WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 16:26

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 31 2010, 09:52 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 03 2009, 14:56
Pranešimai: 93
vytasin rašė:
Anekdotai... :lol:
Mano Volvo 480 automatas 4HP14, viskas analogiška, tik mažesnei galiai pritaikyta. Atbulom visai nebevažiuodavo. Teko persirinkti. Tai va. Keičiausi VISUS frikcinius diskelius, ne vien tik atbulinės eigos. Šiaip, profilaktikos tikslais. Dar ten, kur tik priėjau, guminius O-ring'us, tepalo filtruką, sueižėjusi bakelitinį žiedelį aiškų ir naujas tepalas. Sumoj visi pričindalai kainavo apie nepilnus 800 Lt.

Valdymo blokas.... Tai ten tik "čysta" hidraulika. Krūva plunžerių, droselių ir labirintinės plokštės. Jokios elektronikos ar selenoidinių vožtuvų.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 31 2010, 17:51 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tiek ir aš žinau :)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 31 2010, 22:08 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 03 2009, 14:56
Pranešimai: 93
Ir ką?
Kol nepabėriau - nežinojau.
O pabėrus - prisiėjo ir susirinkt. :lol:
Ir važiuoju kuo puikiausiai, nežiūrint į visų Klaipėdos APD "meistrų" palinkėjimus: po 2000 km atvyksi - kaina bus dviguba... :doom:
Pravažiuota jau, ačiū Dievui, visa 18000 km.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2010, 10:07 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai labai džiugu, kad viksas gerai veikia, kai pats remontuoji tai uždarbą nemoki, odabras tikrai ne 20 proc. detalių kainos sudaro :).
Bet pas maniškę tai visi bėgiai yra, ir perjunginėja juos visom kryptim, tik, kad perjungimo režimai kinta ;).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2010, 11:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
istorija zinoma...:)
teko ir man 4HP18 bute, ant parketo persirinkinet...:)
buvo kazka s baisaus..kelias savaites tarp krupliaraciau miegojau...:) neturejau patalpu...
prie valdymo bloko nelindau, pas mane grynai mech. gedimas-subyreje guoliai ir krumpliaraciai. kelias sav. rinkau info, paskui prisipirkau"devetu" bet geru:) deziu uz kelis simtus litu. Tiesa pasakius, maniskes neperinkinejau, nes ten guolis apatinis buvo taip uzstriges, kad negalejau isimt jo. tad teko naudoti korpusa is "devetu" geru...valdymo bloka, kitas dalis emiau is kitu devetu geru, itartinasdetales irgi keiciau...
Idejus mano perinkta deze i automobili vaziavo, tik nlb gerai, is 1 i 2 su smugiu jungesi..pardaviau ta XM tada, man uzteko...
Kiek kainavo?
Siauliuose dezes isemimas/pastaymas su papildomais darbeliais ( kuriu tikrai atsiras) apie stuke tempe. Deziu srotiniu buvau prisipirkes uz 700 simtus. Tai jau 1700lt.
Paskui, pardavus ta XM supratau, kad galiu is surinkti dar viena deze is triju likuciu...:) Ir surinkau, ir pardaviau uz 500lt. Tiesa pasakius, si pavyko geriausiai, nes korpusas buvo senas, o bisi viduriai-is maniskes dezes, kaip nauji buvo. Tai na vsio pra vsio apie 1200lt kainavo, ir masina teko parduot...:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2010, 18:11 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Pasiėmiau Brigittka iš ACSų. Kiek te aš nuvažiavau, gal kokius 15 km, bet APD vėl driba kaip po senovei, tik gal kiek prie žemesnių apsukų žemina pavarą nei buvo kol ji atseit gerai veikė :). Pavažinėsime ir matysime kaip ji dirbs ilgesniais darbo režimais pagainiota :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2010, 21:39 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 03 2009, 14:56
Pranešimai: 93
Reikėjo būtinai plunžeriukus ir valdymo labirintus išskrost ir išplaut - ten purvo nuosėdų prisikaupę, kad mirkymas tikrai nepadės - tenka pagaliuku ir minkštu šepetuku iškrapštyt. Galgi dėl tų nuosėdų ir stringa plunžeriai ar pasikeičia per droselius einančio tepalo kiekis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007