WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 15:00

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 07 2010, 17:53 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Šiandien bėda ištiko "neplaninė". Užpildžiau kondicionierių, patikrino, niekur neleidžia. Važinėju po Vilniaus miestelį, ir nauja nematyta lemputė užsidegė- tepalo temperatūra per aukšta :x Pažiūriu variklio temperatūrą- blyn jau beveik siekia 130C :| Nežinau kiek pravažiavau su aukšta temperatūra :bum: Radiatorius, atsidarius kapotą, matosi, kad šlapias. Kilometrų tai nedau pravažiavau- maks 10, bet manau tai visiškai pakanka nužudyti variklį.
Klausimai paprasti:
po kiek km išaiškėja, perkaito variklis ar ne?
Pompa galėjo nusprogti jei be antifrizo sistema buvo?
Šiek tiek leisdavo antifrizą, tai kai mažai buvo, lempa užsidega, tai dapyliau vieną kartą ir tiek. Ko ta sušikta lempa neužsidegė kai antifrizas išbėgo- testuojasi tik kai įjungi degimą trumpai, o paskui kelionės metu reikia žiūrėti variklio temperatūrą, nenorint perkaitinti?
Kitas nepaprastas klausimas- kaip radiatoriaus prakiurimas susijęs su kondicionieriaus naudojimu? Ar čia tik sutapimas?

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 07 2010, 19:26 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Dar vienas paprastas klausimas:
Variklio temperatūros daviklis be antifrizo ar gerai matuoja ir temometras nemeluoja?

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 07 2010, 20:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pestysis rašė:
Kitas nepaprastas klausimas- kaip radiatoriaus prakiurimas susijęs su kondicionieriaus naudojimu? Ar čia tik sutapimas?
Čia tiesioginis ryšys.
Veikiant kondiškei, labiau apkraunamas variklis, todėl jis labiau ir kaista.
Kitas dalykas, jei kada lindai po kapotu, turėjai pastebėti, jog variklio aušinimo radiatorius priešpriešinio aušinančio oro srauto atžvilgiu stovi UŽ kondicionieriaus aušintuvo (radiatoriaus), todėl gauna jau kažkiek pašildytą orą, ir todėl mažiau efektyviai aušina.

Jei šiandienėje, vos 20-23C oro temperatūroje perkaito mataras, išvados tegalimos dvi- arba tu kondiškę pernelyg smaugei (nustatei pvz. iškart 15C, ir smaukeisi kiaurą dieną su trumpais sustojimais trumpose distancijose), arba stringa pats kompresorius (tiksliau, jo guolis), ir varikliui duoda afigienną papildomą apkrovą. Varianto, kad senai komoje pati aušinimo sistema, dar nesvarstome.
Vien dėl radiatorių išsidėstymo, mataras mieste neperkaista ligi 33-35C oro temperatūros; tam jis skaičiuotas. Nu o kad pagyvenusį radiatorių (pačią silpniausią sistemos vietą po pečiuko) perplėšė, kai aušalo temperatūra ir slėgis pakilo iki ribinio (ar netgi užribinio), nė kiek nesistebiu. Bet šalia visko, pasitikrink dar ir išsiplėtimo bakelio kamštyje esančio vožtuvo atsidarymo slėgį; jis turi būti 1,4bar. Gal nesuveikė ir tas vožtuvas. Tada, juo labiau, galėjo praliuobti sistemą bet kurioje vietoje. :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2010, 08:15 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
proffanas rašė:
Jei šiandienėje, vos 20-23C oro temperatūroje perkaito mataras, išvados tegalimos dvi- arba tu kondiškę pernelyg smaugei (nustatei pvz. iškart 15C, ir smaukeisi kiaurą dieną su trumpais sustojimais trumpose distancijose)

Sitas variantas.

proffanas rašė:
Vien dėl radiatorių išsidėstymo, mataras mieste neperkaista ligi 33-35C oro temperatūros; tam jis skaičiuotas.

Cia nesupratau, variklio tokia temperatura? Paprastai dar su anttifrizu budavo beveik 90 mieste (niekad nesiekdavo). Tik vakar vos neapsi**kau kai pamaciau ant raudonos skales temperatura. Ar apie dar kazkoki varikliuka kalbi? Su antifrizu galbut , bet kai sausra sistemoje, tai kai pecius. Apie 2 km (iki serviso) vaziavau vos ne valanda- palaukiu kol atves ir vel vaziuoju gabaliuka.

proffanas rašė:
Bet šalia visko, pasitikrink dar ir išsiplėtimo bakelio kamštyje esančio vožtuvo atsidarymo slėgį; jis turi būti 1,4bar. Gal nesuveikė ir tas vožtuvas. Tada, juo labiau, galėjo praliuobti sistemą bet kurioje vietoje. :roll:

Ten alsuoklis atsidarineti dangtelyje turi? Ne tiesiogiai slanga isvesta auksciausioje vietoje? Ar ten kazkoks dar kitas voztuvas.

Ka tik skambino is tanagros- radioatorius sveikas, bet buvo remontuota slanga ar kazkas tokio (telefonu nesiaiskinau, vietoje pasiziuresiu), ir ten pramuse nafig. Atpigo remontas (jei variklio neiskepiau) nuo 600-700 LT iki 150 LT :hm:

Kaip su antifrizo lempa, kuri rodo, kai nera/ per mazas kiekis antifrizo? Ko ji neuzdege vaziuojant?

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2010, 09:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Pestysis rašė:
Cia nesupratau, variklio tokia temperatura? Paprastai dar su anttifrizu budavo beveik 90 mieste (niekad nesiekdavo). Tik vakar vos neapsi**kau kai pamaciau ant raudonos skales temperatura.

cia apie lauko temperatura :labas: :lapux:

Pestysis rašė:
Ten alsuoklis atsidarineti dangtelyje turi? Ne tiesiogiai slanga isvesta auksciausioje vietoje? Ar ten kazkoks dar kitas voztuvas.

pats kamstis savyje turi skyle, alsuokli, kuri pradeda pro save praleidinėti esant 1.4 BAR slėgiui.

Pestysis rašė:
Kaip su antifrizo lempa, kuri rodo, kai nera/ per mazas kiekis antifrizo? Ko ji neuzdege vaziuojant?

Taip pat, kaip ir su likusia tavo masina, sugedę. Normaliu atveju turėjo rėkti, kad trūksta antifryzo, kad variklio temperatūra kyla per dideliu tempu, bet tokią jau mašiną nusipirkai, apsišarvuok kantrybe, ne paskutinis nuotykis tau :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2010, 19:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
Pestysis rašė:
Cia nesupratau, variklio tokia temperatura? Paprastai dar su anttifrizu budavo beveik 90 mieste (niekad nesiekdavo). Tik vakar vos neapsi**kau kai pamaciau ant raudonos skales temperatura.

cia apie lauko temperatura :labas: :lapux:

Blyn, ir kurių velnių man atsakinėti į klausimus, jei atsakymai visvien neįsisavinami? :roll: Rašiau lietuviškai:
proffanas rašė:
Vien dėl radiatorių išsidėstymo, mataras mieste neperkaista ligi 33-35C oro temperatūros

Oras- tai tas, kur už lango; kuris aušina radiatorius. Pietuose (tipo, arčiau Žemės pusiaujo nei Vilniaus r.) būna, kad jis įkaista iki 33-35, o kartais ir iki 45C. Tai va; tokiai (45C) temperatūrai standartinio europinio XMo radiatoriai neskaičiuoti, ir jų aušalas garantuotai perkais, jei bus pakurta kondiškė, net ir esant idealiai (naujai) XMo aušinimo sistemai.

Dabar laukiu klausimų "kas tas aušalas", "kur tas pusiaujas", ir "o kas nutiks pakūrus kondiškę, jei oro temperatūra bus tik 44C, bet pas mane skydelyje tiek nerodo".
Dar galima prisiminti ir kelis specialiai pritaikytus/perdarytus XMus, kurie buvo parduoti pusiaujo zonoje buvusiose Prancūzijos kolonijose, o tuščią šneką baigti kad ir šiandieniu paradu. Gal nepradėkim.

Išsiaiškink kokiam rimtesniam servise (geriau ne wilenskoj Citrolavoninėj- tam jie gali pasirodyti per silpni), kas ten per bugas, kur jisai sėdi, ir pagydykit. Inetu mes visvien nesutvarkysim, o kur gali sėdėti bugas, spėjimai jau aprašyti.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2010, 08:26 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Nesinervuokite :)
Ne radiatorius trūko, o kažkieno nedadelkos- šlanga buvo sujungta (kažkada trūkusi ar suskilusi) ir chamutų pagailėta/pamiršta- vienas galas sujungimo užspaustas, kitas taip įkištas ir paliktas.. Pasinaudojus kondicionieriumi Vilniaus kamščiuose, krūvis didesnis aušinimui, slėgis pakilo tiek ir tereikėjo- xalturkė neatlaikė. Apipurškė tiesiai radiatorių, buvo pusę radiatoriaus šlapio, dėl to pagalvojau, kad radiatorius galus atidavė.
Tik tas bugas, kad neužsidegė lempa antifrizo, tai nesužavėjo. Kai trūksta, paprastai įjungus degimą rašo "Stop" ir lempa dega (daviklis veikia), bet važiuojant išbėgus antifrizui, neužsidegė, tai keista.
Tai po Italiją važinėjantis, prižiūrėti temperatūrą reikia variklio?

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2010, 09:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Seniai norejau uzklausti panasaus kalusimo, dabar yra proga.
Tarkime xm, bele koks variklis: 2.0, V6, 2.1...vaziuoju, prakiura slange, ausalas luk isbega. koki vaizdeli as stebiu prietaisu skydelyje..???
1.Taip, tepalo t-ra pakils, bet juk jei tai ne V6, tai Xm tau ir neuzdegs "ispejamos tepalo perkaitimo t-ros" lempeckos, nes jos ten paprasciausiai nera...? ar taip..?
2.Nepriklausomai nuo tepalo t-ros lempeckos, ka rodys ausalo t-ros skale..??? Juk ausalas bus isbeges...

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2010, 09:45 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Autogide nepamatysi mano xm dėl šlangų trūkimo, ar kad ir užsilenkusio mataro, ar kad ir dėl leidžiančio diravio ;)
Jau greičiau dėl kitų priežasčių parduočiau, bet ne dėl pačios mašinos gedimų, kurie būdingi visoms senoms mašinoms (išskyrus citroenišką gedimą- myžantį diravi).
Be abejo, pravažiavus vos 3k km nuo nusipirkimo, ankstokai spręsti, dar daug vabalų pasislėpę ir išlys su laiku, gali būti kad truks kantrybė dėl remontų, bet apie tai pakalbėsiu po ~1 metų eksploatacijos arba 20-30k km ridos, kai jau bus daug paveldėtų vabalų išgaudyta ir pažinsiu daugiau vidurius mašinos.
O ir išlaidos remontams servisuose (pats netaisau kol kas) tesudaro 1200 LT, kas nusipirkus seną kaip mano gyvenimas mašiną yra mano pažiūriu normalu.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2010, 09:45 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
POWER rašė:
2.Nepriklausomai nuo tepalo t-ros lempeckos, ka rodys ausalo t-ros skale..??? Juk ausalas bus isbeges...


T kris.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2010, 11:14 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Haris rašė:
POWER rašė:
2.Nepriklausomai nuo tepalo t-ros lempeckos, ka rodys ausalo t-ros skale..??? Juk ausalas bus isbeges...


T kris.

Pas mane V6 temepratūra kilo. Daviklis matyt kur nors metale įsuktas, ir reagavo į temperatūrą. Neaišku kiek teisybės, bet rodė kylančią T.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2010, 11:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Xantijoje su 2.0i varikliu temperatura staigiai kilo kai pamečiau šlangą. Nuo 90 laipsniu iki 105 laipsniu ant akiu... Dar vizualiai matesi garai besiverčiantys iš po kapoto, jokių lempučių nereikėjo :)

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2010, 12:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
O tai gal pradžiai pradėkim nuo to, kad visuose auto, net ir žiguliuose yra toks devaisas kaip aušinimo ventiliatoriai, kurie gryno sutapimo dėka stovi ant aušinimo radiatoriaus :lol: Ir kas jau kas, bet kylant temperatūrai, jie privalo įsijungti (nors tai ne visada įvyksta 20 metų senumo lavonėliuose). Jei dyzeliui jie rikalingi patampa tik kai lauko temperatūra perkopia kokius 25-27C, tai benzalinkoms jie būna reikalingi net ir žiemos metu.
Taigi dėl ko perkaito sistema ir nurovė kolchozną šlanga lieka neaišku, t.y ar pirmiau nurovė, o po to perkaito - kas neišvengiamai turėjo uždegti STOP, antifryzo lygio lemperka ir aukštos temp. lemperka. Ar vis dėl to pirmiau perkaito, o perkaito dėl neveikiančių ventiliatorių arba užsikišusio radiatoriaus ir to pasekmėje nurovė kolchozną žarną :roll:
O tam motorui nieko ten nenutiko baisaus, na blogiausiu atveju pradės leist per kur nors tepalus ir/ar aušalus, gal net į degimo kamerą :wink: Bet šiaip tie V6 nors ir buki ale kantrūs pas <<.
O temp. datčikas be vandens rodys tokią temp kokią jis "jaus", t.y. oro/garo mišinio esančio aušinimo sistemos kanaluose. Paprastai garas būna kiek aukštesnės nei aušalas temp ypač prie 1.5 bar. slėgio :roll:
Žodžiu - prieš vasarą aiškinkis ar sukasi abu ventikai ir ar visos lempos užsidega. Kitas kartas gali būti ir skaudesnis. O kondiškė...o ką kondiškė, palik ją ramybėj ji čia nė prie ko.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2010, 00:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pestysis rašė:
Tik tas bugas, kad neužsidegė lempa antifrizo, tai nesužavėjo.
Nu tai tikrink jos grandinę. Principe, tai yra baisesnis gedimas, nei prakiuręs radiatorius.
Nes tokiu atveju tu net nežinai, ar tas radiatorius prakiuro ir ar antifrizas išsilakstė. O perdegusios lemputės (su pakeitimu) kaina nesulyginama su radiatoriaus remonto kaina.
Kita vertus, gal ta lemputė senai ir atkakliai degė, jei jau perdegė?... :D T.y. gal antifrizo stigo jau senai.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2010, 01:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Pestysis rašė:
Tik tas bugas, kad neužsidegė lempa antifrizo, tai nesužavėjo.
Nu tai tikrink jos grandinę. Principe, tai yra baisesnis gedimas, nei prakiuręs radiatorius.
Nes tokiu atveju tu net nežinai, ar tas radiatorius prakiuro ir ar antifrizas išsilakstė. O perdegusios lemputės (su pakeitimu) kaina nesulyginama su radiatoriaus remonto kaina.
Kita vertus, gal ta lemputė senai ir atkakliai degė, jei jau perdegė?... :D T.y. gal antifrizo stigo jau senai.

Bet juk tada ir su stopu važinėtum? O kad jis nedega, pastebėti nesunku. Berods degimą įjungus ir antifrizo lemputės tikrinimas vyksta, tik nevisi į tai dėmęsį kreipia

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007