WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 14:09

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: XM pagrindinis LHM vamzdis
StandartinėParašytas: Bir 17 2010, 14:44 
Sveiki,
skaitydavau anonimiskai, bet va prireike ir prisiregistruot.
Vaziavau Utena -Vilnius, 50tame km pradejo garuot is po kapoto, isijunge stopas.
Sustoju, pakeliu kapota - ciurksle gera varo ant besisukanciu dirzeliu. Nuleidau XM iki zemes. Buvo tema apie 'parjojima' -pajutau ta savo galva per ta 50m km.

Zodziu, patikrines supratau kad prakiuro pagrindinis metalinis plonas vamzdis su LHM, va sitoj vietoj(spausti ant nuorodos):
http://img412.imageshack.us/img412/9091/mas0.jpg
http://img824.imageshack.us/img824/2624/mas1.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/2860/mas2.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/4365/mas3q.jpg
http://img248.imageshack.us/img248/2041/mas4b.jpg

Atrodo, kad cia pagrindinis lhm vamzdelis, nes ilgas, eina per visa masinos prieki. ji laiko kokie 5-7 varzrtai.ji sunkoka pasiekti.
Noreciau patarimo:
ar apsimoketu paciam ji bandyt atsukt(masina taisant patirties daug neturiu, bet tai atskuniet varztus nereik jos gal) ir idet kita , nauja?
Ar vezt i servisa iskart? (anksciau tevas taisydavo, visada pas Audro vezdavo, o dabar gal kazkoki servisa zinot prie Siaures miestelio, Vilniuje?)
Dekui


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bir 17 2010, 15:32 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kad kitą vamzdelį teks dėti tai faktas, šiaip tai ir naujas, kaip tokiossvarbosd etalė, ne kosmosą kainuoja ;). Tik koks Xmas pas tamstelę? Panašu, kad 2 litrai bendzinas 8v? Jei turi entuziazmo gali ir pats pasikeisti, pasikrapštyti reikės. O dėl servisų arti Šiaurės miestelio kurie << išmanytų, tai aš nežinau, Citroligoninė, CP, VEHO miesto pakraščiuose... Gal mobilusis Marčius paglebėtų, o gal Haris vietoje pameistrautų :)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2010, 16:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Nesu turėjęs XM ( važinėju C5 ), todėl negaliu spręsti apie išorinį vamzdelio diametrą. Manau atstumas iki serviso neturėtų kelti rūpesčių, kadangi "Hanzafleksoe" yra įvairaus diametro vamzdžių greito jungimo movos, kiek teko domėtis nuo 4 mm išorinio vamzdelio diametro iki oho ho. Kažkur Šiaurės miestelio ribose yra specializuota auto parduotuvė, kurioje galima rasti ir min. 3,5 mm. diametro movas. Pačiam teko pasinaudoti 4 mm. diametro mova 3,5 mm. storio vamzdeliui C5 einančiam nuo hidraulinio siurblio į galinį reguliatorių (vamzdelio ilgis atrodo 431 mm ). Puikiai atlaikė 2 savaites iki vamzdelio keitimo. Julius iš CL-nės sakė, kad kai kurie taupūs klientai su tokia mova važinėja ir kelis metus, kol neatsiranda nutekėjimai kitoje vietoje. Movos, priklausomai nuo diametro atlaiko 270 - 350 atmosferų. Jos yra savaime užsivalcuojančios. 4 mm išorinio diametro mova š.m. sausio mėnesį kainavo 6 Lt.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2010, 16:56 
O, dekui uz issamius patarimus! Mova butu geras variantas, jei vamzdis kainuos daug. Kolkas tik Martynas(pardavineja ctr detales) sake kad turi, bet kainos nezinau.

Xm-as 96m. 2l, benzinas
Paveikslėlis

Taip, apvaziauvau visa saiures miesteli ir aplinkinius garazus - tikrai nera prancuzisku masinu servisu.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bir 17 2010, 17:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
klim rašė:
Taip, apvaziauvau visa saiures miesteli ir aplinkinius garazus - tikrai nera prancuzisku masinu servisu.

Na, žiūrėk, ką turi...
Tojo vamzdelio išorinis diametras- 6,35mm. Abejoju, ar lengvai rasi tokią movą, ir ar aplamai tikslinga ją dėti: vamzdelį juk visvien teks išimti. O tokiu atveju geriau jau dėti kitą be jokių sūdurimų, kad nebūtų visokių spalvotų netikėtumų.
"Spalvoti netikėtumai" jau buvo ištikę kažkurį šio XMo juzerį, nes vamzdelis įkištas nebe originalus, o varinis (sprendžiu pagal http://img248.imageshack.us/img248/2041/mas4b.jpg ). Priežastis čia viena: netinkamai įtvirtintas pats vamzdelis, ir nuo vibracijų jis prasitrina į pašalinius daiktus. Gal trūksta kokio laikiklio, gal jie netinkamu kampu pastatyti, gal samopalnas vamzdelis netinkamai išlankstytas, gal dar kur yra kokia problema- inetu neatspėsiu. Bet padarytum protingai, jei pats nekištum nagų, neduotum ir jokiems "garažiniams", o sutartum su tuo pačiu Marčium, kad jis pats įdėtų savo siūlytą vamzdelį. Marčius žino, ir kur ten turi eiti kokie laikikliai, ir jų turės vietoje, jei jų visgi truks.

klim rašė:
Xm-as 96m. 2l, benzinas
Nereikia fantazuoti. Ši mašina nuo konvejerio nuriedėjo vėliausiai 1994m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2010, 18:14 
Taip, tiesa 94m, ne 96, viska pastebiat :) :)
del vamzdelio spalvos - jis vienodas per visa savo ilgi(kaip pirmoj foto), cia nuotraukos klaidina biski(paryskinau ji , kad matytusi geriau).. gal siaip, senatves neatlaike..
O su Marcium idealiausia aisku butu viska padaryt, bet jis nebetaiso sake, tik detale parduos.
Na tai, isbandyt Ctr lygonine reiks tikriausiai.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bir 17 2010, 18:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Aplamai aš irgi ilgą laiką nevažinėčiau su "kažkokia" mova, mėgstu važinėti su tvarkinga mašina ir patikėk jeigu reikia keisti detalę ją keičiu. Tą variantą pasiūliau kaip avarinį, kad nuvažiuoti iki norimo seviso arba kiek tai laiko, laukiant eilėse iki paėmimo į servisą, važinėti, kad mašina būtų "po ranka". Vėlgi, mažai "raukiu" apie XM, tačiau man (C5) ilgojo vamzdelio kaina Veho buvo 106 Lt. ir darbas CL-nėje 120 Lt., nemanau, kad XM būtų brangiau.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2010, 19:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kiek mano atmintis neša, naujo šio vamzdelio, einančio iš hidrosiurblio į srautų skirstytuvą, kaina VEHO yra >200lt. Ir laukti teks savaitę- dvi. Eina jis jau su visais laikikliais, todėl bent jau dėl to neteks sukti galvos.
Bet jei pavyks pagal skelbimus aptikti nesutrintą ir su nenuėstais štuceriais "seną bet gerą" originalų plieninį vamzdelį, jį galima įsigyti už 20-50lt tą pačią dieną, o tinkamai įtvirtintas jis laikys ilgiau nei pati mašina.
Čia vienas iš tų retų atvejų, kai stoviu už šrotinę, o ne už naują detalę :) .
klim rašė:
gal siaip, senatves neatlaike..
Jis neatlaikė trynimosi į kažką. Senatvė plieniniam vamzdžiui su tokia išorės danga, kurio viduje cirkuliuoja alyva, o išorė irgi maudosi tepaluose o ne druskose, yra nežinomas terminas. Šitie vamzdeliai tik prasitrina, arba dėl dažno atsukinėjimo ir po to sekančio perveržimo suėdami jų štuceriai. Senatvė?... :roll: To nebūna.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2010, 10:57 
Zodziu, gavau ta vamzdeli , galvojau ilgesnis jis bus.
Paveikslėlis

dabar beliko surast kas ji prisuks.
ctrligonine tik 4-tadieni galetu..


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bir 19 2010, 11:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
O ką sako "KZ" servisas. Kasparas 860220694

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2010, 11:12 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
klim rašė:
dabar beliko surast kas ji prisuks...

Pats pasikeisk.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2010, 11:30 
na, Kasparas kolkas irgi negali, tik po keliu savaiciu.
Del pats- kazkaip visi sako kad nelist paciam


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bir 19 2010, 14:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 26 2005, 13:47
Pranešimai: 192
Miestas: Vilnius
Tam pačiam Marčiuji paskambink.

_________________
2001m C5 V6 Sidabrine strėlė


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2010, 11:20 
Pakeiciau pats.. :D
reikejo pasiknist, nes priejkimas ten sunkokas. kaip itare profanas, laidas prasitrine i varzta, nuo pastovios masinos vibracijos.Niekur nelasa, bet nesikelia.. ipyliau 1.5 L LHM. kokioj padety turi but ta LHM rodykle oranzine? ten yra toks daiktas permatomas plastikinis po kapotu, su dviem juostelem. neatsimenu kai lhm pakanka, tai ji turi buti pakilus ar nusileidus, ir kazkaip ten reikia ziuret ar tai uzvedus, ar neuzvedus?
dekui


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bir 21 2010, 11:39 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
klim rašė:
Pakeiciau pats.. :D
reikejo pasiknist, nes priejkimas ten sunkokas. kaip itare profanas, laidas prasitrine i varzta, nuo pastovios masinos vibracijos.Niekur nelasa, bet nesikelia.. ipyliau 1.5 L LHM. kokioj padety turi but ta LHM rodykle oranzine? ten yra toks daiktas permatomas plastikinis po kapotu, su dviem juostelem. neatsimenu kai lhm pakanka, tai ji turi buti pakilus ar nusileidus, ir kazkaip ten reikia ziuret ar tai uzvedus, ar neuzvedus?
dekui


Oranžinis grybukas turi būti tarp oranžinių juostelių kai automobilis max padėtyje. Kai užkuri - ar dėga stop indikacija prietaisų skydelyje? Pabandyks į vieną pusę iki galo susukti vairą ir stebėk ar užges.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007