodo temperaturos matuoklis paneleje).Termostata pakeiciau,situacija principe liko ta pati.Gal kokiais 2-3 laipsniais pakilo.Itariu pacio temperaturos matuoklio gedima(meluoja kokiais 10 laipsniu)Ar kas turejo tokios praktikos? Kaip su tuo kovot? Patarimas:jei keisit termostata,atsargiai su tvirtinimo varztais ,maniskiai buvo uzkepe konkreciai,vienas besukant luzo ir sriegis liko variklio bloke.Ko tik nedarem :kaitinom,meginom privirint galvute ir issukt,kokl galu gale ji teko visai isgrezt ir isriegt nauja ....Pries sukdami padauzykit ar pakaitinkit gerai varztus,lengviau eis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2004, 10:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Nurimk, gerasis zmogau, jei turi daug kantrybes, kalibruok tuos prietaisus, kad ir naujus sudejus jokios garantijos nebus. BX visai neturi to termometro, tai ir ramu :) , geriau pasitikrink, ar prie "tikru" temperaturu isijungia ventiliatoriai, signalines lempos, ypach ta ausinimo skyscio lygio lempa, ir vaziuok zinodamas, kad termometras rodo 10 maziau.

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2004, 20:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Jo,jei ten tik pats dacikas meluoja,tai man dalampocki,vazinesiu su tokiu kol variklis neuzsilenks.Noriu tik galutinai isitikint ,kad butent taip ir yra.Priesingu atveju,jei pats variklis tik pusiau uzkaista-cia blogiau,salta ziema jau cia,o variklio temperatura kaip lavono-nelabai sveika:ir kuro daugiau srebia,ypac mieste,vazinejant 10-20 km atstumais su sustojimais,ir salone salciau,ir tas tepalo sviestas intensyviau susidaro,kuris gerai pasalus pavirsta i ledine mase ir uzkemsa alsuokli ir pan.,o tada...ojojoi,turejau pernai tokios patirties.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2004, 09:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Alsuokli bet kokiu atveju reikia tikrinti-valyti, nu >> jis be proto ilga zarna turi, o patikrinti davikli reikia tureti metalini indeli su gyvatuku ir vandeneliu(buvo toks zmonijos isradimas arbatelei uzvirti), patikrinta termometra iki 150 laipsniu (bent jau tikrinant deretu prisiminti, kad prietaisas teisingiausia rodo antram trecdalyje savo skales), vat ta pati davikliuka gausi issukti is kolektoriaus, kas ir yra didziausia terlione, reikia biski nuleisti ausinimo skyscio.
Kaitink su pertraukom, palauk kol susivienodins termometro ir daviklio temperaturos, tada ir lygink. Taip pat gali patikrint ventiliatoriu ir avariniu lempu veikima, tik reikia tada ne vandens kaip temperaturos nesejo, o veliau uzverdancio skyscio, nezinau ka techniskiausia naudoti, gal cukraus sirupas butu prieinamiausia?
Beje, elektros sistemoje itampa turi buti kaip vaziuojancioje masinoje, tai geriausia butu, kad ji tiesiog butu uzvesta, tada i davikliu vietas reikia sukti kamscius, kas yra dar bjauriau. Nu, gali pasiziureti, kokia itampa palaiko tavo generatorius dirbant varikliui(voltmetras), ir tikrinant davikli palaikyti tokia itampa(tas pats voltmetras) kitu saltiniu, akumuliatoriaus pakroveju ar kitu auto.
Beje, itampa turi buti apie 14v, nuo jos labai priklauso temp.daviklio parodymai.

Bjaurus reikalas, bet kas butum bent laikinai ramus, .... Jusu teise rinktis :)

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2004, 10:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Nu tu cia Arte pavarei. Cia ne tikrinimas, o visas laboratorinis darbas. Man paskaiciius plaukai pasishiaushe. Zmoghelis kai susipirks visus reikalingus prietaisus atlikt toki darba, pamatys, kad pigiau buvo pasikeist keleta davikliu i naujus :)

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 29 2004, 13:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
O is kur zinai kad nauji gerai rodo? Beje, visus prietaisus nusipirktum uz kokius 15lt, tik p.....s uz daugiau :) O kaip kitaip zmogui nusiramint? Tik pasip......s :(

Arte


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2004, 15:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 09 2004, 22:22
Pranešimai: 119
Miestas: Vilnius
POWER rašė:
XM 2.0i,beda tame,kad vazinejant ivairiausiais rezimais variklio temperatura buna 70-75'c.Ventiliatorius isijungia prie 86-89'c(sias temperaturas rodo temperaturos matuoklis paneleje).Termostata pakeiciau,situacija principe liko ta pati.Gal kokiais 2-3 laipsniais pakilo.Itariu pacio temperaturos matuoklio gedima(meluoja kokiais 10 laipsniu)Ar kas turejo tokios praktikos? Kaip su tuo kovot? Patarimas:jei keisit termostata,atsargiai su tvirtinimo varztais ,maniskiai buvo uzkepe konkreciai,vienas besukant luzo ir sriegis liko variklio bloke.Ko tik nedarem :kaitinom,meginom privirint galvute ir issukt,kokl galu gale ji teko visai isgrezt ir isriegt nauja ....Pries sukdami padauzykit ar pakaitinkit gerai varztus,lengviau eis

Nesuk sau galvos. Pas mane 2,0 XM tokia pačią temperatūrą rodo ir viskas gerai.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007