WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 11:12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 16 2010, 19:14 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Taigis, bėda ištiko. Trūko didžiojo suvažiavimo išvakarėse slėgimis vamzdis tarp siurblio ir slėgio skirstytuvo. Įtariu, kad trūko ne atsitiktinai, nes kai kas keisdamas diravį smarkokai palenkė tą vamzduką, per lenkimo vietą nukraujavo mano XM`as ir atsigulė ant pilvo. Beto, BUVO NEPRIVERŽTA toje vietoje vamzdukas ir laisvai tabalavosi nuo vibracijų, čia didelis akmuo į citrolavoninės daržą.
Gerai kad labai arti namų ir priekyje kaladės naujos, tai dar parjojau be vairo ir su rankiniu-kojiniu stabdžiu.
xmindė sakė, kad galima gelbėtis pasinaudojant hansaflex parduotuvės siūlomomis movomis. Tik aš nežinau ar verta terliotis, tai yra kiek jos patikimos. Kas nors gal važinėjat su tokia movele ant slėgiminio vamzdžio? Jei taip, kiek km prasukot?
Kitas dalykas, jei rasiu naują (tiksliau seną, nes Veho jau netiekia tokių dalykų, nustojo gaminti), pro kur geriau įdėti labai nelankstant- pradėti kišti ties mašinos priekiu prie slėgio skirstytuvo, ar nuo siurblio pradėti? Nesinori labai lankstyti, nors senąjį šiek tiek palanksčius išiminėjant, nelūžinėja ir kampai nesusidaro.
Kiek litrų žaliojo kraujo reikia tuščiai sistemai (LHM) trilitriam xm?

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 16 2010, 20:10 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Ai pamiršau dar vieną labai nervinantį dalyką- barška KARTAIS vairuotojo pusėje. Labai nervina. Barškėjimas nestiprus, į vairą nesijaučia, bet kartais niekas nebarška net per žvyrkelį. O kartais ir lietuvišku banguotu asfaltu važiuojant barška.
Citrolavoninė purtė su laužtuvais visokiais, keliese tasė, bet neranda. Vairas kreivokai stovi, kas irgi keista, nes išvažiavus po vairo traukės keitimo iš ratų balansavimo, vairas buvo tiesiai. Ar gali būti, kad pats diravis turi laisvumą kažkokį? Kas dar gali barškėti, ko neranda standartiškai klibindami ratus servise? Kokios nors atraminės gumos ar dar kas? Žinot VIlniaus miestelyje servisiuką kokį, kas su staklėm patasytų papigiai ir rastų barškutį?

Kita bėda- karštu oru (~30C) kondicionieriui dirbant pilnu pajėgumu, kaista variklis iki 110C (o stovint dideliuose kamščiuose ir iki ~115C). Kaip patikrinti termostatą, ir kurioje vietoje jis randasi? :) Jei jį apeinant ir tiesiai kokias antifrizo šlangas sujungus, pavyktų tokiu eksperimentu išsiaiškinti, ar termostate bėda?

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 16 2010, 20:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2009, 09:46
Pranešimai: 259
Miestas: PNV
buna ir del vairo kryzmes gana didelis bildesys girdimas salone.del kaitimo, gal ventiliatoriai neisijungia, berods prie 98laipsniu turetu isijungt,buna kad del antifrizo trukumo, del uzsiorinusios sistemos ir (del variklio problemos kai kompresija pucia i ausinimo sistema ir pradeda nebecirkuluot antifrizas,bet cia jau paskutinis ir blogiausias variantas) :D LHM'o 5 litrus nusipirk ,4supilk bakelin 1litriuka bagazinen prie zapaskes veziokis :)

_________________
nuo 97m. 88m,BX-1.8td.93m,XM-2.0i.92m,XM-2.1td.90m,XM-2.1d.01m,C5-2.0HDi,98m. Mitsubishi pajero 2.8tdi(zveris) :twisted:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 18 2010, 22:16 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Pestysis rašė:
...xmindė sakė, kad galima gelbėtis pasinaudojant hansaflex parduotuvės siūlomomis movomis...

tesingai sake. Patikrintas variantas - gerai laiko (pravaziuota apie 40.000KM)
Pestysis rašė:
Kiek litrų žaliojo kraujo reikia tuščiai sistemai (LHM) trilitriam xm?

Apie 4,5L
Pestysis rašė:
...didelis akmuo į citrolavoninės daržą...

Cia kas tokie?

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2010, 13:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
AUDRIUS- cit rašė:
buna ir del vairo kryzmes gana didelis bildesys girdimas salone.

Sukiojasi vairas švariai, jokių traškesių nieko. Tokiu atveju kryžmė atkrenta?

AUDRIUS- cit rašė:
del variklio problemos kai kompresija pucia i ausinimo sistema ir pradeda nebecirkuluot antifrizas,bet cia jau paskutinis ir blogiausias variantas.

Atidarius antifrizo bakelio dangtį ir smarkiai paspaudus gazą, nematyti burbulų/putojimo. Tik antifrizo lygis siūbuoja pagal apsukas :). Iš to galima spręsti, pučia kompresija į aušinimą ar ne?

Citrolavoninė= citroligoninė :)

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2010, 13:44 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Pestysis rašė:
Atidarius antifrizo bakelio dangtį ir smarkiai paspaudus gazą, nematyti burbulų/putojimo. Tik antifrizo lygis siūbuoja pagal apsukas :). Iš to galima spręsti, pučia kompresija į aušinimą ar ne?
Dirba vandens pompa, taip turi buti.

Jei nera burbulu - kompresijos nepucia.
Pestysis rašė:
Citrolavoninė= citroligoninė :)

Supratau.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2010, 17:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Dėl barškėjimo ( tiesa C5 ir dešinėje pusėje ), irgi kartais barškėdavo nesuprantamu algoritmu, tačiau važiuoklės meistrai ilgai nesugebėjo nustatyti priežasties. Galutinis verdiktas - atsilaisvinęs priekinio tilto varžtas.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2010, 17:57 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Mova laikys tiek kiek laikys vamzdelis ant kurio uždėta mova. Priklausomai nuo diametro atlaiko iki 270 - 350 atmosfrerų. Jeigu trūkimas lenkime, jos paprasčiausiai neuždėsi, dedasi tik lygioje vamzdelio vietoje. Kad uždėti, nuiminėti nereikėjo, paprasčiausiai išpjauni pažeistą vietą ir dedi movą. Movos pačios užsivalcuoja.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 20 2010, 09:57 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Bendras ilgis panašus, storiai (vamzdžio ir sriegių) panašūs, bet išlankstymas skiriasi:

Siūlomas:
http://www.pics.lt/images/IMG_3533.JPG
Mano:
http://img844.imageshack.us/gal.php?g=atvaizd0002.jpg

Kažin tinktų manajam ar ne? Nes siūlomas labai jau tiesus kažkoks, ir bijau, kad pagal manajį išlansktymą padarius, ilgio pritrūkčiau. O gal nebūtina taip lansktyti kaip buvo?
Dabar manasis "apsisuko" aplink sferą apačioje ten, ir į hidrosiurblų jungėsi per "S" kilpą", tikriausiai dėl tvirtinimo.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007